Wil je een pak yoghurt voor me meenemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, ik ben eend en ik ga nu boodschappen doen
quote:
Enorm gezelligquote:
Lievepiefquote:
Klinkt goed, maar wel veelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef Solique het volgende:
Zo eten is weer op
4 bolletjes met allerlei beleg, 2 eitjes en een verse vruchtensap
Valt toch best meequote:
4 broodjes en dan ook nog 2 eieren!quote:
Holy crap, dat is wel heul veel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt toch best mee
Heb hier een collega die elke dag een half brood mee neemt.
eieren zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef NBT het volgende:
[..]
4 broodjes en dan ook nog 2 eieren!
Fha die het woord 'veel' gebruikt als ze het over eten heeft... het zou helemaal gek zijn als je het te veel noemdequote:
Ik wil onder een dekentje op de bankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Lievepief![]()
![]()
Hoe is het, op de klant na?
2 eieren voor je holle kies, na 2 eieren zit ik echt wel volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
eieren zijn
En vullen alleen een holle kies
Ik ben niet zo'n brood eterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
Fha die het woord 'veel' gebruikt als ze het over eten heeft... het zou helemaal gek zijn als je het te veel noemde.
2 eieren vult echt wel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
eieren zijn
En vullen alleen een holle kies
Jah same.. dus samenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil onder een dekentje op de bank![]()
En mejjou?
Heb je een boete voor te hard haken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
Zo even langs de rechtbank en dan is het tijd voor koffie
Oeh, dat is dan weer lekkerquote:
We zijn niet de enige die ons niet in kunnen houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, dat is dan weer lekker![]()
Ghihi, twee jongemannen in pak een de balie, waarvan eentje wel heel erg blij werd van de lego-speelplek
Aaaahw. Wat heeft hij voor drukke dingen gedaan dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst sinds deze vakantie, Koen op bed gelegd... volledig padje af
en zo moe, hij sliep volgens mij al toen ik weer beneden was
arm ding
ik denk dat het voor hem een hele drukke week is geweest, met extra kindjes en eentje met adhdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef Fha het volgende:
[..]
We zijn niet de enige die ons niet in kunnen houden![]()
![]()
[..]
Aaaahw. Wat heeft hij voor drukke dingen gedaan dan?
Jah!quote:
Oh daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik denk dat het voor hem een hele drukke week is geweest, met extra kindjes en eentje met adhd
ik ben ook wel een beetje moequote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah!
[..]
Oh daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan ja
Leuk he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef Fha het volgende:
[..]
We zijn niet de enige die ons niet in kunnen houden![]()
![]()
[..]
Aaaahw. Wat heeft hij voor drukke dingen gedaan dan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
Leuk he?
Hij ging helemaal glunderen![]()
Prr Prrquote:
Ja, en nu moet hij in een afspraak met de stomme geldmeneer.quote:
jaaaaa doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, en nu moet hij in een afspraak met de stomme geldmeneer.
Zal ik hem even een kopje Duplo gaan brengen?
Soft kitty warm kitty, little ball of purr.....quote:
het is toch niet alsof ik hier nog lang zitquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Soft kitty warm kitty, little ball of purr.....
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Soft kitty warm kitty, little ball of purr.....
zo istie beterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Soft kitty warm kitty, little ball of furr.....
Wehehhe precies kan bestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
het is toch niet alsof ik hier nog lang zit
Verdorie, nu wil ik datquote:
goed bezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, boodschappen gedaan.
voorraad voor een week denk ik
als lego meneer een belangrijke klant is kom je er wel mee wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Verdorie, nu wil ik dat
Maar geldmeneer is echt gemeen
Duplo gooien als afleidingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
Verdorie, nu wil ik dat
Maar geldmeneer is echt gemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |