Hij is tof.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef tdrone het volgende:
Honkey je nieuwe UI is irritant en doet me pijn aan mijn ogen als ik er te lang naar kijk
Diederik.quote:
Komt omdat ik een man ben. Sinds kort.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mis trouwens tieten in jou UI
Verdorie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Komt omdat ik een man ben. Sinds kort.
Wat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Komt omdat ik een man ben. Sinds kort.
Ga je mee?quote:
Wat doe jij met LUtte in je UI?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mis trouwens tieten in jou UI
Zo avadar zo Puber-userquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:24 schreef tdrone het volgende:
Honkey je nieuwe UI is irritant en doet me pijn aan mijn ogen als ik er te lang naar kijk
Okeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb alle bazen in mijn UI gezet en ik vond dat Lutte daarbij hoorde
Wat een baas!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had de eerste post in ONZ na de ddos
hoe voelde dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:26 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had de eerste post in ONZ na de ddos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Eindelijk waardering voor mijn harde werk.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe voelde dat?Ik kreeg spontaan een orgasme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom he!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:30 schreef gianni61 het volgende:
ik kwam net terug van 3 uur zweten in een fabriek, is fok down
spontane orgasmesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eindelijk waardering voor mijn harde werk.
[..]
Ik kreeg spontaan een orgasme.
gelukkig was ik net lunchenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:30 schreef gianni61 het volgende:
ik kwam net terug van 3 uur zweten in een fabriek, is fok down
lekker hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef tdrone het volgende:
gelukkig was ik net lunchen
uienbroodjes![]()
![]()
![]()
![]()
ook lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker hoor.
ik was ook even bij het tankstation gestopt voor een sandwich en een ice tea
Heul niet. want het is een mening!quote:
ok omdat jij het bent NBT.. je stinkt dan in ieder geval niet uit je mond naar UIquote:
En dat is een plus!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok omdat jij het bent NBT.. je stinkt dan in ieder geval niet uit je mond naar UI
lust je dat ook al nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:48 schreef NBT het volgende:
[..]
En dat is een plus!Evenals knoflooksaus!
Ik ben er mee bezig..... weet je wat het is.....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja als je niks lust moet dat wel lukken met afvallen
nee, dan toch liever wat knoflooksausquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig..... weet je wat het is.....Ik hou wel heel erg van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |