abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100989084
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef Metonae het volgende:
Ik verkoop net gewoon even een Proto-Drake Whelp companion pet voor 1k op de AH. Ben gelijk richting Sholazar gegaan :)
Meen je dat nou :o Zoveel?!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100989100
quote:
6s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk! Het was een goede drie uur zwoegen, maar ik heb het voor elkaar gekregen om de game zover te krijgen dat-ie de voice clips van de human form gebruikt terwijl je gewoon in female worgen form speelt. _O_

Ik had daar zo'n hekel aan, hè? Verder niets mis met female Worgen, maar die doorrookte kutstem telkens als ik zo'n error message kreeg ("not enough rage", "not enough energy", "I need a target", etc.) haalde me het bloed onder de nagels vandaan. De rest (/flirt, /silly, /laugh, etc.) klonk ook niet bepaald charmant. Maar vanaf nu kan ik dus lekker abilities spammen en genieten van de classy, enigszins zwoele stem van de human form die mij vertelt dat ik daarmee moet kappen omdat haar rage/mana/energy op is. O+
Error speech uitzetten dan.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_100989135
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meen je dat nou :o Zoveel?!
Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><
  zondag 21 augustus 2011 @ 01:04:17 #79
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_100989234
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 00:59 schreef Metonae het volgende:

[..]

Error speech uitzetten dan.
Da's zo saai. Ik had het eerst wel uitstaan, maar ik had veel liever dat het spel de gilnean voice clips gebruikte. Wat het nu ook doet dus.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_100989295
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:00 schreef Metonae het volgende:

Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><
Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 gold :D Ik zie dat ei al lang niet meer als een kans op een mount, dat ei is gewoon een soort gewoonte en geeft regelmatig pets om te verkopen en vaak yolk O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100989329
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 gold :D Ik zie dat ei al lang niet meer als een kans op een mount, dat ei is gewoon een soort gewoonte en geeft regelmatig pets om te verkopen en vaak yolk O-)
Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegen :P
pi_100989386
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:07 schreef Metonae het volgende:

Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegen :P
Kleine moeite :Y Ik baal er alleen ontzettend van dat ik eerst die Oracles heb gekozen voor die mount, want ik moet Frenzyheart nog steeds en ik weet wel zeker dat mocht ik ooit die protodrake krijgen en daarna Frenzyheart dailies ga doen ik echt nooit weer Oracle dailies ga doen :D
  zondag 21 augustus 2011 @ 01:18:59 #83
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_100989689
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.

Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedropt :o Ook best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
pi_100989763
Spelen op Ultra en 60 FPS _O_ _O_ _O_ _O_
Het maakt de speel-ervaring zoveel fijner. :D
pi_100989833
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.

Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedropt :o Ook best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
Er zijn hier mensen bij wie de draak in het 3e of 4e ei zat en mensen als ik die al sinds het begin van wotlk elke keer braaf weer een ei hebben gekocht en dat nu 2 jaar later nog steeds doen :')
pi_100989838
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:

Hoeveel bier heb jij op dan :o Het zijn 4 kamers met Panthers en een Panther mount :P

Ben de laatste 2 dagen ook bezig met verkopen van spulletjes. Flasks... Maelstrom Crystals... alles wat maar een klein beetje waarde heeft. Toch al 10k winst gemaakt sindsdien :D Me likey!
  zondag 21 augustus 2011 @ 01:30:00 #87
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_100990020
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef Metonae het volgende:

[..]

Hoeveel bier heb jij op dan :o Het zijn 4 kamers met Panthers en een Panther mount :P

Ben de laatste 2 dagen ook bezig met verkopen van spulletjes. Flasks... Maelstrom Crystals... alles wat maar een klein beetje waarde heeft. Toch al 10k winst gemaakt sindsdien :D Me likey!
word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:P
pi_100990110
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef Pino0 het volgende:

[..]

word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:P
Enorm lage kans :) Heb em zelf nog niet gezien en ik heb er over al mn chars wel 60 runs opzitten gok ik zo.
pi_100990162
Ik heb hem ook nog nooit gezien idd :N Lage kans dus!

We hadden vandaag wel de mountdrop op Ragnaros! Een mage won hem...en gaf hem gewoon gratis en voor niks weg aan een meisje in de raid _O-
pi_100990212
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Isabeau het volgende:

We hadden vandaag wel de mountdrop op Ragnaros! Een mage won hem...en gaf hem gewoon gratis en voor niks weg aan een meisje in de raid _O-
Die heeft het niet helemaal begrepen. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_100990218
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Isabeau het volgende:

Die eigenlijk een gozer is? :P
pi_100990249
Iemand zin in een dungeon dmv Real-ID?
pi_100990380
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:36 schreef Metonae het volgende:

Die eigenlijk een gozer is? :P
Neuh, het is wel echt een vrouwenstem :D
pi_100992746
:') triest
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:20:12 #95
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100994116
:D Was ik dat meisje maar! :D O+
pi_100994120
Die mount weggeven :o :o

Hoe ging je raid trouwens isa, mag je nog een keer mee? Je ging dit weekend toch met je guild mee?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:17:55 #97
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_100994711
Mensen, als jullie zin hebben om een keer met mij te party-en, moet je me ff DM-en. dan krijg je mn Real ID.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_100997268
Ik ben wat lore aan het lezen maar ik vraag me af, de Burning Legion is er alleen maar op uit om alles te vermoorden in het universum. Waarom doen de Titans niks tegen hen?
pi_100999441
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 09:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die mount weggeven :o :o

Hoe ging je raid trouwens isa, mag je nog een keer mee? Je ging dit weekend toch met je guild mee?
We hadden in 3 uur alles af en ik mocht mee met 4 bosses (meer dan 30 mensen kwamen opdagen en teveel healers :{ ) en volgende week weer *O* En het is dus een altraid hè, met een paar mensen zoals ik die met hun mains kwamen. Degene die de mount weggaf mopperde ook dat het geen bind on battlenetaccount was en heeft hem aan iemand gegeven die er dus ook met haar main was.
pi_100999650
Lijkt wel alsof alle mensen bij de Horde op zondag vergeten hoe ze moeten pvpen tering zeg wat spelen ze slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')