jeetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jeetje zeg, zit gewoon 40k crits eruit te pompen.
Het is me wat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goeiemiddag zeg, 'tis toch niet te gelovenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
pompenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Magesquote:
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Class/spell?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik deed een 70k crit op Festergut toen ik nog level 80 wasDoe me dat maar eens na
Prot Paladin, Shield of the Righteous en een SHITLOAD aan Vengeancequote:
Zo weinig?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik deed een 2 miljoen crit op ragnaros tijdens de laatste quest in mount hyjal
oh wacht
Ik ben niet zo van de pvp..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:22 schreef EggsTC het volgende:
Heeft iemand hier de titel Arena Master?
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:45 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik ben wat lore aan het lezen maar ik vraag me af, de Burning Legion is er alleen maar op uit om alles te vermoorden in het universum. Waarom doen de Titans niks tegen hen?
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:58 schreef Skillstorm het volgende:
WoW in het Nederlands is zo kut vertaald.
Aimed shot- gericht schot
Trap launcher- vallen lanceerder
etc.
Letterlijk vertaald toch.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb je die vertalingen vandaan dan?
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaaldquote:
Ja maar het is gewoon gaar in het Nederlands.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat je zei 'is kut vertaald' alsof je het ergens anders had gelezen. Je hebt het zelf dus kut vertaald
De Burning Legion vormt het grootste gevaar voor de Titans als ik het goed begrijp, dus vind ik het nogal raar dat ze maar een mannetje sturen om Sargeras en de Burning Legion te bevechten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:02 schreef bubalus het volgende:
[..]
Omdat de maker van de burning legion een titan is maybe.
Nah , volgens lore is Aggramar in charge names de titans om Sargeras (ex-titan dus) en de buring legion te bevechten dus ze doen wel wat , wij zien er alleen niks van in wow ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |