Harteloze moordenaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb vandaag al ongeveer 20 familieleden van Jip vermoord en nog willen ze niet vertrekken. Irritant volk
R.I.P. Jipquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:58 schreef LompeHork het volgende:
Of kies voor de 2-in-1 oplossing:
[ afbeelding ]
Ik had er laatst 1 in mijn auto voor een dag of 6 wat ik ook deed, hij wou er niet uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:21 schreef tdrone het volgende:
Hier naast mijn PC staat een raam. Op dat raam zit een vlieg (ik noem hem Jip). Jip onderneemt van tijd tot tijd een poging om naar buiten te vliegen alleen heeft hij geen idee dat er een raam tussen zit. Weet iemand een manier om hem dat duidelijk te maken want dan ben ik ook van dat irritante gezoem af.
Hier nog een paint om de situatie te verduidelijken.
[ afbeelding ]
Er loopt geen kabel van de PC naar het beeldscherm en je hebt beeld...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:25 schreef snellehenk het volgende:
hebbe gij geen muis en toetsenbord?
Nou niet gaan zeuren hé, ik verdomme heel mijn Paint uit de kast trekken, drie kwartier lang zitten prutsen om al die pixels op de goede plek te krijgen en dan dit?quote:
ja gisteren al:quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef Dalando het volgende:
Is jip na 30+ uur inmiddels al je kamer uit?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:36 schreef tdrone het volgende:
Jip is weg.. Waarschijnlijk zag hij dit topic en dact hij: snel wegwezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |