Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Mee eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh het feit dat je moeder/huisvrouw bent is toch ook een prestatie..
ik bedoel .. ik dlegeer het allemaal weg.. jij kan die planning wel maken en alles combineren.. is wel een goede eigenschap!
tenzij ze op een creche gaat solliciteren heeft ze hier niet echt veel aan me dunktquote:
andere hebben het nietquote:
moest toch aan mezelf denkenquote:
fifaën ook goed?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent aan het wereldkampioenschappen?.
quote:
dus..quote:
Heeerlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
moest toch aan mezelf denken![]()
Was vandaag en morgen al vrij alleen zaterdag nog nietST
een kat en 2 dochtersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik vraag me serieus af wat meer haar achterlaat...
een kat of 2 dochters...
jij hoort ij dezelfde jaloersmakende club als toek??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:48 schreef PeZu het volgende:
hmm zo heerlijk half slaperig in je yogurtbroek een bakje cornflakes op kanen tijdens het fokken
zal wel komen omdat het allebei van die kattenkoppen kunnen zijnquote:
eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
Toek
geniet van je weekend jonge, je verdient het
heb ik een club? Tijd dat men contributie betaaldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hoort ij dezelfde jaloersmakende club als toek??
ik ben ah werkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hoort ij dezelfde jaloersmakende club als toek??
daar zijn het vrouwen voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel komen omdat het allebei van die kattenkoppen kunnen zijn
vrouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel komen omdat het allebei van die kattenkoppen kunnen zijn
best wel even kut nuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt
Hoe staat het leven meneer Wok
quote:
bekende fotoquote:
Je hebt RN maar opgeslotenquote:
Ha Wokquote:
hij wil niet delen , de gierquote:
ik blijf redelijk loom/moe maar verder wel goed hoorquote:
Daar mag jij niet kiek'nquote:
Daarom heb je der maar in een hok en achter een hek gezet.quote:
Dat is een renquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom heb je der maar in een hok gezet.
tis geen kipquote:
rennijntjequote:
Jij was al een bodybuilderquote:
quote:
Breder dan MPGquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij was al een bodybuilder.
ik ben zelf gaan sleutelenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ha Wok
Heb jij vroeger een opleiding gedaan van motorvoertuigentechniek?
Of ben je zelf gaan sleutelen?
veel plezierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
In de auto, op de dijk enkhuizen - Lelystad
Ik heb er zin in
Okquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zelf gaan sleutelen
en heb wel een paar cursusen gedaan, o.a. autoelectronica bij Robert Bosch, benzine injectie systemen via SBBO en nog een cursus LPI/lpg inbouwen.
zo zo schnitzel kopquote:
Hey Trevquote:
Dan ben je er bijnaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:09 schreef Yuki het volgende:
In de auto, op de dijk enkhuizen - Lelystad
Ik heb er zin in
Nog naar je vriendin geweest?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
Goed, helaas is mijn vakantie bijna afgelopenen hoe is die daar?
Trevjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PGR
Goed, helaas is mijn vakantie bijna afgelopenen hoe is die daar?
Hey Solquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
[..]
Dan ben je er bijna
Veel plezier
maj als je sommige hier moet gelovenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PeZu
zo snel hoeft nou ook nog weer niet
Ben nu bij haarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog naar je vriendin geweest?
Wel goed hoor
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
maj als je sommige hier moet geloven
We zijn nog jong dus we hebben nog evenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
maj als je sommige hier moet geloven
ik kan er nog steeds niet bijquote:
maar je hebt zolang gewacht wil je der niet schaken voor eeuwig en altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zijn nog jong dus we hebben nog even
Kan wel, had zo'n dude ook een keer die een topic had geopend over mocropetjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
OMG wtf BBQ.
Ik krijg een pm van 3FM.
Ze willen mij bellen over het rietjesprobleem![]()
Ik geloof er niks van
Ik durf nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan wel, had zo'n dude ook een keer die een topic had geopend over mocropetjes![]()
.
Dat welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan er nog steeds niet bij
[..]
maar je hebt zolang gewacht wil je der niet schaken voor eeuwig en altijd
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat welmaar iets met zij en school, ik en werk en dan nog geld
ja trouwen dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trouwen zelf valt nog wel mee, het is meer het feest/wat je die dag verder nog wil doen
Trouwen zelf is ook duur (nouja tenzij je op maandag- of donderdagochtend om 9u trouwt. Dan is het gratisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trouwen zelf valt nog wel mee, het is meer het feest/wat je die dag verder nog wil doen
veel pelzier met verder sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef Trevland het volgende:
Ik gaweer ophalen bij d'r sporten dus Bis Later Lui
![]()
![]()
had dan niet getrouwdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwen zelf is ook duur (nouja tenzij je op maandag- of donderdagochtend om 9u trouwt. Dan is het gratis![]()
)
Wij hebben 'uiteraard' de duurste dag uitgezocht
geluk laat zich niet binden aan tijd, hm?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan er nog steeds niet bij
[..]
maar je hebt zolang gewacht wil je der niet schaken voor eeuwig en altijd
helemaal waar en ik misgun niemand zijn geluk maar dan kan ik het nog wel vreemd snel vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geluk laat zich niet binden aan tijd, hm?
Achteraf gezien.......quote:
je moet nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Achteraf gezien.......
Neuje; wordt leuk feesje
quote:
12-12-12 was denk ik het duurste geweestquote:
Veel vragen niks extra voor speciale datumsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
12-12-12 was denk ik het duurste geweest
koeliejoeliequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Veel vragen niks extra voor speciale datumsNiet in mijn gemeente iig
Wij trouwen eerst in NL en gaan dan met bus naar België naar feestzaal woei
nee, dat gaat op dag en tijd, niet op datumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
12-12-12 was denk ik het duurste geweest
dan zou Thijs zijn geboorte ook duur zijn geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat gaat op dag en tijd, niet op datum
dat vier je niet uitgebreid met feest en drank...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou Thijs zijn geboorte ook duur zijn geweest
de jaren erna welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat vier je niet uitgebreid met feest en drank...
alhoewel sommige wel eens geboortefeestjes geven
dat was het ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou Thijs zijn geboorte ook duur zijn geweest
ziekenhuis is een duur hotel he?quote:
ik bedoelde meer andere kostenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziekenhuis is een duur hotel he?
Maxiwok heeft de verzekering tot nu toe nog meer gekost dan opgebracht
Jaquote:
Oh dat heb ik straks ook denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
en op![]()
zo klaar als je aan de lijn bent
Hap, slik, wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik straks ook denk ik
Voor mij is het voornamelijk gieten en slikkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hap, slik, weg![]()
Wel handig
Gieten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het voornamelijk gieten en slikken
jep shake it babyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gieten?![]()
Ach nou ja, eten wordt toch minder van belang als je aan de lijn bent, vind ik.
groetjes terugquote:
Lada natuurlijk, welke auto heeft meer pech dan een Ladaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.nuentoen.nl/fo(...)de-automobilist.html
![]()
3x raden welke auto
Foutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lada natuurlijk, welke auto heeft meer pech dan een Lada
Mini manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lada natuurlijk, welke auto heeft meer pech dan een Lada
Tuurlijk wel, hoopte dat Marijke zou lurken en dit zien..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fout![]()
Zie je niet wat erachter staat?
Uiteraardquote:
gisteren ging dat niet door vanwege aanrijding met persoonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraardff de treinstellen voor Groningen aftrappen en hard doorknallen
Veel plezier in Leeuwarden dan maar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraardff de treinstellen voor Groningen aftrappen en hard doorknallen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
Dat was even een lekker rondje wandelen in de duinen.
Ik heb het echter kort gehouden dit keer, want de lucht uit het zuiden werd wel erg donker, en in de verte rommelde het al.
Vreselijk ja. Had ik toen ik van Trev afkwam in Nijmegen. Ben toen via Venlo omgereden. Kwam er pas later achter dat ik al op Blerick had moeten uitstappen, maar goed. Ik ben niet gecontroleerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren ging dat niet door vanwege aanrijding met persoon
mijn wereld war gebeurt erquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef douche-eendje het volgende:
Jaja, dat waren angstige minuten.
het gaat regenenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
middag,
heeft iemand deo of een douche voor me?
He wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
'En als jullie het niet NU oplossen, ga ik hier zitten en moet je de politie maar bellen om me af te voeren'
Right.
Gezellige mensen hier hoorquote:
waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
'En als jullie het niet NU oplossen, ga ik hier zitten en moet je de politie maar bellen om me af te voeren'
Right.
weer een eendje!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ineens verdwenen in het niets!
Gezellige klant ja?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
Hoi, ik ben eend en ik ga nu boodschappen doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef NBT het volgende:
Ik ben NBTGeen idee wat ik verder vertellen moet....
Boodschapse!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben eend en ik ga nu boodschappen doen
Wil je een pak yoghurt voor me meenemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, ik ben eend en ik ga nu boodschappen doen
quote:
Enorm gezelligquote:
Lievepiefquote:
Klinkt goed, maar wel veelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef Solique het volgende:
Zo eten is weer op
4 bolletjes met allerlei beleg, 2 eitjes en een verse vruchtensap
Valt toch best meequote:
4 broodjes en dan ook nog 2 eieren!quote:
Holy crap, dat is wel heul veel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt toch best mee
Heb hier een collega die elke dag een half brood mee neemt.
eieren zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef NBT het volgende:
[..]
4 broodjes en dan ook nog 2 eieren!
Fha die het woord 'veel' gebruikt als ze het over eten heeft... het zou helemaal gek zijn als je het te veel noemdequote:
Ik wil onder een dekentje op de bankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Lievepief![]()
![]()
Hoe is het, op de klant na?
2 eieren voor je holle kies, na 2 eieren zit ik echt wel volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
eieren zijn
En vullen alleen een holle kies
Ik ben niet zo'n brood eterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
Fha die het woord 'veel' gebruikt als ze het over eten heeft... het zou helemaal gek zijn als je het te veel noemde.
2 eieren vult echt wel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
eieren zijn
En vullen alleen een holle kies
Jah same.. dus samenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil onder een dekentje op de bank![]()
En mejjou?
Heb je een boete voor te hard haken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
Zo even langs de rechtbank en dan is het tijd voor koffie
Oeh, dat is dan weer lekkerquote:
We zijn niet de enige die ons niet in kunnen houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, dat is dan weer lekker![]()
Ghihi, twee jongemannen in pak een de balie, waarvan eentje wel heel erg blij werd van de lego-speelplek
Aaaahw. Wat heeft hij voor drukke dingen gedaan dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst sinds deze vakantie, Koen op bed gelegd... volledig padje af
en zo moe, hij sliep volgens mij al toen ik weer beneden was
arm ding
ik denk dat het voor hem een hele drukke week is geweest, met extra kindjes en eentje met adhdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef Fha het volgende:
[..]
We zijn niet de enige die ons niet in kunnen houden![]()
![]()
[..]
Aaaahw. Wat heeft hij voor drukke dingen gedaan dan?
Jah!quote:
Oh daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik denk dat het voor hem een hele drukke week is geweest, met extra kindjes en eentje met adhd
ik ben ook wel een beetje moequote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah!
[..]
Oh daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan ja
Leuk he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef Fha het volgende:
[..]
We zijn niet de enige die ons niet in kunnen houden![]()
![]()
[..]
Aaaahw. Wat heeft hij voor drukke dingen gedaan dan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
Leuk he?
Hij ging helemaal glunderen![]()
Prr Prrquote:
Ja, en nu moet hij in een afspraak met de stomme geldmeneer.quote:
jaaaaa doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, en nu moet hij in een afspraak met de stomme geldmeneer.
Zal ik hem even een kopje Duplo gaan brengen?
Soft kitty warm kitty, little ball of purr.....quote:
het is toch niet alsof ik hier nog lang zitquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Soft kitty warm kitty, little ball of purr.....
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Soft kitty warm kitty, little ball of purr.....
zo istie beterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Soft kitty warm kitty, little ball of furr.....
Wehehhe precies kan bestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
het is toch niet alsof ik hier nog lang zit
Verdorie, nu wil ik datquote:
goed bezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, boodschappen gedaan.
voorraad voor een week denk ik
als lego meneer een belangrijke klant is kom je er wel mee wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Verdorie, nu wil ik dat
Maar geldmeneer is echt gemeen
Duplo gooien als afleidingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Verdorie, nu wil ik dat
Maar geldmeneer is echt gemeen
volgens mij is het andersomquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als lego meneer een belangrijke klant is kom je er wel mee weg
oehquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgens mij is het andersom
Nee, muntjes, die gaat hij wel zoekenquote:
ik ging zoeken, het zijn accountantsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh![]()
dan hopen dat hij volgende maand nog een keer komt
die hebben meestal wel veel geldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ging zoeken, het zijn accountants
Wehehe dat is nog veel beter jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, muntjes, die gaat hij wel zoeken
echt welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je een boete voor te hard haken?muckie
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
echt wel
Nah, we gaan de erfenis weigeren
Ik vermoedde al zoiets jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:12 schreef Muck het volgende:
echt wel
Nah, we gaan de erfenis weigeren
nog niet helemaal, maar we zijn wel van het financiele risico afquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]maar daarna is het klaar toch?
![]()
ja dat kan je er echt niet bij hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
nog niet helemaal, maar we zijn wel van het financiele risico af
stap voor stap kom je ook steeds verderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
nog niet helemaal, maar we zijn wel van het financiele risico af
kwestie van een formuliertje invullen en 111 euro lappen, dat is allesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets jaIs dat nog spannend of kan dat gewoon zonder gezeik?
Oh gelukkig, dat scheelt weer : ) wel bizar eigenlijk, dat je moet betalen om een erfenis niet aan te nemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
kwestie van een formuliertje invullen en 111 euro lappen, dat is alles
111 euro omdat je iets niet wilquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
kwestie van een formuliertje invullen en 111 euro lappen, dat is alles
Die van mij bestaat uit drie regels op dit momentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:17 schreef wel.o.k het volgende:
111 euro omdat je iets niet wil![]()
realiseer me nu wel dat ik ook even moet kijken naar mijn testament
mijn testament is maar 1 zin: "waag het niet om me in een oven te stoppen, ik wil begraven worden"quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Die van mij bestaat uit drie regels op dit moment![]()
1. Bolle gaat NIET naar een asiel, fred heeft plek zat (dat is overlegd).
2. Oud (mijn oudste knuffel) gaat terug naar mama, net als alle andere dingen die zij wil hebben.
3. Verder zoeken jullie het zelf maar uit.
Toch wel makkelijk als je verder niemand hebt om rekening mee te houden
Ook duidelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:21 schreef gianni61 het volgende:
mijn testament is maar 1 zin: "waag het niet om me in een oven te stoppen, ik wil begraven worden"
ik kan af met 1 regelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Die van mij bestaat uit drie regels op dit moment![]()
1. Bolle gaat NIET naar een asiel, fred heeft plek zat (dat is overlegd).
2. Oud (mijn oudste knuffel) gaat terug naar mama, net als alle andere dingen die zij wil hebben.
3. Verder zoeken jullie het zelf maar uit.
Toch wel makkelijk als je verder niemand hebt om rekening mee te houden
Nóg simpelerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan af met 1 regel
alles voor de wokjes
neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat kan je er echt niet bij hebben
oh, fuck.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die hebben meestal wel veel geld
ohw, dan heb ik vast jouw zin om te werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft een motivatie dip
Dat hoeft helemaal niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
testament
ik weet het gewoon niet
en jeroen al helemaal niet
wat is gebruikelijk want als ik doodga dan krijgt J automagisch de voogdij over Koen
en Sander zal dan wel naar zijn vader gaan
geen broertjes meer
Ik wil naar huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
ik wil naar het einde van het jaar
mja geen idee of dat in de praktijk ook zo werkt hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor4 halfbroers, 4 halfzussen, 4 moeders. Ik ben wel alleen opgegroeid maar dat lag een beetje anders, maar zij hebben elkaar gewoon allemaal hun hele jeugd meegemaakt terwijl ze allemaal in andere gezinnen opgroeide
Heeft niks veranderd aan ons broer/zus gevoel
Dat is onze praktijk.. dat is mijn jeugdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
mja geen idee of dat in de praktijk ook zo werkt hoor
hangt van de situatie af.. en of J en sander z'n vader dat de jongens en elkaar gunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja geen idee of dat in de praktijk ook zo werkt hoor
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is onze praktijk.. dat is mijn jeugdMijn vader stierf toen ik 7 was en dus gingen alle gezinnen verder zonder hem.
Ja precies dat ja...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hangt van de situatie af.. en of J en sander z'n vader dat de jongens en elkaar gunnen
nog 2 nachtjes!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja precies dat ja...
goed maar dat zijn dingen om nu nog even niet over na te denken maar na de vakantie
Dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ja precies dat ja...
goed maar dat zijn dingen om nu nog even niet over na te denken maar na de vakantie
neequote:
duss..quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
6j4n4n4n4n4n4n4n4n rtksmd
srkjuyh
yhjmmmmmmmmmmmmmmmmsxb
dfgyjnjmn
hihih hoofd op keyboard
hihiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
6j4n4n4n4n4n4n4n4n rtksmd
srkjuyh
yhjmmmmmmmmmmmmmmmmsxb
dfgyjnjmn
hihih hoofd op keyboard
Ik pak de slingersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee
ik moet nog even een accountant versieren
neem je een katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh testament ja, lachen. Straks heb ik alleen maar bezittingen en niemand om ze aan na te laten
Of een lieve buurvrouwquote:
Duhh, je KSC-dochterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh testament ja, lachen. Straks heb ik alleen maar bezittingen en niemand om ze aan na te laten
Jij mag de stationsbordjesfoto's hebbenquote:
Dat zou ik een hele eer vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij mag de stationsbordjesfoto's hebben.
Ja, maar Fles gaat nooit dood, dus dan mag datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zijn jullie Fles zijn erfenis aan het verdelen?
quote:
Jij krijgt zijn ganzebordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hee ho es effequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij mag de stationsbordjesfoto's hebben.
Ikkuh niet hoorquote:
Ik zou maar snel gaan roepen want het loopt hardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
en op wat voor manier ben je gehandicapt dan??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik ben nu officieel arbeidsgehandicapt verklaart en heb recht op een sociale werkplaatsvoorziening. Dat is in ieder geval beter dan de bijstand..
m'n zusje en ik hebben ook al alles "verdeelt"wat in het huis van mijn ouders staatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
dat verbaast me niets ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
m'n zusje en ik hebben ook al alles "verdeelt"wat in het huis van mijn ouders staat
Wat fijn!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik ben nu officieel arbeidsgehandicapt verklaart en heb recht op een sociale werkplaatsvoorziening. Dat is in ieder geval beter dan de bijstand..
Kom je chocola eten? Ik heb lekkere, van Cote d'orquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik kan naar huis, ze zijn weg
Dat mag ik niet van mijn lijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat fijn!!!
[..]
Kom je chocola eten? Ik heb lekkere, van Cote d'or
heheh..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat verbaast me niets ook
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik kan naar huis, ze zijn weg
* Barreltje pakt de telefoon van ST en rommelt wat..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn lijn![]()
arme wereldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh..
met iedere post bevestig ik je beeld van mij he??
naja .. er zijn er dus twee van
Andere lijn!! andere lijn!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/edit.png
Dat mag ik niet van mijn lijn![]()
Ik snapte hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
De boos was voor de lijn he, Fha, niet voor jou![]()
![]()
Ja, ik ging een accountant vet aan de haak slaan, maar ik kreeg telefoon en nu is hij wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Lekker makkelijk, levend ganzebord heb je niets bij nodig
[..]Dat lijkt goed nieuws maar ziet eruit als slecht nieuws
iig Autisme. misschien dat mijn depressieve klachten ook meespelen. Mijn status is matig (ongeveer 50%)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en op wat voor manier ben je gehandicapt dan??
en ben je dat dan meteen 100% of zitten daar nog gradaties in??
dus dan kan je wel voor 50% werken??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
iig Autisme. misschien dat mijn depressieve klachten ook meespelen. Mijn status is matig (ongeveer 50%)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ging een accountant vet aan de haak slaan, maar ik kreeg telefoon en nu is hij weg
Ik denk dat ik maar collega van jou word over een maandje of anderhalf...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wat een naar werk heb jij toch
Wel oppassen voor gewenste intimiteiten hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ik maar collega van jou word over een maandje of anderhalf...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar collega van jou word over een maandje of anderhalf...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel oppassen voor gewenste intimiteiten hoor!
Of Gagaquote:
Gelukkig is dat een groot bedrijfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel oppassen voor gewenste intimiteiten hoor!
Omdat ww na einde contract?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Waarom maandje of anderhalf dan? Moet je wel een stukje deze kant op komen wonen
Of wil je part time werken? Zeg 1 of 2 dagdelen per week
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ww na einde contract?
Ze zijn gek daaroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom geen verlenging dan ST?
Ik wil ook wel onder jou werken hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ah verdorie, dat bedrijf
Omdat ik ziektevervanging doe, en tsja..zieken worden wel eens beterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom geen verlenging dan ST?
Ze hadden allemaal tranen in hun ogenquote:
Aaaahwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal tranen in hun ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |