En anders ga ik wel weer gezellig in dequote:
huh?? ik snap er niks van! je had toch een vast contract gekregen?? of was dat toch weer niet door gegaan??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was zeker weten tijdelijk, dus nou ja.
Ik begin morgen wel vast aan de eerste van de komende 200 sollicitatiebrieven
nee joh, drie maanden maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
huh?? ik snap er niks van! je had toch een vast contract gekregen?? of was dat toch weer niet door gegaan??
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, kijk, ik werd in oktober vorig jaar aangenomen voor drie maanden...dus tegen de tijd dat ik weg moet zit ik hier al bijna een jaar..het zat er wel een keer aan te komen dus![]()
Maar het is wel kut
nou... niet altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd het mindere van tijdelijke contracten.
Zit hier op een tijdelijk project
Ja, tegen de tijd dat je er net een beetje op je gemak zit omdat je er al een tijd bent, mag je weer gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Altijd het mindere van tijdelijke contracten.
Zit hier op een tijdelijk project
Nou. Ik denk dat ik weer mag vechten met 1000 andere sollicitanten per vacaturequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
Balen ST.
Hopelijk vind je snel een andere leuke baan.
moeten ze jou dan ook niet doorbetalen als je even geen klus hebt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou... niet altijd
ik ben blij als mijn huidige klus is afgelopen
Dat is ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou... niet altijd
ik ben blij als mijn huidige klus is afgelopen
ja, daarom dat ik nu ook naar een vaste baan aan het kijken ben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, tegen de tijd dat je er net een beetje op je gemak zit omdat je er al een tijd bent, mag je weer gaan
nja, die zijn er niet echt voor mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid
[..]
ja, daarom dat ik nu ook naar een vaste baan aan het kijken ben.
gelukkig welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moeten ze jou dan ook niet doorbetalen als je even geen klus hebt?
niet dat jij ooit geen klus hebt...
Waarom morgen pas?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was zeker weten tijdelijk, dus nou ja.
Ik begin morgen wel vast aan de eerste van de komende 200 sollicitatiebrieven
minder is ook geldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig wel
maar dan krijg wel minder
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom morgen pas?
Als je wist dat het tijdelijk was had je toch allang al kunnen zoeken? Of misschien heb je dat ook wel gedaan hoor
Nee johquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef PeZu het volgende:
st kom mee schreeuweren
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!
Ja, anders kwamen er nare hormoondingen uitquote:
oh dat mag hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, anders kwamen er nare hormoondingen uit
en die gingen in mei in ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh, drie maanden maar
zal vast wel 3x verlengd zijn, en ds nu niet omdat het dan onbepaald moetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en die gingen in mei in ofzo?
en waarom wordt het niet verlengt dan ??
precies.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en die gingen in mei in ofzo?
en waarom wordt het niet verlengt dan ??
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal vast wel 3x verlengd zijn, en ds nu niet omdat het dan onbepaald moet
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies.
omdat ik toch iemand vervang die ziek is..die moet ooit een keer weer haar eigen werk gaan doen, hè?
ook kutquote:
iets stuk gooienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Geen hormoonspuisels? Kan opluchten hoor![]()
kan beide helpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee joh, gewoon lekker een keer zeggen wat je denkt..
Jaaaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan beide helpen
potje boksen, schreeuwen, alles kan
Nou, dat wijst het verleden ook zo lekker uit he, dat ik snel wat nieuws vindquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
Knuffel voor st![]()
Het is idd natuurlijk heel kut.
Maar ik hoop dat je snel wat nieuws vindt
Jij kan dat
natuurlijk ben ik aan het zoeken geweest, maar er is bijna niets.quote:
ahh nu snap ik het!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies.
omdat ik toch iemand vervang die ziek is..die moet ooit een keer weer haar eigen werk gaan doen, hè?
ik heb een cv gat van 2,5 jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh nu snap ik het!
had de zieke collega niet meegekregen!
das wel balen jah! maar je hebt nu iig geen enorm cv gat!.. dus dat scheelt al weer...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat wijst het verleden ook zo lekker uit he, dat ik snel wat nieuws vind[..]
natuurlijk ben ik aan het zoeken geweest, maar er is bijna niets.
als er iets was, was dat heel tijdelijk (en dan echt) en daar wilde ik dit niet voor opgeven.
nou anderhalf jaar vind ik nog meevallen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een cv gat van 2,5 jaar
nee, ik lieg, ruim 1,5 jaar, zwangerschapsverlof is natuurlijk gewoon logisch![]()
bijna 2 welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou anderhalf jaar vind ik nog meevallen hoor
Niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna 2 wel![]()
en dat verlof staat ook niet echt als werkervaring op mijn cv
maar het afgelopen jaar toch niet???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een cv gat van 2,5 jaar
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef Toekito het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Zou wel moeten mogen, eigenlijkquote:
ruim een jaar, want hiervoor heb ik allemaal tijdelijke dingen gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar het afgelopen jaar toch niet???
mweh het feit dat je moeder/huisvrouw bent is toch ook een prestatie..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna 2 wel![]()
en dat verlof staat ook niet echt als werkervaring op mijn cv
woooeehooooo lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef Toekito het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef Toekito het volgende:
die tijdelijke dingen tellen toch ook gewoon meequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou wel moeten mogen, eigenlijk
[..]
ruim een jaar, want hiervoor heb ik allemaal tijdelijke dingen gedaan![]()
iets van 15 maanden dan, denk ik
ik doe het gewoon nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh het feit dat je moeder/huisvrouw bent is toch ook een prestatie..
ik bedoel .. ik dlegeer het allemaal weg.. jij kan die planning wel maken en alles combineren.. is wel een goede eigenschap!
nou dan! NU is dat juist heel goed.. nu spreekt dat voor je dus nu zou het "makkelijker" moeten zijn om een baan te vinden!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou wel moeten mogen, eigenlijk
[..]
ruim een jaar, want hiervoor heb ik allemaal tijdelijke dingen gedaan![]()
iets van 15 maanden dan, denk ik
daarom 15 maandenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
die tijdelijke dingen tellen toch ook gewoon mee
nou nog vacatures...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nou dan! NU is dat juist heel goed.. nu spreekt dat voor je dus nu zou het "makkelijker" moeten zijn om een baan te vinden!
het is een blijk van waardering en een compliment..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |