Meen je dat nouquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:57 schreef Metonae het volgende:
Ik verkoop net gewoon even een Proto-Drake Whelp companion pet voor 1k op de AH. Ben gelijk richting Sholazar gegaan
Error speech uitzetten dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk! Het was een goede drie uur zwoegen, maar ik heb het voor elkaar gekregen om de game zover te krijgen dat-ie de voice clips van de human form gebruikt terwijl je gewoon in female worgen form speelt.![]()
Ik had daar zo'n hekel aan, hè? Verder niets mis met female Worgen, maar die doorrookte kutstem telkens als ik zo'n error message kreeg ("not enough rage", "not enough energy", "I need a target", etc.) haalde me het bloed onder de nagels vandaan. De rest (/flirt, /silly, /laugh, etc.) klonk ook niet bepaald charmant. Maar vanaf nu kan ik dus lekker abilities spammen en genieten van de classy, enigszins zwoele stem van de human form die mij vertelt dat ik daarmee moet kappen omdat haar rage/mana/energy op is.
Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><quote:
Da's zo saai. Ik had het eerst wel uitstaan, maar ik had veel liever dat het spel de gilnean voice clips gebruikte. Wat het nu ook doet dus.quote:
Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 goldquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:00 schreef Metonae het volgende:
Ik zag gisteren die pet voor 1200g op AH staan. Dus ik heb em er voor 1k opgezet. Word nog verkocht ook >< Ik heb er wel 15 van weggemikt in WotLK ><
Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er echt tig verkocht voor circa 100 goldIk zie dat ei al lang niet meer als een kans op een mount, dat ei is gewoon een soort gewoonte en geeft regelmatig pets om te verkopen en vaak yolk
Kleine moeitequote:Op zondag 21 augustus 2011 01:07 schreef Metonae het volgende:
Ik heb iig gelijk weer een egg gekocht. Als die pets echt voor zoveel verkopen wil ik best elke 3 dagen naar Sholazar vlliegen
Er zijn hier mensen bij wie de draak in het 3e of 4e ei zat en mensen als ik die al sinds het begin van wotlk elke keer braaf weer een ei hebben gekocht en dat nu 2 jaar later nog steeds doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.
Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedroptOok best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
Hoeveel bier heb jij op danquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:18 schreef Pino0 het volgende:
Yep. heb er ook 1 gehaald, hopen op die green proto drake ofc! Die ziet er gewoon gek uit en hij is best zeldzaam.
Vandaag werd er bij zul gurub die boss met die 4 kamers met wolven een tijger mount gedroptOok best zeldzaam alleen was de mount opzich niet bijzonder om te zien.
word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:Pquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:24 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb jij op danHet zijn 4 kamers met Panthers en een Panther mount
Ben de laatste 2 dagen ook bezig met verkopen van spulletjes. Flasks... Maelstrom Crystals... alles wat maar een klein beetje waarde heeft. Toch al 10k winst gemaakt sindsdienMe likey!
Enorm lage kansquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
word die panter elke keer gedropt? is me nog nooit opgevallen! iedereen had ook een need roll gedaan terwijl een aantal die timed run mount al hadden, als ie elke x was gedropt zouden ze denk ik vast niet alle 5 needen en 3 personen zeggen, ride it:P
Die heeft het niet helemaal begrepen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem ook nog nooit gezien iddLage kans dus!
We hadden vandaag wel de mountdrop op Ragnaros! Een mage won hem...en gaf hem gewoon gratis en voor niks weg aan een meisje in de raid![]()
Die eigenlijk een gozer is?quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hem ook nog nooit gezien iddLage kans dus!
We hadden vandaag wel de mountdrop op Ragnaros! Een mage won hem...en gaf hem gewoon gratis en voor niks weg aan een meisje in de raid![]()
Neuh, het is wel echt een vrouwenstemquote:
We hadden in 3 uur alles af en ik mocht mee met 4 bosses (meer dan 30 mensen kwamen opdagen en teveel healersquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die mount weggeven![]()
![]()
Hoe ging je raid trouwens isa, mag je nog een keer mee? Je ging dit weekend toch met je guild mee?
* Isabeau logt snel in en klikt op bg queuequote:Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Lijkt wel alsof alle mensen bij de Horde op zondag vergeten hoe ze moeten pvpen tering zeg wat spelen ze slecht.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:18 schreef D_tjuh het volgende:
Kreeg de vrouwelijke druid de mount??![]()
Sicke drop
Kan beide. Nu ophouden met dat gezeurquote:gil·de het, de; o en v(m) -n, -s (hist) vereniging van vakgenoten
Gratsquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jeuj mage lvl 85 :3
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Gawb/advanced
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gratz!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Haha misschien wel ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..](misschien had ik meer contact met mensen in het guild moeten hebben
)
komt omdat er geen fatsoenlijk wapen dropt in Firelands. Op Rag na ofcquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef Metonae het volgende:
Ze moeten die Chaos Orbs eens die BoP afnemen! Ik heb er meeeeer nodig op mn blacksmith! De vraag naar die Molten Front wapens is niet normaal meer!
gz en idd thumbs up for female goblinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pyrite is volgens mij gruwelijk zeldzaam en dus sowieso waardevol..?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Metonae het volgende:
Hoop dat we ook snel een beetje info krijgen wat betreft de epic gems in Cata ^^ Ik ben al helemaal gereed om de AH leeg te kopen van Pyrite Ores! Kan me het met WotLK nog herinneren dat titanium ores de lucht in schoten toen bekend werd dat je ze kon prospecten naar epic gems. Ik ga er nu op tijd bij zijn!
Zie ze voor 40-45g per stack staan op Maelstrom AH. Laten we uitgaan van 2 epics per stack. Doe ook gelijk even een ruige gok van 300-400g per gem = WINSTquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pyrite is volgens mij gruwelijk zeldzaam en dus sowieso waardevol..?
Ah damn, best gemeen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Peanutnootje het volgende:
O lol....
Pyrite gaat dus wss meer waard worden?
Mooi =D
Toch goed dat ik mijn 10 stacks niet heb omgesmolten
Had die 10 stacks is onderschept bij het overtraden op de AH
Dat zijn lamme kutstreken, vriendquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Peanutnootje het volgende:
O lol....
Pyrite gaat dus wss meer waard worden?
Mooi =D
Toch goed dat ik mijn 10 stacks niet heb omgesmolten
Had die 10 stacks is onderschept bij het overtraden op de AH
tjaquote:
Oke, dan snap ik het nog een beetje dat hij hem weg geeft. Zou me zelf toch wel heel erg veel pijn doen hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef Isabeau het volgende:
We hadden in 3 uur alles af en ik mocht mee met 4 bosses (meer dan 30 mensen kwamen opdagen en teveel healers) en volgende week weer
En het is dus een altraid hè, met een paar mensen zoals ik die met hun mains kwamen. Degene die de mount weggaf mopperde ook dat het geen bind on battlenetaccount was en heeft hem aan iemand gegeven die er dus ook met haar main was.
Het viel me gewoon op dat ie er steeds zat, ik ben niet echt naar presentaties geweest eigenlijk tenminste van WoW, de rede waarom ik er eigenlijk was om SWTOR ^^, ik heb het een beetje gehad met wow eigenlijkquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moest ie mee en had er eigenlijk geen zin in
Was er nog nieuws over wow in die stand?
jeetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jeetje zeg, zit gewoon 40k crits eruit te pompen.
Het is me wat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goeiemiddag zeg, 'tis toch niet te gelovenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
pompenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Magesquote:
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Class/spell?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Prot Paladin, Shield of the Righteous en een SHITLOAD aan Vengeancequote:
Zo weinig?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik deed een 2 miljoen crit op ragnaros tijdens de laatste quest in mount hyjal
oh wacht
Ik ben niet zo van de pvp..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:22 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand hier de titel Arena Master?
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben wat lore aan het lezen maar ik vraag me af, de Burning Legion is er alleen maar op uit om alles te vermoorden in het universum. Waarom doen de Titans niks tegen hen?
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:58 schreef Skillstorm het volgende:
WoW in het Nederlands is zo kut vertaald.
Aimed shot- gericht schot
Trap launcher- vallen lanceerder
etc.
Letterlijk vertaald toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaaldquote:
Ja maar het is gewoon gaar in het Nederlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaald
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef bubalus het volgende:
[..]
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.
Nah , volgens lore is Aggramar in charge names de titans om Sargeras (ex-titan dus) en de buring legion te bevechten dus ze doen wel wat , wij zien er alleen niks van in wow ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |