Als dit geen aantrekkelijke TT is dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Hunks, wat zei Der Tdrone nou? Aantrekkelijke TT's kiezen
Hallo! Jij bent hier vast gekomen door de aantrekkelijke TTquote:
Zie je Lutte? De TT is aantrekkelijk genoeg! Sm0kez is ervoor hiernaartoe gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Ik had zoiets van: Ik zet alle bazendingen op een rijtje en laat die belachelijk snel afspelenquote:
Ja, dat weet ik, en die blijft komen door de aantrekkelijke TTquote:En Sm0kez komt hier al eeuwen
Oeh oeh oeh! Ik ben één bazending vergeten! Moment! Ik maak hem opnieuwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had zoiets van: Ik zet alle bazendingen op een rijtje en laat die belachelijk snel afspelen
zei ik datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Ik kwam gewoon even hallo zeggen voordat ik weer aan de slag ga in m'n nieuwe huis.. Ben gister zowat 13 uur bezig geweest, vandaag maar ff uitslapen en rustig wakkerworden voordat ik weer beginquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hallo! Jij bent hier vast gekomen door de aantrekkelijke TT![]()
[..]
Zie je Lutte? De TT is aantrekkelijk genoeg! Sm0kez is ervoor hiernaartoe gekomen![]()
![]()
succes dan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon even hallo zeggen voordat ik weer aan de slag ga in m'n nieuwe huis.. Ben gister zowat 13 uur bezig geweest, vandaag maar ff uitslapen en rustig wakkerworden voordat ik weer begin
Voor vandaag, nog meer behang krabbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
succes dan!
wat staat op de planning?
Ja schatquote:
Jij bent ook al een week behang aan het krabben xDquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor vandaag, nog meer behang krabben, nog wat schuurwerk, daarna maar meteen schilderen en kijken of we nog ergens een mooi vloertje voor m'n slaapkamer kunnen vinden. Hopelijk vanavond nog wat tijd over om een plan te maken voor bekabeling door het huis heen... Heb nog niet eens TV-signaal in m'n slaapkamer!
Toen wilde ik ook even hallo komen zeggen, maar inderdaad, door de TT gooide ik m'n laptop maar weer dichtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat'Als je niet van de gorillaz houdt kom je al niet, aantrekkelijke TT's kiezen honkeytonk'.
damn ik post hier wel al mijn brainfarts hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat'Als je niet van de gorillaz houdt kom je al niet, aantrekkelijke TT's kiezen honkeytonk'.
Helaas wel ja... Er zitten meerdere lagen behang op, voorzien van een mooie acrylverflaag waardoor het vocht van een eventueel stoomapparaat niet doorgelaten wordt. Echt fantastisch, vooral als je met een muur van 9 meter lang bezig bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij bent ook al een week behang aan het krabben xD
Gaaf zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef NBT het volgende:
Wil je nog steeds mijn handtekening!!
En ja Koen66, het gaat weldruk druk druk zo weer na de vakantie, alleen op het werk is het rustig, maar ben bezig met afvallen en dat gaat de goede kant op, ben al 3 kilo kwijt!
Hoe is het met jou dan?
Zie je, daar heb je het al!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen wilde ik ook even hallo komen zeggen, maar inderdaad, door de TT gooide ik m'n laptop maar weer dicht
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen wilde ik ook even hallo komen zeggen, maar inderdaad, door de TT gooide ik m'n laptop maar weer dicht
A) Niet van the Gorillaz houden is voor mij geen optie. Ze zijn universeelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
dit is beter denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ingredienten voor een leuke UI voor honkeytonk:
1) Bazen
2) Leuke plaatjes
3) Hyperactief
4) Trollt een klein beetje veel
Zit er allemaal in
Ik wil nog 12 kg afvallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf zeg. Wil je nog veel meer afvallen?
Hoe gaat het met je trouwplannen?
Ach het gaat z'n gangetje, net weer 3 weken aan het werk na toffe vakantie (Florida en Curaçao)....
Ik ben ff in meeting nu, zie reactie straks wel![]()
Helemaal nietquote:
Hoe ging het allemaal? Sorry dat ik er niet was, maar je zult het daardoor vast niet minder leuk hebben gehadquote:
Baasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ingredienten voor een leuke UI voor honkeytonk:
1) Bazen
2) Leuke plaatjes
3) Hyperactief
4) Trollt een klein beetje
Zit er allemaal in
ja was echt geweldigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe ging het allemaal? Sorry dat ik er niet was, maar je zult het daardoor vast niet minder leuk hebben gehad
Goed om te horenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ja was echt geweldigweer was ook goed
en 's avonds wel super feest gehad
ja weekje weg geweest naar zeeland, int voorjaar naar italie voor het echte werkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed om te horen
Nog op huwelijksreis geweest?
leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ja weekje weg geweest naar zeeland, int voorjaar naar italie voor het echte werk
nog niet geboekt, maar waarschijnlijk naar Romequote:
daar ben ik deze zomer geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nog niet geboekt, maar waarschijnlijk naar Rome
probeer deze eens:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef honkeytonk het volgende:
Oké! Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb alle negatieve termen nodig waarmee je mij kan beschrijven, ik heb al:
Slechte humor, flauwe grappen, kinderachtig, puberaal, opstandig, bijdehand,
Ik heb nog 4 keer zoveel nodig
pianissiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, ook een goede. Maar ik heb nog veel meer nodig. Ze zijn voor in mijn signature.
Oké. Ik heb nu al 2 regels, nog 2 te gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
pianissie
ondoordacht
verder kom ik niet
Hij is tof.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef tdrone het volgende:
Honkey je nieuwe UI is irritant en doet me pijn aan mijn ogen als ik er te lang naar kijk
Diederik.quote:
Komt omdat ik een man ben. Sinds kort.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mis trouwens tieten in jou UI
Verdorie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Komt omdat ik een man ben. Sinds kort.
Wat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Komt omdat ik een man ben. Sinds kort.
Ga je mee?quote:
Wat doe jij met LUtte in je UI?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mis trouwens tieten in jou UI
Zo avadar zo Puber-userquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef tdrone het volgende:
Honkey je nieuwe UI is irritant en doet me pijn aan mijn ogen als ik er te lang naar kijk
Okeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb alle bazen in mijn UI gezet en ik vond dat Lutte daarbij hoorde
Wat een baas!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had de eerste post in ONZ na de ddos
hoe voelde dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had de eerste post in ONZ na de ddos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Eindelijk waardering voor mijn harde werk.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe voelde dat?Ik kreeg spontaan een orgasme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom he!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:30 schreef gianni61 het volgende:
ik kwam net terug van 3 uur zweten in een fabriek, is fok down
spontane orgasmesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eindelijk waardering voor mijn harde werk.
[..]
Ik kreeg spontaan een orgasme.
gelukkig was ik net lunchenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:30 schreef gianni61 het volgende:
ik kwam net terug van 3 uur zweten in een fabriek, is fok down
lekker hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef tdrone het volgende:
gelukkig was ik net lunchen
uienbroodjes![]()
![]()
![]()
![]()
ook lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hoor.
ik was ook even bij het tankstation gestopt voor een sandwich en een ice tea
Heul niet. want het is een mening!quote:
ok omdat jij het bent NBT.. je stinkt dan in ieder geval niet uit je mond naar UIquote:
En dat is een plus!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok omdat jij het bent NBT.. je stinkt dan in ieder geval niet uit je mond naar UI
lust je dat ook al nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef NBT het volgende:
[..]
En dat is een plus!Evenals knoflooksaus!
Ik ben er mee bezig..... weet je wat het is.....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja als je niks lust moet dat wel lukken met afvallen
nee, dan toch liever wat knoflooksausquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig..... weet je wat het is.....Ik hou wel heel erg van:
[ afbeelding ]
uhh waar zit jij danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
ik heb zin in een biertje, maar tegen de tijd dat ik het terras op kan, zal het wel gaan regenen..
www.buienradar.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
ik heb zin in een biertje, maar tegen de tijd dat ik het terras op kan, zal het wel gaan regenen..
hier is het ook nog prima, maar voordat ik het terras op kan zijn we weer 5 uur verder..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhh waar zit jij danhier is geen wolkje aan de lucht
ja ik zie het nu ook op de buienradar..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het ook nog prima, maar voordat ik het terras op kan zijn we weer 5 uur verder..
Vanmorgen ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de hele dag al regen hier
yup. in de regen naar mn werk gefietst.quote:
voor je kind?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup. in de regen naar mn werk gefietst.maja vond het best lekker verkoelend, na al de benauwde dagen.
en van mij mag het wel even regenen. heb net een 3ds gekocht
nee voor mezelf.quote:
nee, gamen heb ik niks op tegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee voor mezelf.
erg he, ik game
je hebt leuke spellen ertussen.. super smash brothers, mario bros, mario kart zijn leuke spellen om te doen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gamen heb ik niks op tegen
maar van die nintendo dingen zie ik altijd maar kinderachtige spelletjes en kleine kinderen die er uren naar kijken..
geen idee, nooit gespeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ach op elk platform heb je wel kinderachtige spellen. dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik ze speel. bovendien is het maar subjectief, misschien vind je zelda bijv kinderachtig , terwijl ik het vet vind.
over 2 uur indeed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
jij hebt bijna weekend toch ?
Hier regent het ook steeds.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhh waar zit jij danhier is geen wolkje aan de lucht
nog steeds niks te zienquote:
en zondagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn gelukkig ook maar kleine buitjes.
En zolang het morgen en zaterdag maar droog is.
gelukkig, wil wel kunnen zwemmenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vooruit, die nemen we gewoon mee
Alleen een buitenbad zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig, wil wel kunnen zwemmen
Ja? Wat danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
Voor het eerst dat ik blij mag zijn met post van het UWV
Indicatie WSW is toegewezen. Dat wil zeggen dat ik recht heb op een sociale werkplaatsvoorziening. Zal geen vetpot worden en niet de meest spannende baan, maar het is wel een betaalde baan. En dat is beter dan nu.quote:
Zeker, dan heb je misschien ook wat afleidingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Indicatie WSW is toegewezen. Dat wil zeggen dat ik recht heb op een sociale werkplaatsvoorziening. Zal geen vetpot worden en niet de meest spannende baan, maar het is wel een betaalde baan. En dat is beter dan nu.
Ja hoewel dat niet echt ontbreekt de laatste tijd, maar wel weer meer financiele zekerheid. Dat is ook mooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker, dan heb je misschien ook wat afleiding
Das wel mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoewel dat niet echt ontbreekt de laatste tijd, maar wel weer meer financiele zekerheid. Dat is ook mooi.
Ja, maar daar hoef ik me vooralsnog niet echt zorgen over te maken. Al zal mijn AWBZ-eigen bijdrage dan wel omhoog gaan..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das wel mooi!
Nja, de bezuinigingen he...
Vervelendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:35 schreef Lutte het volgende:
Matige morgen!
Heb de laatste tijd helemaal geen honger meer, en als ik honger heb op een hele gekke tijd. Komt door mijn tand denk ik
Bij jou?
Wel lief dat je er naar toe gaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Voor mij is het wel een goede morgenMijn pakketje komt vandaag aan maar vanmiddag heb ik een crematie
![]()
Een vriend van mij zijn opa, maar die ken ik amper omdat die meer een geraamte met een velletje eromheen was dan een mens. Dus zo triest zal de crematie ook niet worden. Hij was ook al 92 volgens mij
Verzekeringswerk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mn collega heeft mn htc hd2 gesloopt. bots tegen me aan, ding valt, glas kapot. én bedankt!
Ik had niet door dat het een lemming wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef honkeytonk het volgende:
Lutteluttelutte!
Is dit een toffe lemming of niet?![]()
Hoe moet je vliegen?
(Lemming van: Hoe moet je liegen ?)
Dat is het goede!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het een lemming was
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:51 schreef tdrone het volgende:
wel toevallig dat net nu Honkeytonk terug is ook AP weer terug is
Tdrone. Je bent een baas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef tdrone het volgende:
wel toevallig dat net nu honkeytonk terug is van zijn ban AP er ook weer is
Daarom staat ie ook in je UI!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Tdrone. Je bent een baas.
Vandaar het kuiken. Schat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat ik een weddenschap heb verloren.
Ik ben de alwetende verteller. Duh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe weet jij van die weddenschap af?
Ohja, had ik moeten weten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben de alwetende verteller. Duh.
Tien voor half dertien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef honkeytonk het volgende:
Hoelaat wordt de post meestal bezorgd?
Ligt aan het dorp, aan de wijk, aan wie de post bezorgd (Post NL of een particulier).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef honkeytonk het volgende:
Hoelaat wordt de post meestal bezorgd?
Geweldig. Dan zal ik de brief om elf voor half dertien op de bus doen.quote:
Okequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt aan het dorp, aan de wijk, aan wie de post bezorgd (Post NL of een particulier).
hoiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:56 schreef iCarly het volgende:
Dus dit is de slowchat![]()
Oke, Hallo dan![]()
![]()
Nou, dit is een SLowCHat er zijn er zoveel hier op FOK!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:56 schreef iCarly het volgende:
Dus dit is de slowchat![]()
Oke, Hallo dan![]()
![]()
Het is een man, volgens profiel en poppetje.quote:
Gezellig! Gewonnen of verloren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaag. Heb gehockeyd, naar terrasje geweest met vrienden
Jullie mogen daarvoor het veld gebruiken? Das wel tofquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen van beiden. Geen wedstrijd hoor, gewoon even overslaan en op doel enzulks.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie mogen daarvoor het veld gebruiken? Das wel tof
Maar is dat gewoon altijd open? Of hebben jullie een sleutel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
En nu zit ik weer veilig binnen
Ik heb de sleutel ook. Maar die vergeet ik meestal. We kunnen gewoon over het hek klimmen of het is openquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon altijd open? Of hebben jullie een sleutel?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel ook. Maar die vergeet ik meestal. We kunnen gewoon over het hek klimmen of het is open
De speeltuinquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over het hek klimmen doen wij bij de speeltuin hier altijd
Das zo'n hele grotequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De speeltuin![]()
![]()
Maar ik had de sleutel al eigenlijk moeten inleveren, maar ik heb er een kopie van gemaakt
Echt? Verdoriequote:
Ik denk het wel hoor.. Je verschaft jezelf op oneigenlijke wijze toegang ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Verdorie![]()
Dan zeg ik het wel even en dan vinden ze het vast niet zo erg![]()
Altijd op dinsdag ging ik in de avond nog oefenen op bepaalde dingen en toen was ik altidj de laatste die de club af ging en toen hebben ze mij voor op dinsdagen een sleutel gegeven zodat ik dan kan afsluiten![]()
Iedereen kent mij op de club wel, ik denk niet dat ze het niet erg zullen vinden.
Ik geef de sleutel wel terug, soms denk ik niet na met wat ik doe en wat de gevolgen kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor.. Je verschaft jezelf op oneigenlijke wijze toegang ofzo
Koen, wat denk jij?
Wel goed dat je uit jezelf traint op zwakke onderdelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik geef de sleutel wel terug, soms denk ik niet na met wat ik doe en wat de gevolgen kunnen zijn
Club moedigt mij ook aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel goed dat je uit jezelf traint op zwakke onderdelen.
Ajuus!quote:
Nu zeg je dat je denkt dat ze het wel erg zullen vindenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Verdorie![]()
Dan zeg ik het wel even en dan vinden ze het vast niet zo erg![]()
Altijd op dinsdag ging ik in de avond nog oefenen op bepaalde dingen en toen was ik altidj de laatste die de club af ging en toen hebben ze mij voor op dinsdagen een sleutel gegeven zodat ik dan kan afsluiten![]()
Iedereen kent mij op de club wel, ik denk niet dat ze het niet erg zullen vinden.
Ik lette niet opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu zeg je dat je denkt dat ze het wel erg zullen vinden![]()
PLASTIC_ZAK IN DE GRTD(OJW) SC?! YEAH YEAH YEFAH!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Plastic_zak het volgende:
De vakantie SC bestaat niet meer, dus ik kom jullie maar vervelen
hoiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Plastic_zak het volgende:
De vakantie SC bestaat niet meer, dus ik kom jullie maar vervelen
Hij heeft 3 pepers gegeten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
ik hoop niet dat jij een van de baggeraars was in de vakantie sc..
Nee, ik maakte wel veel posts daar, maar het was geen `bagger´quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
ik hoop niet dat jij een van de baggeraars was in de vakantie sc..
hier zat een vlieg en toen maakte ik er een topic overquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
En er zit weer een egeltje hier
En de caviakooi moet nogMaar dat doe ik morgen wel, eerst sporten
Dan barbecuen en Vuelta kijken (we hebben buiten de oude bank bank en tv, perfect!).
Ik merk echt verschil, zo fijnEerst was tien sit ups een killing en nu adem ik na twintig nog normaal.
Meer nog niet kunnen proberen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
hier zat een vlieg en toen maakte ik er een topic over
Jip de vlieg!
Ik had een geweldige lemming, maar die is gesloten omdat daar weer lemmingen van kwamen en users zouden gaan zeuren als mijn lemming wel open mocht blijven en die van hen niet dus nu is een prachttopic geslotenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
hier zat een vlieg en toen maakte ik er een topic over
Jip de vlieg!
ik had een linkje gevraagd naar dat topic maar die heb ik nooit gekregenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had een geweldige lemming, maar die is gesloten omdat daar weer lemmingen van kwamen en users zouden gaan zeuren als mijn lemming wel open mocht blijven en die van hen niet dus nu is een prachttopic gesloten
You'll find out.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had een linkje gevraagd naar dat topic maar die heb ik nooit gekregen
en wat betekend je ondertitel
maffiaspel is trouwens afgelopenquote:
Met je handjes!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Morgen weer werken
hoe the fuck moest dat ook alweer
eerst even denken wat mijn wachtwoord op het werk ook alweer wasquote:
Spytool ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:05 schreef tdrone het volgende:
hoi Benny
is het echt waar dat jij zo vaak op die spytool kijkt?
Ik kijk er ook vaak opquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:05 schreef tdrone het volgende:
hoi Benny
is het echt waar dat jij zo vaak op die spytool kijkt?
dittoquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik niet, er praat toch niemand over mij
o dat, staat bij mij vol met maffia topic enzoquote:
een spelcomputerquote:
Groeten terug.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:35 schreef Lutte het volgende:
Groetjes vanuit de krochten van de diepvries op zoek naar gehakt/
Die van mij is supertof!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef tdrone het volgende:
ik heb ook zon koelkast (nouja niet zo groot als die Bb van jou HT)
edit: als telefoon niet zoals bij Lutte
Mijnus heeft een kleurenbeeldscherm, een scrollwheel en een qwerty toetsenbord, ohja, en een leuk spelletje!quote:
die van mij heeft geen spelletjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijnus heeft een kleurenbeeldscherm, een scrollwheel en een qwerty toetsenbord, ohja, en een leuk spelletje!
Ik sms vooralquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
die van mij heeft geen spelletjes
maar ik bel/ sms ook niet zo heel vaak dus gebruik hem niet extreem veel
me2 maar weinig nutteloze smsjes en ik heb geen vriendin en dat bespaart ook veelquote:
hier staat 3fm opquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:47 schreef honkeytonk het volgende:
Every monkey'd like to be
In my place instead of me
Cause I'm the king of bongo, baby
I'm the king of bongo bong
[ afbeelding ]
Mijn muziek is per definitie beter dan 3fmquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
hier staat 3fm op
acda en de munnik - het regent zonnestralen
hier lucht radioquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
hier staat 3fm op
acda en de munnik - het regent zonnestralen
op 3fm draaien ze ook wel leuke muziek hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn muziek is per definitie beter dan 3fm
Radio Honkeytonk ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
op 3fm draaien ze ook wel leuke muziek hoor
wat voor soort muziek dan ?quote:
Enkele artiesten zijn:quote:
daar zitten goeien artiesten tussenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enkele artiesten zijn:
Gorillaz
Alain Clark
Beatles
Bob Marley
Calvin Harris
Bertolf
The Cat Empire
Coldplay
Kings of Leon
Moke
Mumford & Sons
Nas
Damian Marley
Lupe Fiasco
Wyclef Jean
De Jeugd van Tegenwoordig
Go back to the zoo
Handsome Poets
Hef
Jack Johnson
Joe Jackson
Jamiroquai
En meer ga ik niet typen![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
daar zitten goeien artiesten tussen
eeh, welke muziek ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enkele artiesten zijn:
Gorillaz
Alain Clark
Beatles
Bob Marley
Calvin Harris
Bertolf
The Cat Empire
Coldplay
Kings of Leon
Moke
Mumford & Sons
Nas
Damian Marley
Lupe Fiasco
Wyclef Jean
Go back to the zoo
Handsome Poets
Hef
Jack Johnson
Joe Jackson
Jamiroquai
Appart lijstje honkeytonkey!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Enkele artiesten zijn:
Gorillaz
Alain Clark
Beatles
Bob Marley
Calvin Harris
Bertolf
The Cat Empire
Coldplay
Kings of Leon
Moke
Mumford & Sons
Nas
Damian Marley
Lupe Fiasco
Wyclef Jean
Go back to the zoo
Handsome Poets
Hef
Jack Johnson
Joe Jackson
Jamiroquai
Whut!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:05 schreef Lutte het volgende:
Ik heb mezelf een blaar gesopt, Assepoester dat ik ben.
Bel de kinderbescherming!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:05 schreef Lutte het volgende:
Ik heb mezelf een blaar gesopt, Assepoester dat ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |