Jaquote:
Oh dat heb ik straks ook denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
en op![]()
zo klaar als je aan de lijn bent
Hap, slik, wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik straks ook denk ik
Voor mij is het voornamelijk gieten en slikkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hap, slik, weg![]()
Wel handig
Gieten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij is het voornamelijk gieten en slikken
jep shake it babyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gieten?![]()
Ach nou ja, eten wordt toch minder van belang als je aan de lijn bent, vind ik.
groetjes terugquote:
Lada natuurlijk, welke auto heeft meer pech dan een Ladaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.nuentoen.nl/fo(...)de-automobilist.html
![]()
3x raden welke auto
Foutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lada natuurlijk, welke auto heeft meer pech dan een Lada
Mini manquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lada natuurlijk, welke auto heeft meer pech dan een Lada
Tuurlijk wel, hoopte dat Marijke zou lurken en dit zien..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fout![]()
Zie je niet wat erachter staat?
Uiteraardquote:
gisteren ging dat niet door vanwege aanrijding met persoonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraardff de treinstellen voor Groningen aftrappen en hard doorknallen
Veel plezier in Leeuwarden dan maar?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraardff de treinstellen voor Groningen aftrappen en hard doorknallen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:18 schreef DaMart het volgende:
Dat was even een lekker rondje wandelen in de duinen.
Ik heb het echter kort gehouden dit keer, want de lucht uit het zuiden werd wel erg donker, en in de verte rommelde het al.
Vreselijk ja. Had ik toen ik van Trev afkwam in Nijmegen. Ben toen via Venlo omgereden. Kwam er pas later achter dat ik al op Blerick had moeten uitstappen, maar goed. Ik ben niet gecontroleerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren ging dat niet door vanwege aanrijding met persoon
mijn wereld war gebeurt erquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef douche-eendje het volgende:
Jaja, dat waren angstige minuten.
het gaat regenenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
middag,
heeft iemand deo of een douche voor me?
He wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
'En als jullie het niet NU oplossen, ga ik hier zitten en moet je de politie maar bellen om me af te voeren'
Right.
Gezellige mensen hier hoorquote:
waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
'En als jullie het niet NU oplossen, ga ik hier zitten en moet je de politie maar bellen om me af te voeren'
Right.
weer een eendje!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ineens verdwenen in het niets!
Gezellige klant ja?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
Right.
Hoi, ik ben eend en ik ga nu boodschappen doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef NBT het volgende:
Ik ben NBTGeen idee wat ik verder vertellen moet....
Boodschapse!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben eend en ik ga nu boodschappen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |