En met de 30% damage buff?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.
Hoe zou hij Sargeras dan moeten opsporen? Hij zat toch in Medivh, maar die is nu dood.
Frozen is betekend gewoon dat je geen gametijd erop hebt, als je nu weer tijd toevoegd staat er gewoon 'active'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:43 schreef keepoww het volgende:
Vraagje, ik log net (na +- 8 maanden) in op men battle.net account, men WOW account status is nu Frozen. Kan ik gewoon gametime toevoegen en spelen of krijg ik dan een shitload een verificatie vragen waardoor het weer een maand gaat duren.
Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Chau het volgende:
Tevens hebben de Titan Watchers altijd al op Azeroth gezeten en moeten opletten de creaties van de Titans op Azeroth er zitten namelijk iets van 15-20 Watchers op Azeroth. Algalon zelf is gewoon een pion die naar planeten gestuurd gaat worden waar een distress signal vandaan komt. Hij kijkt wat er aan de hand, en daarna maakt een keuze wat er gaat gebeuren met de planeet.
randyrun.nlquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Chau het volgende:
[..]
Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.
Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigen(eigenlijk omdat ie 't zo apart vind dat 't heeft kunnen gebeuren, daarom twijfelt ie aan de plannen van de Titans, aldus wowwiki).
Als je bank overschrijving neemt heb je ook binnen een uur de optie om je race te veranderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.
Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:59 schreef Chau het volgende:
[..]
Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.
Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan worden)
Een event kan gephased worden en daardoor op een minder belaste server gezet worden, en anders een portal in SW/OG die geladen moeten worden ook naar een minder belaste server.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef keepoww het volgende:
Ja zoiets als de opening van the dark portal 10fps
Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquestsquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef Chau het volgende:
[..]
Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.
Hoop trouwens dat er ooit nog een event komt waarbij je echt met 100man moet vechten tegen een leger en een leider.
Ja, die heb ik ook al gedaan, maar hoop op zoiets als War of the Shifting Sands of War of the Ancients, zoiets als Mount Hyjal raid instance alleen dan groter kwa opzetquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquests
Och, ga als prot warrior en je tanked zo door die dungeons heen tot aan 80. 80/85 kun je ook een berg questen waar je ook heel snel 85 mee kan worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Bedankt ga net weer beginnen!
Alleen men warrior omhoog grinden van 70 naar 85
Ok. Het gerucht dat de volgende expansion 'Mists of Pandarian' gaat heten lijkt me vrij stug. Er is nog zoveel lore dat moet worden 'gedaan'. De Burning Legion is er nog steeds, en hun leiders ook nog.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaan(denk aan de Lich King, de 'oude' horde (met corrupted orcs)). Sowieso is Sargeras natuurlijk verantwoordelijk voor alles wat er mis is op Azeroth, maar daarbuiten is ie ook flink aan de gang, alleen Azeroth is de enigste planeet die nog nooit veroverd is door de Burning Legion (vandaar dat de Titans Azeroth ook 'speciale aandacht' geven, zoals te zien is met Algalon The Observer in Ulduar) Verder is het zo dat de Burning Legion er 'altijd al was', het is alleen een ietwat meer gestructureerde oorlogsmachine geworden sinds Sargeras zich bij hun gevoegd heeft.
Sargeras heeft overigens maar tijdelijk in Medivh gezeten. Zijn geest/ziel ging in Aegwynn, die later dus bevallen is van Medivh, maar toen Medivh dood ging, is zijn ziel weer terug gegaan naar de Twisting Nether. Detail is dat de Burning Legion in de Twisting Nether leeft, en de Titans in de Great Dark, en de Great Dark is vanuit de Twisting Nether niet te bereiken.
Ik hoop dat de volgende expansion weer zoiets als TBC wordt: namelijk een nieuwe planeet.quote:During the events of Blizzcon, 2010, Chris Metzen said, in reply to a question about Kil'jaeden, "...but now he's dealing with completely different emotions." He explained that back then he "...wanted to eradicate all life, and it wasn't really personal...Now it's personal. We will likely see him...AGAIN."[citation needed] This suggests the return of The Deceiver looms above us.
Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meerquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:09 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ok. Het gerucht dat de volgende expansion 'Mists of Pandarian' gaat heten lijkt me vrij stug. Er is nog zoveel lore dat moet worden 'gedaan'. De Burning Legion is er nog steeds, en hun leiders ook nog.
[..]
Ik hoop dat de volgende expansion weer zoiets als TBC wordt: namelijk een nieuwe planeet.
Ze kunnen niet nóg een expansion uitbrenegen zonder de engine drastisch te veranderen. Anders is het gewoon veeel te oud.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meerHet lijkt mij dat Blizzard pas de allerlaatste WoW exp. aangrijpt om met Sargeras aan de slag te gaan en de Burning Legion voorgoed uit te roeien. Lijkt mij prima om de volgende expansion over de Pandaren en aanverwante te laten gaan (al heb ik een hekel aan die kutpanda's, maar goed), lorewise pas het wel, en het is even wat anders
![]()
Sowieso is er een hele lading aan lore wat nog niet aan bod is gekomen (naja, hier en daar zijn er dan wat hints gegeven), maar we zijn nog lang niet aan het einde van WoW
Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar als de Burning Legion verslagen is, is er geen WoW meerHet lijkt mij dat Blizzard pas de allerlaatste WoW exp. aangrijpt om met Sargeras aan de slag te gaan en de Burning Legion voorgoed uit te roeien. Lijkt mij prima om de volgende expansion over de Pandaren en aanverwante te laten gaan (al heb ik een hekel aan die kutpanda's, maar goed), lorewise pas het wel, en het is even wat anders
![]()
Sowieso is er een hele lading aan lore wat nog niet aan bod is gekomen (naja, hier en daar zijn er dan wat hints gegeven), maar we zijn nog lang niet aan het einde van WoW
Wat zouden ze dan aan 'de engine' moeten verbeteren? Iedereen loopt altijd maar te blaten dat 'de engine' verouderd is, terwijl het grafische gedeelte maar een klein deel is. Maar goed, /rantquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet nóg een expansion uitbrenegen zonder de engine drastisch te veranderen. Anders is het gewoon veeel te oud.
Mja klopt ook wel, er wordt hier en daar wat over die wezens gezegd en dat is het ook wel, maar toch, schattige fluffy panda's zijn wel een mooie afwisselen van vuurspugende draken enzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.
Pandaren in WoW is een dood steek imo, ben benieuwd hoe ze het willen aanpakken kwa factions.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Mwah, heb wat over de Pandaren gelezen maar zó'n grote rol spelen ze nou ook niet echt in de lore. En volgens de release chart die was uitgelekt (en nog best wel accuraat is), komen er nog 2 expansions en dan stopt het.
Zijn wel de beste krijgers ras op Azeroth hequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja klopt ook wel, er wordt hier en daar wat over die wezens gezegd en dat is het ook wel, maar toch, schattige fluffy panda's zijn wel een mooie afwisselen van vuurspugende draken enzo
En de beste bierbrouwers, kunnen die dwarfs nog wat van lerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:19 schreef Chau het volgende:
[..]
Pandaren in WoW is een dood steek imo, ben benieuwd hoe ze het willen aanpakken kwa factions.
[..]
Zijn wel de beste krijgers ras op Azeroth he
Niet mee eens, ze moeten met hun tijd meegaan, en natuurlijk ga je vooral voor gameplay, maar er wordt veel geklaagd over de outdated engine hoor. Het mag wel HD worden enz en 3D textures. Ook is de engine zó outdated dat hij ook niet effectief is. Geen multicore ondersteuning, en de rendering wordt gedaan met een outdated methode.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan aan 'de engine' moeten verbeteren? Iedereen loopt altijd maar te blaten dat 'de engine' verouderd is, terwijl het grafische gedeelte maar een klein deel is. Maar goed, /rantDe engine zoals ie nu is, is helemaal niet verkeerd, het is voornamelijk dat de models van een hoop dingen redelijk verouderd zijn, en daardoor niet zo gedetailleerd. Maar omdat allemaal aan te passen is tyfusveel werk, dus dat komt waarschijnlijk rustig in stapjes.
(en dan daarbij, er zijn mensen die online shooters spelen op de zo laag mogelijke resolutie en praktisch alleen maar een bewegend blokje zien als hun target, dus grafische pracht en praal is voor veel mensen zeker niet het allerbelangrijkste. En de comic style van WoW spreekt zo te merken een hoop mensen aan.
Als ze dat doen dan kan straks een heel klein gedeelte van de huidige WoW spelers het spel nog fatsoenlijk spelen, omdat de rest een te trage PC heeft. Neemt niet weg dat ze onderhuids de engine weldegelijk moeten kunnen verbeteren hoor, maar de core is nog steeds uit 2004, en met zo'n bak aan legacycode is het gewoon heel lastig voor ontwikkelaars om alles om te gaan gooien, da's namelijk een project an sich, daar hebben ze simpelweg geen tijd voor (als ze ook nog eens aan nieuwe contentupdates en expansions moeten werken.)quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:26 schreef Smoofie het volgende:
Als ze echt de lore willen gaan volgen mogen ze Blood Elfs wel weer veranderen want SWP events. Ze zullen waars wel Arthas terugbrengen denk ik![]()
[..]
Niet mee eens, ze moeten met hun tijd meegaan, en natuurlijk ga je vooral voor gameplay, maar er wordt veel geklaagd over de outdated engine hoor. Het mag wel HD worden enz en 3D textures. Ook is de engine zó outdated dat hij ook niet effectief is. Geen multicore ondersteuning, en de rendering wordt gedaan met een outdated methode.
Dat denken mensen, dat hun PC het dan niet aan kan. Maar met een betere Engine zal je WoW juist beter kunnen spelen en dat terwijl de graphics ook een stuk beter zullen zijn. Alleen de chinezen en russen zullen er denk ik lsat van krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan kan straks een heel klein gedeelte van de huidige WoW spelers het spel nog fatsoenlijk spelen, omdat de rest een te trage PC heeft. Neemt niet weg dat ze onderhuids de engine weldegelijk moeten kunnen verbeteren hoor, maar de core is nog steeds uit 2004, en met zo'n bak aan legacycode is het gewoon heel lastig voor ontwikkelaars om alles om te gaan gooien, da's namelijk een project an sich, daar hebben ze simpelweg geen tijd voor (als ze ook nog eens aan nieuwe contentupdates en expansions moeten werken.)
Of ze moeten heel veel extra mensen aannemen, maar dan zal het abonnementsgeld wel hoger uitvallen per maand
Als je setup bestaat uit een trage processor en een low-end videokaart, zul je met een hightech engine al die mooie pracht en praal echt niet op je scherm kunnen renderen hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat denken mensen, dat hun PC het dan niet aan kan. Maar met een betere Engine zal je WoW juist beter kunnen spelen en dat terwijl de graphics ook een stuk beter zullen zijn. Alleen de chinezen en russen zullen er denk ik lsat van krijgen
Ja maar de meeste mensen in de EU en VS hebben wel een PC die het aan kan. Alleen de russen en chinezen enz zijn een probleemquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je setup bestaat uit een trage processor en een low-end videokaart, zul je met een hightech engine al die mooie pracht en praal echt niet op je scherm kunnen renderen hoor.
Daar vergis je je aardig in, een hoop mensen die casual gamen (niet per se WoW), gaan echt niet investeren in een high-end PCquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen in de EU en VS hebben wel een PC die het aan kan. Alleen de russen en chinezen enz zijn een probleem
Je hebt geen high-end PC nodig. Een pc van 500 euro zou het al met gemak kunnen draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar vergis je je aardig in, een hoop mensen die casual gamen (niet per se WoW), gaan echt niet investeren in een high-end PC
Wel als ze een hoop van die dingen gaan doen die je eerste noemde in je post. Mijn videokaart is 2,5 jaar oud en ik kan niet eens water effects op fair zetten omdat ik dan onder water alleen maar zwart zie, omdat mn videokaart blijkbaar bepaalde manieren van renderen die ze hanteren onder water niet ondersteund ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt geen high-end PC nodig. Een pc van 500 euro zou het al met gemak kunnen draaien.
Dat is al 3 jaar oud. De ultra/extreme settings zijn al als dit. En ze hebben unlimted viewdistance command weggehaald.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef Skillstorm het volgende:
Als je videokaart het kan handelen, probeer eens wat ze in deze video doen, het kan WoW een klein beetje mooier maken:
Oke, maar de groundeffectdensity werkt nog steeds hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar oud. De ultra/extreme settings zijn al als dit. En ze hebben unlimted viewdistance command weggehaald.
Maar dat ziet er raar uit door de view distance als je op je flying mount zit. Dan zie je echt zo'n muur van plantjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oke, maar de groundeffectdensity werkt nog steeds hoor.Dat is niet bij de settings gedaan.
Oh.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat ziet er raar uit door de view distance als je op je flying mount zit. Dan zie je echt zo'n muur van plantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee van mij hoeft het ook niet super mooi ofzo hoor. Vind het water al erg mooi op Ultra.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind niks mis met de graphics in wowMaar goed, ik hou dan ook totaaaaal niet van die super gedetailleerde smooth games en vind de cartoonstyle echt wat voor mij.
Spelleffect density is leuk jaquote:
Nee. Ik heb het over HD textures en 3D textures. Zodat alles niet zo plat en vierkant is.Meer polygons zou ook wel leuk zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef lifeblind het volgende:
Wat wordt eigenlijk als "HD" gezien? HD is gewoon een bepaalde resolutie van je scherm met de daarbij behorende aspect ratio, dus in dat geval speel ik WoW al in HD op 1920x1080
Onslaught set.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:
Jeej na ''jaren'' weer ingelogt
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef keepoww het volgende:
Jeej na ''jaren'' weer ingelogt
http://eu.battle.net/wow/(...)strom/Simioni/simple
Idd, zag het, en keek ff in de History. Stuf of 15-20 van 11 minutes ago en de rest uit 2009quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:45 schreef keepoww het volgende:
soort van :p
Earned the achievement Explore Mulgore for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Northern Barrens for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Arathi Highlands for 10 points. 11 minutes ago
Earned the achievement Explore Tirisfal Glades for 10 points. 11 minutes ago
Default UI voor echte bazen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef keepoww het volgende:
Ja idd echt bizar... Hoop dat ik snel wat tank gear krijg en dan ff tot 85.
En pff die interface wordt weer een shitload aan werk.
Gewoon zelf doen als je dat wilt, UI is toch vaak wat je persoonlijk fijn vind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Je hebt nu toch ook kant en klare UI? Is dat wat of kan ik het beter zelf doen?
Ja, want dan wordt het moeilijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raiden met default UI is onmogelijk.
25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want dan wordt het moeilijk
Als DPS zal dat best lukken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
25man raids + heroic met default UI is veel te chaotisch.
Ik vind zelf wow lui erg fijn als standaard UI.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:54 schreef keepoww het volgende:
Je hebt nu toch ook kant en klare UI? Is dat wat of kan ik het beter zelf doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |