Als dit geen aantrekkelijke TT is dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Hunks, wat zei Der Tdrone nou? Aantrekkelijke TT's kiezen
Hallo! Jij bent hier vast gekomen door de aantrekkelijke TTquote:
Zie je Lutte? De TT is aantrekkelijk genoeg! Sm0kez is ervoor hiernaartoe gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Ik had zoiets van: Ik zet alle bazendingen op een rijtje en laat die belachelijk snel afspelenquote:
Ja, dat weet ik, en die blijft komen door de aantrekkelijke TTquote:En Sm0kez komt hier al eeuwen
Oeh oeh oeh! Ik ben één bazending vergeten! Moment! Ik maak hem opnieuwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had zoiets van: Ik zet alle bazendingen op een rijtje en laat die belachelijk snel afspelen
zei ik datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:25 schreef Lutte het volgende:
Ik kwam gewoon even hallo zeggen voordat ik weer aan de slag ga in m'n nieuwe huis.. Ben gister zowat 13 uur bezig geweest, vandaag maar ff uitslapen en rustig wakkerworden voordat ik weer beginquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hallo! Jij bent hier vast gekomen door de aantrekkelijke TT![]()
[..]
Zie je Lutte? De TT is aantrekkelijk genoeg! Sm0kez is ervoor hiernaartoe gekomen![]()
![]()
succes dan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon even hallo zeggen voordat ik weer aan de slag ga in m'n nieuwe huis.. Ben gister zowat 13 uur bezig geweest, vandaag maar ff uitslapen en rustig wakkerworden voordat ik weer begin
Voor vandaag, nog meer behang krabbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
succes dan!
wat staat op de planning?
Ja schatquote:
Jij bent ook al een week behang aan het krabben xDquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Voor vandaag, nog meer behang krabben, nog wat schuurwerk, daarna maar meteen schilderen en kijken of we nog ergens een mooi vloertje voor m'n slaapkamer kunnen vinden. Hopelijk vanavond nog wat tijd over om een plan te maken voor bekabeling door het huis heen... Heb nog niet eens TV-signaal in m'n slaapkamer!
Toen wilde ik ook even hallo komen zeggen, maar inderdaad, door de TT gooide ik m'n laptop maar weer dichtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat'Als je niet van de gorillaz houdt kom je al niet, aantrekkelijke TT's kiezen honkeytonk'.
damn ik post hier wel al mijn brainfarts hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja schat'Als je niet van de gorillaz houdt kom je al niet, aantrekkelijke TT's kiezen honkeytonk'.
Helaas wel ja... Er zitten meerdere lagen behang op, voorzien van een mooie acrylverflaag waardoor het vocht van een eventueel stoomapparaat niet doorgelaten wordt. Echt fantastisch, vooral als je met een muur van 9 meter lang bezig bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Jij bent ook al een week behang aan het krabben xD
Gaaf zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef NBT het volgende:
Wil je nog steeds mijn handtekening!!
En ja Koen66, het gaat weldruk druk druk zo weer na de vakantie, alleen op het werk is het rustig, maar ben bezig met afvallen en dat gaat de goede kant op, ben al 3 kilo kwijt!
Hoe is het met jou dan?
Zie je, daar heb je het al!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen wilde ik ook even hallo komen zeggen, maar inderdaad, door de TT gooide ik m'n laptop maar weer dicht
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen wilde ik ook even hallo komen zeggen, maar inderdaad, door de TT gooide ik m'n laptop maar weer dicht
A) Niet van the Gorillaz houden is voor mij geen optie. Ze zijn universeelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
dit is beter denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ingredienten voor een leuke UI voor honkeytonk:
1) Bazen
2) Leuke plaatjes
3) Hyperactief
4) Trollt een klein beetje veel
Zit er allemaal in
Ik wil nog 12 kg afvallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf zeg. Wil je nog veel meer afvallen?
Hoe gaat het met je trouwplannen?
Ach het gaat z'n gangetje, net weer 3 weken aan het werk na toffe vakantie (Florida en Curaçao)....
Ik ben ff in meeting nu, zie reactie straks wel![]()
Helemaal nietquote:
Hoe ging het allemaal? Sorry dat ik er niet was, maar je zult het daardoor vast niet minder leuk hebben gehadquote:
Baasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:48 schreef honkeytonk het volgende:
Ingredienten voor een leuke UI voor honkeytonk:
1) Bazen
2) Leuke plaatjes
3) Hyperactief
4) Trollt een klein beetje
Zit er allemaal in
ja was echt geweldigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoe ging het allemaal? Sorry dat ik er niet was, maar je zult het daardoor vast niet minder leuk hebben gehad
Goed om te horenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
ja was echt geweldigweer was ook goed
en 's avonds wel super feest gehad
ja weekje weg geweest naar zeeland, int voorjaar naar italie voor het echte werkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goed om te horen
Nog op huwelijksreis geweest?
leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ja weekje weg geweest naar zeeland, int voorjaar naar italie voor het echte werk
nog niet geboekt, maar waarschijnlijk naar Romequote:
daar ben ik deze zomer geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nog niet geboekt, maar waarschijnlijk naar Rome
probeer deze eens:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef honkeytonk het volgende:
Oké! Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb alle negatieve termen nodig waarmee je mij kan beschrijven, ik heb al:
Slechte humor, flauwe grappen, kinderachtig, puberaal, opstandig, bijdehand,
Ik heb nog 4 keer zoveel nodig
pianissiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, ook een goede. Maar ik heb nog veel meer nodig. Ze zijn voor in mijn signature.
Oké. Ik heb nu al 2 regels, nog 2 te gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
pianissie
ondoordacht
verder kom ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |