quote:
Bwoah rechtsbovenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef banapples het volgende:
banapples to the resque
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opdonderen, porsche1 fanboy.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opdonderen, porsche1 fanboy.
Jij stuurt hem sms'jes omdat hij niet weet wat hij moet doen met een meisje in het bosquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef 9611Niels het volgende:
Wat gebeurt hier, AdvancedPover weer terug
Spuit 11.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij stuurt hem sms'jes omdat hij niet weet wat hij moet doen met een meisje in het bos
Stiekem ben je blij SWJ.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat heb ik gemist? Waarom is die malloot weer op FOK! te vinden?
Maar waarom??? Waar ben je al die tijd geweest, en waarom kom je nuist nu terug???quote:
Moet je niet zeggen dat het SwJ is ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar waarom??? Waar ben je al die tijd geweest, en waarom kom je nuist nu terug???
Het is eenmalig. Gewoon, omdat het kan. Vandaag verveel ik me even. Geen klonen voor mij by the way.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar waarom??? Waar ben je al die tijd geweest, en waarom kom je nuist nu terug???
Nah, met een kloon wil die juist AP doen vergeten. Zou wel erg dom zijn als je dan daarmee een topic opent om weer de aandacht op AP te vestigen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De ts van dit topic misschien? advancedpower?
We missen je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het is eenmalig. Gewoon, omdat het kan. Vandaag verveel ik me even. Geen klonen voor mij by the way.
Nee, dat doe ik alleen bij users die per ongeluk deze klassieke fout maken. Niet bij trolls.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen dat het SwJ is ?
Posten moet je! En filmpjes maken!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Lees de frontpage elke dag nog wel hoor, haha.
Jouw videotopics waren geniaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Lees de frontpage elke dag nog wel hoor, haha.
Hoor wie het zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat heb ik gemist? Waarom is die malloot weer op FOK! te vinden?
-1, voorspelbaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben niet weggeweest hoor.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef banapples het volgende:
[..]
Posten moet je! En filmpjes maken!
Helaas, FOK!forum is het niet meer helemaal voor mij. Ben nu te vinden op andere fora's. O.a. Geenstijl. Veel leuker daar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jouw videotopics waren geniaal
GeenStijl is net zo'n autistenbende als FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Helaas, FOK!forum is het niet meer helemaal voor mij. Ben nu te vinden op andere fora's. O.a. Geenstijl. Veel leuker daar.
fora's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Helaas, FOK!forum is het niet meer helemaal voor mij. Ben nu te vinden op andere fora's. O.a. Geenstijl. Veel leuker daar.
quote:
Bah Hegel....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:19 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Het is Hegel, hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kierkegaard, gayboyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Bah Hegel....
Ik ben een... (Kierkegaard fanboy.)![]()
![]()
Echt niet. Hij maakte het uit met Regina Olsen omdat die teergevoelige faggot het liever met mannen deed.quote:
Niet echt, hij deed het juist omdat hij wist dat hij niet verder met haar zou kunnen. Hij zou niet kunnen schrijven hij zou zijn doelen niet kunnen voort zetten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:36 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Echt niet. Hij maakte het uit met Regina Olsen omdat die teergevoelige faggot het liever met mannen deed.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet echt, hij deed het juist omdat hij wist dat hij niet verder met haar zou kunnen. Hij zou niet kunnen schrijven hij zou zijn doelen niet kunnen voort zetten.
En hij heeft Johannes de verleider gecreëerd!![]()
Maar zijn boek over de herhaling legt wel het een en het andere uit over zijn kijk met Regina Olsen.
Maar maar dan was hij geen echte Christen... Kierkegaard bleef tenminste waar aan waar hij in geloofde, weigerde een geestelijke te zien toen hij in het ziekenhuis op sterven lag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:42 schreef Louis22 het volgende:
[..]![]()
Ik kan zijn complexe en fijnzinnige intellect niet bevatten, dat is het. Wat een faggot. Nee, dan Hegel, die pakte tussen these en antithese door gewoon even het dienstmeisje, terwijl mevrouw Hegel boodschappen aan het doen was. Wat een baas
Stuur een PM ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |