Precies. Op die manier draait ook niet alles de soep in als er een addon broken is als er weer een nieuwe update isquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon zelf helemaal je UI maken met addons
Oeh, vooral nu niet weg doenquote:
Download WoW Matrix.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:05 schreef keepoww het volgende:
Mjah vanavond tijd in steken denk totdat ik geen zin meer heb. Beste is volgend mij 1 addon per keer helemaal clean te krijgen en dan pas de volgende niet dat heel die shit allemaal door elkaar staat.
dit dus, gewoon healen 25m hc zonder problemenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef Skillstorm het volgende:
Ik gebruik alleen maar default, ik kan niet aan iets anders wennen.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon zelf helemaal je UI maken met addons
WoW Matrix is van Curse.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe dan Curse :x. Of is dat iets anders.
Hou Onslaught, ze gaan iets doen waarme je de looks kan veranderden van je gear. Je kan de looks overnemen van andere gear (alleen de looks).quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:32 schreef keepoww het volgende:
Ik denk dat ik lekker onslaught houd. Of anders wordt Wrath
Je moet alle gear die je wilt veranderen hebben. (dus het originele item wat je aan wilt qua stats + het item waarvan je de Looks wilt gebruiken) Telt niet als je het ooit gehad hebt en hebt verwijderd. (dan moet je evt opnieuw de gear halen)quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:39 schreef keepoww het volgende:
Kan je eigenlijk alles kiezen of moet je het al een keer hebben gehad? Of moet je het nog steeds hebben? Of moet je het kopen?
Lol.
Ik speel op een 2e account, anders was die van mij langer geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:48 schreef Skillstorm het volgende:
Post anders even jullie game history
[ afbeelding ]
Bulwark of Azzinoth > elk ander shield.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef Sjiznit het volgende:
Voor mijn warrior wordt het t10 264, met IF tabard en óf IF cloak óf rooie pvp cloak, nog niet over uit. Nu aan het twijfelen over shield en wapen. Shield wordt denk ik Royal Crest of Lordaeron.
Niet voor mijquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bulwark of Azzinoth > elk ander shield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |