neem je een katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh testament ja, lachen. Straks heb ik alleen maar bezittingen en niemand om ze aan na te laten
Of een lieve buurvrouwquote:
Duhh, je KSC-dochterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh testament ja, lachen. Straks heb ik alleen maar bezittingen en niemand om ze aan na te laten
Jij mag de stationsbordjesfoto's hebbenquote:
Dat zou ik een hele eer vindenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij mag de stationsbordjesfoto's hebben.
Ja, maar Fles gaat nooit dood, dus dan mag datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zijn jullie Fles zijn erfenis aan het verdelen?
quote:
Jij krijgt zijn ganzebordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hee ho es effequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij mag de stationsbordjesfoto's hebben.
Ikkuh niet hoorquote:
Ik zou maar snel gaan roepen want het loopt hardquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
en op wat voor manier ben je gehandicapt dan??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik ben nu officieel arbeidsgehandicapt verklaart en heb recht op een sociale werkplaatsvoorziening. Dat is in ieder geval beter dan de bijstand..
m'n zusje en ik hebben ook al alles "verdeelt"wat in het huis van mijn ouders staatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
dat verbaast me niets ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
m'n zusje en ik hebben ook al alles "verdeelt"wat in het huis van mijn ouders staat
Wat fijn!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik ben nu officieel arbeidsgehandicapt verklaart en heb recht op een sociale werkplaatsvoorziening. Dat is in ieder geval beter dan de bijstand..
Kom je chocola eten? Ik heb lekkere, van Cote d'orquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik kan naar huis, ze zijn weg
Dat mag ik niet van mijn lijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat fijn!!!
[..]
Kom je chocola eten? Ik heb lekkere, van Cote d'or
heheh..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat verbaast me niets ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |