uhh waar zit jij danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
ik heb zin in een biertje, maar tegen de tijd dat ik het terras op kan, zal het wel gaan regenen..
www.buienradar.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
ik heb zin in een biertje, maar tegen de tijd dat ik het terras op kan, zal het wel gaan regenen..
hier is het ook nog prima, maar voordat ik het terras op kan zijn we weer 5 uur verder..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhh waar zit jij danhier is geen wolkje aan de lucht
ja ik zie het nu ook op de buienradar..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het ook nog prima, maar voordat ik het terras op kan zijn we weer 5 uur verder..
Vanmorgen ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de hele dag al regen hier
yup. in de regen naar mn werk gefietst.quote:
voor je kind?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yup. in de regen naar mn werk gefietst.maja vond het best lekker verkoelend, na al de benauwde dagen.
en van mij mag het wel even regenen. heb net een 3ds gekocht
nee voor mezelf.quote:
nee, gamen heb ik niks op tegenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee voor mezelf.
erg he, ik game
je hebt leuke spellen ertussen.. super smash brothers, mario bros, mario kart zijn leuke spellen om te doen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gamen heb ik niks op tegen
maar van die nintendo dingen zie ik altijd maar kinderachtige spelletjes en kleine kinderen die er uren naar kijken..
geen idee, nooit gespeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ach op elk platform heb je wel kinderachtige spellen. dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik ze speel. bovendien is het maar subjectief, misschien vind je zelda bijv kinderachtig , terwijl ik het vet vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |