over 2 uur indeed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
jij hebt bijna weekend toch ?
Hier regent het ook steeds.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhh waar zit jij danhier is geen wolkje aan de lucht
nog steeds niks te zienquote:
en zondagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn gelukkig ook maar kleine buitjes.
En zolang het morgen en zaterdag maar droog is.
gelukkig, wil wel kunnen zwemmenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vooruit, die nemen we gewoon mee
Alleen een buitenbad zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig, wil wel kunnen zwemmen
Ja? Wat danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
Voor het eerst dat ik blij mag zijn met post van het UWV
Indicatie WSW is toegewezen. Dat wil zeggen dat ik recht heb op een sociale werkplaatsvoorziening. Zal geen vetpot worden en niet de meest spannende baan, maar het is wel een betaalde baan. En dat is beter dan nu.quote:
Zeker, dan heb je misschien ook wat afleidingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Indicatie WSW is toegewezen. Dat wil zeggen dat ik recht heb op een sociale werkplaatsvoorziening. Zal geen vetpot worden en niet de meest spannende baan, maar het is wel een betaalde baan. En dat is beter dan nu.
Ja hoewel dat niet echt ontbreekt de laatste tijd, maar wel weer meer financiele zekerheid. Dat is ook mooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker, dan heb je misschien ook wat afleiding
Das wel mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoewel dat niet echt ontbreekt de laatste tijd, maar wel weer meer financiele zekerheid. Dat is ook mooi.
Ja, maar daar hoef ik me vooralsnog niet echt zorgen over te maken. Al zal mijn AWBZ-eigen bijdrage dan wel omhoog gaan..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das wel mooi!
Nja, de bezuinigingen he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |