Als dit geen aantrekkelijke TT is dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Hunks, wat zei Der Tdrone nou? Aantrekkelijke TT's kiezen
Hallo! Jij bent hier vast gekomen door de aantrekkelijke TTquote:
Zie je Lutte? De TT is aantrekkelijk genoeg! Sm0kez is ervoor hiernaartoe gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Ik had zoiets van: Ik zet alle bazendingen op een rijtje en laat die belachelijk snel afspelenquote:
Ja, dat weet ik, en die blijft komen door de aantrekkelijke TTquote:En Sm0kez komt hier al eeuwen
Oeh oeh oeh! Ik ben één bazending vergeten! Moment! Ik maak hem opnieuwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had zoiets van: Ik zet alle bazendingen op een rijtje en laat die belachelijk snel afspelen
zei ik datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Ik kwam gewoon even hallo zeggen voordat ik weer aan de slag ga in m'n nieuwe huis.. Ben gister zowat 13 uur bezig geweest, vandaag maar ff uitslapen en rustig wakkerworden voordat ik weer beginquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hallo! Jij bent hier vast gekomen door de aantrekkelijke TT![]()
[..]
Zie je Lutte? De TT is aantrekkelijk genoeg! Sm0kez is ervoor hiernaartoe gekomen![]()
![]()
succes dan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon even hallo zeggen voordat ik weer aan de slag ga in m'n nieuwe huis.. Ben gister zowat 13 uur bezig geweest, vandaag maar ff uitslapen en rustig wakkerworden voordat ik weer begin
Voor vandaag, nog meer behang krabbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
succes dan!
wat staat op de planning?
Ja schatquote:
Jij bent ook al een week behang aan het krabben xDquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor vandaag, nog meer behang krabben, nog wat schuurwerk, daarna maar meteen schilderen en kijken of we nog ergens een mooi vloertje voor m'n slaapkamer kunnen vinden. Hopelijk vanavond nog wat tijd over om een plan te maken voor bekabeling door het huis heen... Heb nog niet eens TV-signaal in m'n slaapkamer!
Toen wilde ik ook even hallo komen zeggen, maar inderdaad, door de TT gooide ik m'n laptop maar weer dichtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat'Als je niet van de gorillaz houdt kom je al niet, aantrekkelijke TT's kiezen honkeytonk'.
damn ik post hier wel al mijn brainfarts hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat'Als je niet van de gorillaz houdt kom je al niet, aantrekkelijke TT's kiezen honkeytonk'.
Helaas wel ja... Er zitten meerdere lagen behang op, voorzien van een mooie acrylverflaag waardoor het vocht van een eventueel stoomapparaat niet doorgelaten wordt. Echt fantastisch, vooral als je met een muur van 9 meter lang bezig bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij bent ook al een week behang aan het krabben xD
Gaaf zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef NBT het volgende:
Wil je nog steeds mijn handtekening!!
En ja Koen66, het gaat weldruk druk druk zo weer na de vakantie, alleen op het werk is het rustig, maar ben bezig met afvallen en dat gaat de goede kant op, ben al 3 kilo kwijt!
Hoe is het met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |