neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat kan je er echt niet bij hebben
oh, fuck.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die hebben meestal wel veel geld
ohw, dan heb ik vast jouw zin om te werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft een motivatie dip
Dat hoeft helemaal niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
testament
ik weet het gewoon niet
en jeroen al helemaal niet
wat is gebruikelijk want als ik doodga dan krijgt J automagisch de voogdij over Koen
en Sander zal dan wel naar zijn vader gaan
geen broertjes meer
Ik wil naar huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
ik wil naar het einde van het jaar
mja geen idee of dat in de praktijk ook zo werkt hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor4 halfbroers, 4 halfzussen, 4 moeders. Ik ben wel alleen opgegroeid maar dat lag een beetje anders, maar zij hebben elkaar gewoon allemaal hun hele jeugd meegemaakt terwijl ze allemaal in andere gezinnen opgroeide
Heeft niks veranderd aan ons broer/zus gevoel
Dat is onze praktijk.. dat is mijn jeugdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
mja geen idee of dat in de praktijk ook zo werkt hoor
hangt van de situatie af.. en of J en sander z'n vader dat de jongens en elkaar gunnenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja geen idee of dat in de praktijk ook zo werkt hoor
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is onze praktijk.. dat is mijn jeugdMijn vader stierf toen ik 7 was en dus gingen alle gezinnen verder zonder hem.
Ja precies dat ja...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hangt van de situatie af.. en of J en sander z'n vader dat de jongens en elkaar gunnen
nog 2 nachtjes!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja precies dat ja...
goed maar dat zijn dingen om nu nog even niet over na te denken maar na de vakantie
Dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ja precies dat ja...
goed maar dat zijn dingen om nu nog even niet over na te denken maar na de vakantie
neequote:
duss..quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
6j4n4n4n4n4n4n4n4n rtksmd
srkjuyh
yhjmmmmmmmmmmmmmmmmsxb
dfgyjnjmn
hihih hoofd op keyboard
hihiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
6j4n4n4n4n4n4n4n4n rtksmd
srkjuyh
yhjmmmmmmmmmmmmmmmmsxb
dfgyjnjmn
hihih hoofd op keyboard
Ik pak de slingersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee
ik moet nog even een accountant versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |