quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat welmaar iets met zij en school, ik en werk en dan nog geld
ja trouwen dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trouwen zelf valt nog wel mee, het is meer het feest/wat je die dag verder nog wil doen
Trouwen zelf is ook duur (nouja tenzij je op maandag- of donderdagochtend om 9u trouwt. Dan is het gratisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trouwen zelf valt nog wel mee, het is meer het feest/wat je die dag verder nog wil doen
veel pelzier met verder sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef Trevland het volgende:
Ik gaweer ophalen bij d'r sporten dus Bis Later Lui
![]()
![]()
had dan niet getrouwdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouwen zelf is ook duur (nouja tenzij je op maandag- of donderdagochtend om 9u trouwt. Dan is het gratis![]()
)
Wij hebben 'uiteraard' de duurste dag uitgezocht
geluk laat zich niet binden aan tijd, hm?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan er nog steeds niet bij
[..]
maar je hebt zolang gewacht wil je der niet schaken voor eeuwig en altijd
helemaal waar en ik misgun niemand zijn geluk maar dan kan ik het nog wel vreemd snel vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geluk laat zich niet binden aan tijd, hm?
Achteraf gezien.......quote:
je moet nogquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Achteraf gezien.......
Neuje; wordt leuk feesje
quote:
12-12-12 was denk ik het duurste geweestquote:
Veel vragen niks extra voor speciale datumsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
12-12-12 was denk ik het duurste geweest
koeliejoeliequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Veel vragen niks extra voor speciale datumsNiet in mijn gemeente iig
Wij trouwen eerst in NL en gaan dan met bus naar België naar feestzaal woei
nee, dat gaat op dag en tijd, niet op datumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
12-12-12 was denk ik het duurste geweest
dan zou Thijs zijn geboorte ook duur zijn geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat gaat op dag en tijd, niet op datum
dat vier je niet uitgebreid met feest en drank...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou Thijs zijn geboorte ook duur zijn geweest
de jaren erna welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat vier je niet uitgebreid met feest en drank...
alhoewel sommige wel eens geboortefeestjes geven
dat was het ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou Thijs zijn geboorte ook duur zijn geweest
ziekenhuis is een duur hotel he?quote:
ik bedoelde meer andere kostenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ziekenhuis is een duur hotel he?
Maxiwok heeft de verzekering tot nu toe nog meer gekost dan opgebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |