Vervelendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:35 schreef Lutte het volgende:
Matige morgen!
Heb de laatste tijd helemaal geen honger meer, en als ik honger heb op een hele gekke tijd. Komt door mijn tand denk ik
Bij jou?
Wel lief dat je er naar toe gaatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Voor mij is het wel een goede morgenMijn pakketje komt vandaag aan maar vanmiddag heb ik een crematie
![]()
Een vriend van mij zijn opa, maar die ken ik amper omdat die meer een geraamte met een velletje eromheen was dan een mens. Dus zo triest zal de crematie ook niet worden. Hij was ook al 92 volgens mij
Verzekeringswerk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mn collega heeft mn htc hd2 gesloopt. bots tegen me aan, ding valt, glas kapot. én bedankt!
Ik had niet door dat het een lemming wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef honkeytonk het volgende:
Lutteluttelutte!
Is dit een toffe lemming of niet?![]()
Hoe moet je vliegen?
(Lemming van: Hoe moet je liegen ?)
Dat is het goede!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het een lemming was
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:51 schreef tdrone het volgende:
wel toevallig dat net nu Honkeytonk terug is ook AP weer terug is
Tdrone. Je bent een baas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef tdrone het volgende:
wel toevallig dat net nu honkeytonk terug is van zijn ban AP er ook weer is
Daarom staat ie ook in je UI!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Tdrone. Je bent een baas.
Vandaar het kuiken. Schat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat ik een weddenschap heb verloren.
Ik ben de alwetende verteller. Duh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe weet jij van die weddenschap af?
Ohja, had ik moeten weten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben de alwetende verteller. Duh.
Tien voor half dertien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef honkeytonk het volgende:
Hoelaat wordt de post meestal bezorgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |