hier zat een vlieg en toen maakte ik er een topic overquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
En er zit weer een egeltje hier
En de caviakooi moet nogMaar dat doe ik morgen wel, eerst sporten
Dan barbecuen en Vuelta kijken (we hebben buiten de oude bank bank en tv, perfect!).
Ik merk echt verschil, zo fijnEerst was tien sit ups een killing en nu adem ik na twintig nog normaal.
Meer nog niet kunnen proberen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
hier zat een vlieg en toen maakte ik er een topic over
Jip de vlieg!
Ik had een geweldige lemming, maar die is gesloten omdat daar weer lemmingen van kwamen en users zouden gaan zeuren als mijn lemming wel open mocht blijven en die van hen niet dus nu is een prachttopic geslotenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
hier zat een vlieg en toen maakte ik er een topic over
Jip de vlieg!
ik had een linkje gevraagd naar dat topic maar die heb ik nooit gekregenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had een geweldige lemming, maar die is gesloten omdat daar weer lemmingen van kwamen en users zouden gaan zeuren als mijn lemming wel open mocht blijven en die van hen niet dus nu is een prachttopic gesloten
You'll find out.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had een linkje gevraagd naar dat topic maar die heb ik nooit gekregen
en wat betekend je ondertitel
maffiaspel is trouwens afgelopenquote:
Met je handjes!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Morgen weer werken
hoe the fuck moest dat ook alweer
eerst even denken wat mijn wachtwoord op het werk ook alweer wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |