Kan beide. Nu ophouden met dat gezeurquote:gil·de het, de; o en v(m) -n, -s (hist) vereniging van vakgenoten
Gratsquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jeuj mage lvl 85 :3
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Gawb/advanced
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gratz!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haha misschien wel ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..](misschien had ik meer contact met mensen in het guild moeten hebben
)
komt omdat er geen fatsoenlijk wapen dropt in Firelands. Op Rag na ofcquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef Metonae het volgende:
Ze moeten die Chaos Orbs eens die BoP afnemen! Ik heb er meeeeer nodig op mn blacksmith! De vraag naar die Molten Front wapens is niet normaal meer!
gz en idd thumbs up for female goblinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pyrite is volgens mij gruwelijk zeldzaam en dus sowieso waardevol..?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Metonae het volgende:
Hoop dat we ook snel een beetje info krijgen wat betreft de epic gems in Cata ^^ Ik ben al helemaal gereed om de AH leeg te kopen van Pyrite Ores! Kan me het met WotLK nog herinneren dat titanium ores de lucht in schoten toen bekend werd dat je ze kon prospecten naar epic gems. Ik ga er nu op tijd bij zijn!
Zie ze voor 40-45g per stack staan op Maelstrom AH. Laten we uitgaan van 2 epics per stack. Doe ook gelijk even een ruige gok van 300-400g per gem = WINSTquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pyrite is volgens mij gruwelijk zeldzaam en dus sowieso waardevol..?
Ah damn, best gemeen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Peanutnootje het volgende:
O lol....
Pyrite gaat dus wss meer waard worden?
Mooi =D
Toch goed dat ik mijn 10 stacks niet heb omgesmolten
Had die 10 stacks is onderschept bij het overtraden op de AH
Dat zijn lamme kutstreken, vriendquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Peanutnootje het volgende:
O lol....
Pyrite gaat dus wss meer waard worden?
Mooi =D
Toch goed dat ik mijn 10 stacks niet heb omgesmolten
Had die 10 stacks is onderschept bij het overtraden op de AH
tjaquote:
Oke, dan snap ik het nog een beetje dat hij hem weg geeft. Zou me zelf toch wel heel erg veel pijn doen hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef Isabeau het volgende:
We hadden in 3 uur alles af en ik mocht mee met 4 bosses (meer dan 30 mensen kwamen opdagen en teveel healers) en volgende week weer
En het is dus een altraid hè, met een paar mensen zoals ik die met hun mains kwamen. Degene die de mount weggaf mopperde ook dat het geen bind on battlenetaccount was en heeft hem aan iemand gegeven die er dus ook met haar main was.
Het viel me gewoon op dat ie er steeds zat, ik ben niet echt naar presentaties geweest eigenlijk tenminste van WoW, de rede waarom ik er eigenlijk was om SWTOR ^^, ik heb het een beetje gehad met wow eigenlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moest ie mee en had er eigenlijk geen zin in
Was er nog nieuws over wow in die stand?
jeetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jeetje zeg, zit gewoon 40k crits eruit te pompen.
Het is me wat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goeiemiddag zeg, 'tis toch niet te gelovenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
pompenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Magesquote:
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Class/spell?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Prot Paladin, Shield of the Righteous en een SHITLOAD aan Vengeancequote:
Zo weinig?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik deed een 2 miljoen crit op ragnaros tijdens de laatste quest in mount hyjal
oh wacht
Ik ben niet zo van de pvp..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:22 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand hier de titel Arena Master?
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben wat lore aan het lezen maar ik vraag me af, de Burning Legion is er alleen maar op uit om alles te vermoorden in het universum. Waarom doen de Titans niks tegen hen?
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:58 schreef Skillstorm het volgende:
WoW in het Nederlands is zo kut vertaald.
Aimed shot- gericht schot
Trap launcher- vallen lanceerder
etc.
Letterlijk vertaald toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaaldquote:
Ja maar het is gewoon gaar in het Nederlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaald
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef bubalus het volgende:
[..]
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.
Nah , volgens lore is Aggramar in charge names de titans om Sargeras (ex-titan dus) en de buring legion te bevechten dus ze doen wel wat , wij zien er alleen niks van in wow ^^
En met de 30% damage buff?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Mja, het is niet zo dat ze maar 1 mannetjes sturen naar Sargeras, het is meer zo dat Sargeras een heleboel mannetjesstuurt waardoor iedereen 't ietwat te druk heeft om alleen achter Sargeras aan te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:15 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.
Hoe zou hij Sargeras dan moeten opsporen? Hij zat toch in Medivh, maar die is nu dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |