Nicequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:53 schreef Skillstorm het volgende:
Yeaaaaah, WoW op full Ultra zonder enige lagg midden in Orgrimmar. : DDDD
Voor die last boss heb je niet echt tactic nodig. Gewoon zo hard mogelijk knallen. Kweet niet met welke class je die mount farmedquote:
Het mooie is, ik heb de pc helemaal zelf gebouwd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nice
[..]
Voor die last boss heb je niet echt tactic nodig. Gewoon zo hard mogelijk knallen. Kweet niet met welke class je die mount farmed
Factions rep is unlimited. Het zou mss een bug kunnen zijn. Trek hem is een x aan en uit. Je zou gewoon rep moeten krijgen van mobs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:20 schreef Thrilled het volgende:
Hm heeft iemand enig idee waarom ik met een Ramkahen tabard aan toch geen rep krijg in dungeons? Ben nu Vortex Pinnacle aan het farmen voor de mount, maar krijg helemaal geen rep.. ik ben revered, dus zit nog niet aan de max.. of zit er ook een cap aan de rep die je per week kan grinden?
Nou je het zegt. Dat zijn dan Stonecore, Vortex Pinnacle, en blackrock, toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Is geen lvl 85 dungeon geloof ik.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:48 schreef hans1988 het volgende:
Vandaag op GamesCom zat er gewoon een ventje de HELE dag wow te spelen bij de blizzard stand
Zag hem vanmorgen zitten, 3 uur later zat ie er nog, in de middag nog steeds en toen ik wegging nog altijdOf hij is gewoon blijven zitten of hij zat er gewoon net steeds toen wij langskwamen ofzo...
Niks tegen wow maar ik kan me leukere dingen voorstellen op zo'n evenement
Misschien moest ie mee en had er eigenlijk geen zin inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:48 schreef hans1988 het volgende:
Vandaag op GamesCom zat er gewoon een ventje de HELE dag wow te spelen bij de blizzard stand
Zag hem vanmorgen zitten, 3 uur later zat ie er nog, in de middag nog steeds en toen ik wegging nog altijdOf hij is gewoon blijven zitten of hij zat er gewoon net steeds toen wij langskwamen ofzo...
Niks tegen wow maar ik kan me leukere dingen voorstellen op zo'n evenement
Meen je dat nouquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef Metonae het volgende:
Ik verkoop net gewoon even een Proto-Drake Whelp companion pet voor 1k op de AH. Ben gelijk richting Sholazar gegaan
Error speech uitzetten dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk! Het was een goede drie uur zwoegen, maar ik heb het voor elkaar gekregen om de game zover te krijgen dat-ie de voice clips van de human form gebruikt terwijl je gewoon in female worgen form speelt.![]()
Ik had daar zo'n hekel aan, hè? Verder niets mis met female Worgen, maar die doorrookte kutstem telkens als ik zo'n error message kreeg ("not enough rage", "not enough energy", "I need a target", etc.) haalde me het bloed onder de nagels vandaan. De rest (/flirt, /silly, /laugh, etc.) klonk ook niet bepaald charmant. Maar vanaf nu kan ik dus lekker abilities spammen en genieten van de classy, enigszins zwoele stem van de human form die mij vertelt dat ik daarmee moet kappen omdat haar rage/mana/energy op is.
Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><quote:
Da's zo saai. Ik had het eerst wel uitstaan, maar ik had veel liever dat het spel de gilnean voice clips gebruikte. Wat het nu ook doet dus.quote:
Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 goldquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:00 schreef Metonae het volgende:
Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><
Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 goldIk zie dat ei al lang niet meer als een kans op een mount, dat ei is gewoon een soort gewoonte en geeft regelmatig pets om te verkopen en vaak yolk
Kleine moeitequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:07 schreef Metonae het volgende:
Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegen
Er zijn hier mensen bij wie de draak in het 3e of 4e ei zat en mensen als ik die al sinds het begin van wotlk elke keer braaf weer een ei hebben gekocht en dat nu 2 jaar later nog steeds doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.
Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedroptOok best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
Hoeveel bier heb jij op danquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.
Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedroptOok best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:Pquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij op danHet zijn 4 kamers met Panthers en een Panther mount
Ben de laatste 2 dagen ook bezig met verkopen van spulletjes. Flasks... Maelstrom Crystals... alles wat maar een klein beetje waarde heeft. Toch al 10k winst gemaakt sindsdienMe likey!
Enorm lage kansquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:P
Die heeft het niet helemaal begrepen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem ook nog nooit gezien iddLage kans dus!
We hadden vandaag wel de mountdrop op Ragnaros! Een mage won hem...en gaf hem gewoon gratis en voor niks weg aan een meisje in de raid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |