quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Metonae het volgende:
" It turns out that Heirlooms will be eligible targets for Transmogrification."
<3!
Voor de 'only true if blue' mensen.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2973396949?page=21#403
Ergens wel jammer. Ik vond het wel een goede deal: je hebt altijd goede gear aan en je levelt sneller, maar de prijs die je ervoor betaalt is dat je eruitziet als een debiel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:24 schreef Metonae het volgende:
" It turns out that Heirlooms will be eligible targets for Transmogrification."
<3!
Voor de 'only true if blue' mensen.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2973396949?page=21#403
Heb je wel de juiste link gebruikt? De link tussen [img][/img]-tags plaatsen lijkt vreemd genoeg niet te werken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef Peanutnootje het volgende:
Burgy Blackheart's Handsome Hat + Disgusting Oozeling = Toxic Form met grote mounts
Ziet het er niet geweldig uit?
http://img835.imageshack.us/img835/7876/wowscrnshot082211225729.jpg (copy/paste deze link)
Hoe plak ik die foto hierin?
Ikzelf kijk al 3 jaar naar hetzelfde model (omdat ik continue alts level). Tijd voor iets anders! En je kan toch je heirlooms er niet uit laten zien als Tier 11quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ergens wel jammer. Ik vond het wel een goede deal: je hebt altijd goede gear aan en je levelt sneller, maar de prijs die je ervoor betaalt is dat je eruitziet als een debiel.
Je hebt gelijk! Nog meer drama in pugs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 01:05 schreef TwyLight het volgende:
In before de ninja's trouwens die gear needen voor de looks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TLPD bestaat niet. Hij is zo rare, hij bestaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Net Vyragosa terwijl ik zocht naar een Time-Lost Proto-Drake, dus nu sowieso geen drake de komende 6 uur
Ach, Vyragosa was ook leuk
Dat vind ik altijd leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:50 schreef TwyLight het volgende:
Klopt, blizzard heeft je getrolled. Net als de pheonix in Tempest Keep trouwens. Dat is ook een mythe.
Net trouwens bijna een uur met een gast gepraat die nieuw was en hem het spel een beetje uitgelegd enzo
Ik ben echt aardig
Heb er pas 40 minuten zoeken opzitten, over 2 weken zeg ik hetzelfde waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
TLPD bestaat niet. Hij is zo rare, hij bestaat gewoon niet.
Ik vind R&B niet zo leuk. Niet slecht maar ook niet echt leuk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik luister atm de R&B playlist van 22tracks
Ik heb een koptelefoon op en dan op 720P, like a boss.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:24 schreef TwyLight het volgende:
Vind het wel relaxt zo 's nachts. Lekker rustig.
Ik vind dat dubstep, house etc alleen goed klinkt als het hard staat en dat kan nu nieten heb geen zin om een koptelefoon op te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |