abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101027228
Heerlijk om terug te komen van vakantie en dan te zien dat ik vanaf 4.3 in mijn t10 264 warrior set kan spelen (L) Long overdue imo.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_101030690
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 was :@ Doe me dat maar eens na :@
En met de 30% damage buff?
pi_101030712
Bg queue weer eens gebugd, ik krijg wel het geluidje van de bg invite maar niet het pop up screen en als ik daarna opnieuw queue gebeurt er gewoon helemaal niks :')
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 09:51:10 #154
159966 lifeblind
pi_101032008
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.
Hoe zou hij Sargeras dan moeten opsporen? Hij zat toch in Medivh, maar die is nu dood.
Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaan :P (denk aan de Lich King, de 'oude' horde (met corrupted orcs)). Sowieso is Sargeras natuurlijk verantwoordelijk voor alles wat er mis is op Azeroth, maar daarbuiten is ie ook flink aan de gang, alleen Azeroth is de enigste planeet die nog nooit veroverd is door de Burning Legion (vandaar dat de Titans Azeroth ook 'speciale aandacht' geven, zoals te zien is met Algalon The Observer in Ulduar) Verder is het zo dat de Burning Legion er 'altijd al was', het is alleen een ietwat meer gestructureerde oorlogsmachine geworden sinds Sargeras zich bij hun gevoegd heeft.

Sargeras heeft overigens maar tijdelijk in Medivh gezeten. Zijn geest/ziel ging in Aegwynn, die later dus bevallen is van Medivh, maar toen Medivh dood ging, is zijn ziel weer terug gegaan naar de Twisting Nether. Detail is dat de Burning Legion in de Twisting Nether leeft, en de Titans in de Great Dark, en de Great Dark is vanuit de Twisting Nether niet te bereiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door lifeblind op 22-08-2011 09:56:42 ]
pi_101033014
Titans hebben The Pantheon als hun council, die Titans creëren werelden en houden het universum in de gaten. Daarna heb je de 'gewone' Titans die als soldaten functioneren waar vrij weinig informatie over los gelaten is. En dan nog Aggramar die de leiding heeft gekregen over de troepen in de oorlog tegen de Burning Legion toen Sargeras de vijand werd. Je hebt redelijk wat Titans alleen je hebt vooral informatie over de Titans die in The Pantheon zitten en de (former) Warrior/Champion of the Pantheon.

Nu Sargeras tijdelijk out of the picture is vecht Aggramar alleen tegen de Burning Legion wat heel goed te doen is immers Sargeras heeft ze al eerder verslagen, het enige wat die gedaan heeft is ze bevrijd en ingelijfd heeft als 1 geheel leger. Tevens zou Aggramar eerst Kil'Jaeden moeten proberen te killen aangezien hij nu bezig andere rassen te recruiten voor de Burning Legion.

Tevens hebben de Titan Watchers altijd al op Azeroth gezeten en moeten opletten de creaties van de Titans op Azeroth er zitten namelijk iets van 15-20 Watchers op Azeroth. Algalon zelf is gewoon een pion die naar planeten gestuurd gaat worden waar een distress signal vandaan komt. Hij kijkt wat er aan de hand, en daarna maakt een keuze wat er gaat gebeuren met de planeet.

/edit/

Dit is wat ik in de loop van tijd heb mee gekregen :P
pi_101033093
Vraagje, ik log net (na +- 8 maanden) in op men battle.net account, men WOW account status is nu Frozen. Kan ik gewoon gametime toevoegen en spelen of krijg ik dan een shitload een verificatie vragen waardoor het weer een maand gaat duren.
pi_101033135
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:43 schreef keepoww het volgende:
Vraagje, ik log net (na +- 8 maanden) in op men battle.net account, men WOW account status is nu Frozen. Kan ik gewoon gametime toevoegen en spelen of krijg ik dan een shitload een verificatie vragen waardoor het weer een maand gaat duren.
Frozen is betekend gewoon dat je geen gametijd erop hebt, als je nu weer tijd toevoegd staat er gewoon 'active'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chau op 22-08-2011 10:55:09 ]
pi_101033203
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
pi_101033224
Ja.

Heb zelf wel eens een code gekocht op gamecard.nu. Krijg je enkele minuten later de code in je mail.
pi_101033277
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 10:54:54 #161
159966 lifeblind
pi_101033373
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Chau het volgende:

Tevens hebben de Titan Watchers altijd al op Azeroth gezeten en moeten opletten de creaties van de Titans op Azeroth er zitten namelijk iets van 15-20 Watchers op Azeroth. Algalon zelf is gewoon een pion die naar planeten gestuurd gaat worden waar een distress signal vandaan komt. Hij kijkt wat er aan de hand, en daarna maakt een keuze wat er gaat gebeuren met de planeet.

En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigen :+ (eigenlijk omdat ie 't zo apart vind dat 't heeft kunnen gebeuren, daarom twijfelt ie aan de plannen van de Titans, aldus wowwiki).
pi_101033396
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
randyrun.nl
21,29 voor een 60 day gamecard.

Gebruik die site zelf al een jaar of 2-3 en nooit problemen mee gehad en altijd snelle support.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_101033419
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Chau het volgende:

[..]

Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.
Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.
pi_101033526
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef lifeblind het volgende:

[..]

En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigen :+ (eigenlijk omdat ie 't zo apart vind dat 't heeft kunnen gebeuren, daarom twijfelt ie aan de plannen van de Titans, aldus wowwiki).
Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.
pi_101033567
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef keepoww het volgende:

[..]

Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.
Als je bank overschrijving neemt heb je ook binnen een uur de optie om je race te veranderen.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 11:12:42 #166
159966 lifeblind
pi_101033867
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:59 schreef Chau het volgende:

[..]

Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.
Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan worden :P )
pi_101034018
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan worden :P )
Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.

Hoop trouwens dat er ooit nog een event komt waarbij je echt met 100man moet vechten tegen een leger en een leider.
pi_101034145
Ja zoiets als de opening van the dark portal 10fps ;)
pi_101034242
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef keepoww het volgende:
Ja zoiets als de opening van the dark portal 10fps ;)
Een event kan gephased worden en daardoor op een minder belaste server gezet worden, en anders een portal in SW/OG die geladen moeten worden ook naar een minder belaste server.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 11:27:41 #170
159966 lifeblind
pi_101034247
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef Chau het volgende:

[..]

Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.

Hoop trouwens dat er ooit nog een event komt waarbij je echt met 100man moet vechten tegen een leger en een leider.
Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquests :+
pi_101034314
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquests :+
Ja, die heb ik ook al gedaan, maar hoop op zoiets als War of the Shifting Sands of War of the Ancients, zoiets als Mount Hyjal raid instance alleen dan groter kwa opzet :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:50:22 #172
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_101034949
FOR THE GLORY OF THE ALLIANCE!
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:55:17 #173
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101035094
WoW begint érg saai te worden -O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101035113
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:55 schreef Smoofie het volgende:
WoW begint érg saai te worden -O-
Bedankt ga net weer beginnen ;)!

Alleen men warrior omhoog grinden van 70 naar 85 :(
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:07:59 #175
159966 lifeblind
pi_101035437
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef keepoww het volgende:

[..]

Bedankt ga net weer beginnen ;)!

Alleen men warrior omhoog grinden van 70 naar 85 :(
Och, ga als prot warrior en je tanked zo door die dungeons heen tot aan 80. 80/85 kun je ook een berg questen waar je ook heel snel 85 mee kan worden.
pi_101035482
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:51 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaan :P (denk aan de Lich King, de 'oude' horde (met corrupted orcs)). Sowieso is Sargeras natuurlijk verantwoordelijk voor alles wat er mis is op Azeroth, maar daarbuiten is ie ook flink aan de gang, alleen Azeroth is de enigste planeet die nog nooit veroverd is door de Burning Legion (vandaar dat de Titans Azeroth ook 'speciale aandacht' geven, zoals te zien is met Algalon The Observer in Ulduar) Verder is het zo dat de Burning Legion er 'altijd al was', het is alleen een ietwat meer gestructureerde oorlogsmachine geworden sinds Sargeras zich bij hun gevoegd heeft.

Sargeras heeft overigens maar tijdelijk in Medivh gezeten. Zijn geest/ziel ging in Aegwynn, die later dus bevallen is van Medivh, maar toen Medivh dood ging, is zijn ziel weer terug gegaan naar de Twisting Nether. Detail is dat de Burning Legion in de Twisting Nether leeft, en de Titans in de Great Dark, en de Great Dark is vanuit de Twisting Nether niet te bereiken.
Ok. Het gerucht dat de volgende expansion 'Mists of Pandarian' gaat heten lijkt me vrij stug. Er is nog zoveel lore dat moet worden 'gedaan'. De Burning Legion is er nog steeds, en hun leiders ook nog.

quote:
During the events of Blizzcon, 2010, Chris Metzen said, in reply to a question about Kil'jaeden, "...but now he's dealing with completely different emotions." He explained that back then he "...wanted to eradicate all life, and it wasn't really personal...Now it's personal. We will likely see him...AGAIN."[citation needed] This suggests the return of The Deceiver looms above us.
Ik hoop dat de volgende expansion weer zoiets als TBC wordt: namelijk een nieuwe planeet.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:13:45 #177
159966 lifeblind
pi_101035638
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:09 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Ok. Het gerucht dat de volgende expansion 'Mists of Pandarian' gaat heten lijkt me vrij stug. Er is nog zoveel lore dat moet worden 'gedaan'. De Burning Legion is er nog steeds, en hun leiders ook nog.

[..]

Ik hoop dat de volgende expansion weer zoiets als TBC wordt: namelijk een nieuwe planeet.
Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meer :P Het lijkt mij dat Blizzard pas de allerlaatste WoW exp. aangrijpt om met Sargeras aan de slag te gaan en de Burning Legion voorgoed uit te roeien. Lijkt mij prima om de volgende expansion over de Pandaren en aanverwante te laten gaan (al heb ik een hekel aan die kutpanda's, maar goed), lorewise pas het wel, en het is even wat anders :P

Sowieso is er een hele lading aan lore wat nog niet aan bod is gekomen (naja, hier en daar zijn er dan wat hints gegeven), maar we zijn nog lang niet aan het einde van WoW :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:14:52 #178
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101035675
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meer :P Het lijkt mij dat Blizzard pas de allerlaatste WoW exp. aangrijpt om met Sargeras aan de slag te gaan en de Burning Legion voorgoed uit te roeien. Lijkt mij prima om de volgende expansion over de Pandaren en aanverwante te laten gaan (al heb ik een hekel aan die kutpanda's, maar goed), lorewise pas het wel, en het is even wat anders :P

Sowieso is er een hele lading aan lore wat nog niet aan bod is gekomen (naja, hier en daar zijn er dan wat hints gegeven), maar we zijn nog lang niet aan het einde van WoW :P
Ze kunnen niet nóg een expansion uitbrenegen zonder de engine drastisch te veranderen. Anders is het gewoon veeel te oud.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101035735
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:18:11 #180
159966 lifeblind
pi_101035775
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ze kunnen niet nóg een expansion uitbrenegen zonder de engine drastisch te veranderen. Anders is het gewoon veeel te oud.
Wat zouden ze dan aan 'de engine' moeten verbeteren? Iedereen loopt altijd maar te blaten dat 'de engine' verouderd is, terwijl het grafische gedeelte maar een klein deel is. Maar goed, /rant :P De engine zoals ie nu is, is helemaal niet verkeerd, het is voornamelijk dat de models van een hoop dingen redelijk verouderd zijn, en daardoor niet zo gedetailleerd. Maar omdat allemaal aan te passen is tyfusveel werk, dus dat komt waarschijnlijk rustig in stapjes.

(en dan daarbij, er zijn mensen die online shooters spelen op de zo laag mogelijke resolutie en praktisch alleen maar een bewegend blokje zien als hun target, dus grafische pracht en praal is voor veel mensen zeker niet het allerbelangrijkste. En de comic style van WoW spreekt zo te merken een hoop mensen aan.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:19:08 #181
159966 lifeblind
pi_101035802
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.
Mja klopt ook wel, er wordt hier en daar wat over die wezens gezegd en dat is het ook wel, maar toch, schattige fluffy panda's zijn wel een mooie afwisselen van vuurspugende draken enzo :P
pi_101035817
De style is perfect, en de engine is denk ik één van de krachten van wow. Op elke oude pc kan je dit spelen met een decent framerate. Daarnaast is het een styletje wat ze niet zo snel zullen veranderen.
pi_101035825
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Pandaren in WoW is een dood steek imo, ben benieuwd hoe ze het willen aanpakken kwa factions.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja klopt ook wel, er wordt hier en daar wat over die wezens gezegd en dat is het ook wel, maar toch, schattige fluffy panda's zijn wel een mooie afwisselen van vuurspugende draken enzo :P
Zijn wel de beste krijgers ras op Azeroth he :P
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:22:25 #184
159966 lifeblind
pi_101035885
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef Chau het volgende:

[..]

Pandaren in WoW is een dood steek imo, ben benieuwd hoe ze het willen aanpakken kwa factions.

[..]

Zijn wel de beste krijgers ras op Azeroth he :P
En de beste bierbrouwers, kunnen die dwarfs nog wat van leren :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:26:27 #185
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101036012
Als ze echt de lore willen gaan volgen mogen ze Blood Elfs wel weer veranderen want SWP events. Ze zullen waars wel Arthas terugbrengen denk ik :P
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Wat zouden ze dan aan 'de engine' moeten verbeteren? Iedereen loopt altijd maar te blaten dat 'de engine' verouderd is, terwijl het grafische gedeelte maar een klein deel is. Maar goed, /rant :P De engine zoals ie nu is, is helemaal niet verkeerd, het is voornamelijk dat de models van een hoop dingen redelijk verouderd zijn, en daardoor niet zo gedetailleerd. Maar omdat allemaal aan te passen is tyfusveel werk, dus dat komt waarschijnlijk rustig in stapjes.

(en dan daarbij, er zijn mensen die online shooters spelen op de zo laag mogelijke resolutie en praktisch alleen maar een bewegend blokje zien als hun target, dus grafische pracht en praal is voor veel mensen zeker niet het allerbelangrijkste. En de comic style van WoW spreekt zo te merken een hoop mensen aan.
Niet mee eens, ze moeten met hun tijd meegaan, en natuurlijk ga je vooral voor gameplay, maar er wordt veel geklaagd over de outdated engine hoor. Het mag wel HD worden enz en 3D textures. Ook is de engine zó outdated dat hij ook niet effectief is. Geen multicore ondersteuning, en de rendering wordt gedaan met een outdated methode.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:31:14 #186
159966 lifeblind
pi_101036158
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:26 schreef Smoofie het volgende:
Als ze echt de lore willen gaan volgen mogen ze Blood Elfs wel weer veranderen want SWP events. Ze zullen waars wel Arthas terugbrengen denk ik :P

[..]

Niet mee eens, ze moeten met hun tijd meegaan, en natuurlijk ga je vooral voor gameplay, maar er wordt veel geklaagd over de outdated engine hoor. Het mag wel HD worden enz en 3D textures. Ook is de engine zó outdated dat hij ook niet effectief is. Geen multicore ondersteuning, en de rendering wordt gedaan met een outdated methode.
Als ze dat doen dan kan straks een heel klein gedeelte van de huidige WoW spelers het spel nog fatsoenlijk spelen, omdat de rest een te trage PC heeft. Neemt niet weg dat ze onderhuids de engine weldegelijk moeten kunnen verbeteren hoor, maar de core is nog steeds uit 2004, en met zo'n bak aan legacycode is het gewoon heel lastig voor ontwikkelaars om alles om te gaan gooien, da's namelijk een project an sich, daar hebben ze simpelweg geen tijd voor (als ze ook nog eens aan nieuwe contentupdates en expansions moeten werken.)

Of ze moeten heel veel extra mensen aannemen, maar dan zal het abonnementsgeld wel hoger uitvallen per maand :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:34:15 #187
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101036248
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als ze dat doen dan kan straks een heel klein gedeelte van de huidige WoW spelers het spel nog fatsoenlijk spelen, omdat de rest een te trage PC heeft. Neemt niet weg dat ze onderhuids de engine weldegelijk moeten kunnen verbeteren hoor, maar de core is nog steeds uit 2004, en met zo'n bak aan legacycode is het gewoon heel lastig voor ontwikkelaars om alles om te gaan gooien, da's namelijk een project an sich, daar hebben ze simpelweg geen tijd voor (als ze ook nog eens aan nieuwe contentupdates en expansions moeten werken.)

Of ze moeten heel veel extra mensen aannemen, maar dan zal het abonnementsgeld wel hoger uitvallen per maand :P
Dat denken mensen, dat hun PC het dan niet aan kan. Maar met een betere Engine zal je WoW juist beter kunnen spelen en dat terwijl de graphics ook een stuk beter zullen zijn. Alleen de chinezen en russen zullen er denk ik lsat van krijgen :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:39:20 #188
159966 lifeblind
pi_101036406
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat denken mensen, dat hun PC het dan niet aan kan. Maar met een betere Engine zal je WoW juist beter kunnen spelen en dat terwijl de graphics ook een stuk beter zullen zijn. Alleen de chinezen en russen zullen er denk ik lsat van krijgen :P
Als je setup bestaat uit een trage processor en een low-end videokaart, zul je met een hightech engine al die mooie pracht en praal echt niet op je scherm kunnen renderen hoor.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:40:33 #189
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101036436
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als je setup bestaat uit een trage processor en een low-end videokaart, zul je met een hightech engine al die mooie pracht en praal echt niet op je scherm kunnen renderen hoor.
Ja maar de meeste mensen in de EU en VS hebben wel een PC die het aan kan. Alleen de russen en chinezen enz zijn een probleem :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:42:24 #190
159966 lifeblind
pi_101036498
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja maar de meeste mensen in de EU en VS hebben wel een PC die het aan kan. Alleen de russen en chinezen enz zijn een probleem :P
Daar vergis je je aardig in, een hoop mensen die casual gamen (niet per se WoW), gaan echt niet investeren in een high-end PC
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:43:59 #191
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101036555
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Daar vergis je je aardig in, een hoop mensen die casual gamen (niet per se WoW), gaan echt niet investeren in een high-end PC
Je hebt geen high-end PC nodig. Een pc van 500 euro zou het al met gemak kunnen draaien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 12:50:10 #192
159966 lifeblind
pi_101036756
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je hebt geen high-end PC nodig. Een pc van 500 euro zou het al met gemak kunnen draaien.
Wel als ze een hoop van die dingen gaan doen die je eerste noemde in je post. Mijn videokaart is 2,5 jaar oud en ik kan niet eens water effects op fair zetten omdat ik dan onder water alleen maar zwart zie, omdat mn videokaart blijkbaar bepaalde manieren van renderen die ze hanteren onder water niet ondersteund ofzo.
pi_101037446
Als je videokaart het kan handelen, probeer eens wat ze in deze video doen, het kan WoW een klein beetje mooier maken:

maandag 22 augustus 2011 @ 13:14:16 #194
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101037489
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef Skillstorm het volgende:
Als je videokaart het kan handelen, probeer eens wat ze in deze video doen, het kan WoW een klein beetje mooier maken:

Dat is al 3 jaar oud. De ultra/extreme settings zijn al als dit. En ze hebben unlimted viewdistance command weggehaald.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101037525
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat is al 3 jaar oud. De ultra/extreme settings zijn al als dit. En ze hebben unlimted viewdistance command weggehaald.
Oke, maar de groundeffectdensity werkt nog steeds hoor. :P Dat is niet bij de settings gedaan.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:16:37 #196
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101037553
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:15 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Oke, maar de groundeffectdensity werkt nog steeds hoor. :P Dat is niet bij de settings gedaan.
Maar dat ziet er raar uit door de view distance als je op je flying mount zit. Dan zie je echt zo'n muur van plantjes :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101037610
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maar dat ziet er raar uit door de view distance als je op je flying mount zit. Dan zie je echt zo'n muur van plantjes :D
Oh. :o Haha niet gekeken vanaf een flying mount.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101037748
Ga ik eventjes proberen hoor. :D
pi_101038130
Ik vind niks mis met de graphics in wow :o Maar goed, ik hou dan ook totaaaaal niet van die super gedetailleerde smooth games en vind de cartoonstyle echt wat voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101038298
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind niks mis met de graphics in wow :o Maar goed, ik hou dan ook totaaaaal niet van die super gedetailleerde smooth games en vind de cartoonstyle echt wat voor mij.
Nee van mij hoeft het ook niet super mooi ofzo hoor. Vind het water al erg mooi op Ultra. O+
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 14:09:00 #201
159966 lifeblind
pi_101039377
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef Skillstorm het volgende:
Ga ik eventjes proberen hoor. :D
Spelleffect density is leuk ja :') Vroeger kon je er van alles mee laten crashen, er was iets dat je het ook bij andere zag als ze t zelf hadden getrained op hetzelfde level ofzoiets.
pi_101039416
Ik vind de graphics ook prima. Het is gewoon lekker cartoon-achtig en ziet er prima uit imo. Ik hoef dat hele ultra 3D gebeuren a la Crysis of Gears of War ook niet. Verder draait het uiteindelijk om de gameplay en zijn graphics slechts een ondersteuning.

Maarja, het ziet er mooi genoeg uit hier op 1680*1050 met alles op ultra, niks mis met de graphics imo.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 14:34:36 #203
159966 lifeblind
pi_101040141
Wat wordt eigenlijk als "HD" gezien? HD is gewoon een bepaalde resolutie van je scherm met de daarbij behorende aspect ratio, dus in dat geval speel ik WoW al in HD op 1920x1080 :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:38:29 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101040227
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef lifeblind het volgende:
Wat wordt eigenlijk als "HD" gezien? HD is gewoon een bepaalde resolutie van je scherm met de daarbij behorende aspect ratio, dus in dat geval speel ik WoW al in HD op 1920x1080 :P
Nee. Ik heb het over HD textures en 3D textures. Zodat alles niet zo plat en vierkant is.Meer polygons zou ook wel leuk zijn.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:39:26 #205
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101040260
Jammer dat Age of Conan geflopt is. De graphics daar waren echt fantastisch
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101043846
Haha, ik moest iets veranderen zodat ik het spell effect kon veranderen.

Ik had het spelleffectlevel op 5000 gezet. Als ik Blizzard deed op mijn mage was het gewoon een regen van ijs uit de lucht waar je niet doorheen kon kijken. Wel slecht voor je processor maar ach. :P

EDIT: Ai heb eventjes 10000 gedaan.

Processor temperatuur stijgt gelijk met 10 graden en krijg dan 9 fps.
pi_101044425
Jeej na ''jaren'' weer ingelogt :)

http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
pi_101044647
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:

Onslaught set. :D :9~
pi_101044761
Haha looks awesome he ;)!
pi_101044790
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:

haha
je logde in en kreeg gelijk 15 achievements ofzo :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_101044838
soort van :)

Earned the achievement Explore Mulgore for 10 points. 11 minutes ago

Earned the achievement Explore Northern Barrens for 10 points. 11 minutes ago

Earned the achievement Explore Arathi Highlands for 10 points. 11 minutes ago

Earned the achievement Explore Tirisfal Glades for 10 points. 11 minutes ago
pi_101044875
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef keepoww het volgende:
soort van :p
Earned the achievement Explore Mulgore for 10 points. 11 minutes ago

Earned the achievement Explore Northern Barrens for 10 points. 11 minutes ago

Earned the achievement Explore Arathi Highlands for 10 points. 11 minutes ago

Earned the achievement Explore Tirisfal Glades for 10 points. 11 minutes ago
Idd, zag het, en keek ff in de History. Stuf of 15-20 van 11 minutes ago en de rest uit 2009 :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_101044971
Ja idd echt bizar... Hoop dat ik snel wat tank gear krijg en dan ff tot 85.
En pff die interface wordt weer een shitload aan werk.
pi_101045108
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef keepoww het volgende:
Ja idd echt bizar... Hoop dat ik snel wat tank gear krijg en dan ff tot 85.
En pff die interface wordt weer een shitload aan werk.
Default UI voor echte bazen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:53:50 #215
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101045149
quote:
12s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Default UI voor echte bazen.
Default is voor nubs :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101045177
Je hebt nu toch ook kant en klare UI? Is dat wat of kan ik het beter zelf doen?
pi_101045186
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Default is voor nubs :@
Nee.
pi_101045218
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Gewoon zelf doen als je dat wilt, UI is toch vaak wat je persoonlijk fijn vind.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:56:10 #219
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101045235
quote:
16s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee.
Raiden met default UI is onmogelijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101045265
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Raiden met default UI is onmogelijk.
Ja, want dan wordt het moeilijk ;(
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:57:32 #221
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101045283
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, want dan wordt het moeilijk ;(
25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 16:58:04 #222
159966 lifeblind
pi_101045303
Ik moet er niet aan denken om de default UI te gebruiken. Sowieso kan ik niet zonder bartender, en ik ben nu bezig om met kgPanels mijn perfecte interface te maken, maar daar komt nog een hoop bij kijken. De panels met dingen er aan knopen an sich is geen probleem, maar er moet nog een hele zooi scripting bij (panels aan/uit zetten onder bepaalde omstandigheden e.d.). Gelukkig ben ik programmeur van beroep dus zazl 't niet veel moeite kosten, maar toch, zal de komende tijd meer aan t prullen zijn met mn UI dan andere dingen :')
pi_101045316
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.
Als DPS zal dat best lukken.
pi_101045319
Ik gebruik alleen maar default, ik kan niet aan iets anders wennen. :P
pi_101045327
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Ik vind zelf wow lui erg fijn als standaard UI.

http://lui.maydia.org/board/ Daar te vinden.

Heb hem wel zelf wat getweaked zodat er wat meer knoppen zijn en wat andere kleine dingen, maar Bartender zit in dat UI ingebouwd, zodat je dit makkelijk zelf kan doen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')