Wil je een pak yoghurt voor me meenemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, ik ben eend en ik ga nu boodschappen doen
quote:
Enorm gezelligquote:
Lievepiefquote:
Klinkt goed, maar wel veelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef Solique het volgende:
Zo eten is weer op
4 bolletjes met allerlei beleg, 2 eitjes en een verse vruchtensap
Valt toch best meequote:
4 broodjes en dan ook nog 2 eieren!quote:
Holy crap, dat is wel heul veel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Valt toch best mee
Heb hier een collega die elke dag een half brood mee neemt.
eieren zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef NBT het volgende:
[..]
4 broodjes en dan ook nog 2 eieren!
Fha die het woord 'veel' gebruikt als ze het over eten heeft... het zou helemaal gek zijn als je het te veel noemdequote:
Ik wil onder een dekentje op de bankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Lievepief![]()
![]()
Hoe is het, op de klant na?
2 eieren voor je holle kies, na 2 eieren zit ik echt wel volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
eieren zijn
En vullen alleen een holle kies
Ik ben niet zo'n brood eterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:39 schreef DaMart het volgende:
Fha die het woord 'veel' gebruikt als ze het over eten heeft... het zou helemaal gek zijn als je het te veel noemde.
2 eieren vult echt wel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:38 schreef Solique het volgende:
[..]
eieren zijn
En vullen alleen een holle kies
Jah same.. dus samenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil onder een dekentje op de bank![]()
En mejjou?
Heb je een boete voor te hard haken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:40 schreef Muck het volgende:
Zo even langs de rechtbank en dan is het tijd voor koffie
Oeh, dat is dan weer lekkerquote:
We zijn niet de enige die ons niet in kunnen houdenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, dat is dan weer lekker![]()
Ghihi, twee jongemannen in pak een de balie, waarvan eentje wel heel erg blij werd van de lego-speelplek
Aaaahw. Wat heeft hij voor drukke dingen gedaan dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst sinds deze vakantie, Koen op bed gelegd... volledig padje af
en zo moe, hij sliep volgens mij al toen ik weer beneden was
arm ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |