quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik kan naar huis, ze zijn weg
* Barreltje pakt de telefoon van ST en rommelt wat..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van mijn lijn![]()
arme wereldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh..
met iedere post bevestig ik je beeld van mij he??
naja .. er zijn er dus twee van
Andere lijn!! andere lijn!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/edit.png
Dat mag ik niet van mijn lijn![]()
Ik snapte hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
De boos was voor de lijn he, Fha, niet voor jou![]()
![]()
Ja, ik ging een accountant vet aan de haak slaan, maar ik kreeg telefoon en nu is hij wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Lekker makkelijk, levend ganzebord heb je niets bij nodig
[..]Dat lijkt goed nieuws maar ziet eruit als slecht nieuws
iig Autisme. misschien dat mijn depressieve klachten ook meespelen. Mijn status is matig (ongeveer 50%)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en op wat voor manier ben je gehandicapt dan??
en ben je dat dan meteen 100% of zitten daar nog gradaties in??
dus dan kan je wel voor 50% werken??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
iig Autisme. misschien dat mijn depressieve klachten ook meespelen. Mijn status is matig (ongeveer 50%)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ging een accountant vet aan de haak slaan, maar ik kreeg telefoon en nu is hij weg
Ik denk dat ik maar collega van jou word over een maandje of anderhalf...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wat een naar werk heb jij toch
Wel oppassen voor gewenste intimiteiten hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ik maar collega van jou word over een maandje of anderhalf...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar collega van jou word over een maandje of anderhalf...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel oppassen voor gewenste intimiteiten hoor!
Of Gagaquote:
Gelukkig is dat een groot bedrijfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel oppassen voor gewenste intimiteiten hoor!
Omdat ww na einde contract?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Waarom maandje of anderhalf dan? Moet je wel een stukje deze kant op komen wonen
Of wil je part time werken? Zeg 1 of 2 dagdelen per week
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ww na einde contract?
Ze zijn gek daaroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom geen verlenging dan ST?
Ik wil ook wel onder jou werken hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ah verdorie, dat bedrijf
Omdat ik ziektevervanging doe, en tsja..zieken worden wel eens beterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom geen verlenging dan ST?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |