En met de 30% damage buff?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.
Hoe zou hij Sargeras dan moeten opsporen? Hij zat toch in Medivh, maar die is nu dood.
Frozen is betekend gewoon dat je geen gametijd erop hebt, als je nu weer tijd toevoegd staat er gewoon 'active'.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:43 schreef keepoww het volgende:
Vraagje, ik log net (na +- 8 maanden) in op men battle.net account, men WOW account status is nu Frozen. Kan ik gewoon gametime toevoegen en spelen of krijg ik dan een shitload een verificatie vragen waardoor het weer een maand gaat duren.
Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Chau het volgende:
Tevens hebben de Titan Watchers altijd al op Azeroth gezeten en moeten opletten de creaties van de Titans op Azeroth er zitten namelijk iets van 15-20 Watchers op Azeroth. Algalon zelf is gewoon een pion die naar planeten gestuurd gaat worden waar een distress signal vandaan komt. Hij kijkt wat er aan de hand, en daarna maakt een keuze wat er gaat gebeuren met de planeet.
randyrun.nlquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:47 schreef keepoww het volgende:
Thnx! En nog een vraag, is er een mogelijkheid om een online gamecard te kopen en gelijk die code te gebruiken dus niet ''het fysieke'' kaartje maar alleen de code.
Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:50 schreef Chau het volgende:
[..]
Ze zijn er wel je koopt gewoon een gamecard en ze hebben de codes al in hun systeem staan dus krijg je een automatische email met een code erin, gebruik het zelf niet en kan je geen site geven die legit is. Je zou ook Ideal kunnen gebruiken tegenwoordig het is gewoon in principe hetzelf en ook een instant betaling.
Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En alleen maar omdat Algalon klop kreeg door de lokale bevolking van Azeroth had ie maar besloten om Azeroth niet te laten vernietigen(eigenlijk omdat ie 't zo apart vind dat 't heeft kunnen gebeuren, daarom twijfelt ie aan de plannen van de Titans, aldus wowwiki).
Als je bank overschrijving neemt heb je ook binnen een uur de optie om je race te veranderen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Ah i see ideal staat gewoon bij de opties. Ik wil alleen men rase en char veranderen maar dat kan weer niet met ideal zie ik.
Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:59 schreef Chau het volgende:
[..]
Yup, Immers als er werd zoveel gevochten dat ze vonden dat Azeroth het leven niet als geschenk zag en daarom het niet verdiende om verder te 'leven', maar omdat je dan als 10/25 man eraan komt zetten en Algalon persoonlijk gaat ass kicken ziet hij dat niet iedereen zo is en idd gaat twijfelen aan de plannen en standpunt van The Pantheon.
Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, Algalon komt kijken op Azeroth omdat Loken gedood wordt (in Halls Of Lightning/Ulduar). (En Loken moeten we omleggen omdat hij verantwoordelijk is voor het vrijlaten van Yog Saron (in hoeverre zo'n grote blob 'vrijgelaten' kan worden)
Een event kan gephased worden en daardoor op een minder belaste server gezet worden, en anders een portal in SW/OG die geladen moeten worden ook naar een minder belaste server.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef keepoww het volgende:
Ja zoiets als de opening van the dark portal 10fps
Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquestsquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:18 schreef Chau het volgende:
[..]
Yup, Als Loken dood gaat komt er een distress signal vrij omdat hij de jailor was van Yogg Saron en chef op Azeroth.
Hoop trouwens dat er ooit nog een event komt waarbij je echt met 100man moet vechten tegen een leger en een leider.
Ja, die heb ik ook al gedaan, maar hoop op zoiets als War of the Shifting Sands of War of the Ancients, zoiets als Mount Hyjal raid instance alleen dan groter kwa opzetquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Battle at Lights Hope Chapel als onderdeel van de Death Knight startingquests
Och, ga als prot warrior en je tanked zo door die dungeons heen tot aan 80. 80/85 kun je ook een berg questen waar je ook heel snel 85 mee kan worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Bedankt ga net weer beginnen!
Alleen men warrior omhoog grinden van 70 naar 85
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |