Gezellig! Gewonnen of verloren?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaag. Heb gehockeyd, naar terrasje geweest met vrienden
Jullie mogen daarvoor het veld gebruiken? Das wel tofquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen van beiden. Geen wedstrijd hoor, gewoon even overslaan en op doel enzulks.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jullie mogen daarvoor het veld gebruiken? Das wel tof
Maar is dat gewoon altijd open? Of hebben jullie een sleutel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
En nu zit ik weer veilig binnen
Ik heb de sleutel ook. Maar die vergeet ik meestal. We kunnen gewoon over het hek klimmen of het is openquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar is dat gewoon altijd open? Of hebben jullie een sleutel?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel ook. Maar die vergeet ik meestal. We kunnen gewoon over het hek klimmen of het is open
De speeltuinquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over het hek klimmen doen wij bij de speeltuin hier altijd
Das zo'n hele grotequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De speeltuin![]()
![]()
Maar ik had de sleutel al eigenlijk moeten inleveren, maar ik heb er een kopie van gemaakt
Echt? Verdoriequote:
Ik denk het wel hoor.. Je verschaft jezelf op oneigenlijke wijze toegang ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Verdorie![]()
Dan zeg ik het wel even en dan vinden ze het vast niet zo erg![]()
Altijd op dinsdag ging ik in de avond nog oefenen op bepaalde dingen en toen was ik altidj de laatste die de club af ging en toen hebben ze mij voor op dinsdagen een sleutel gegeven zodat ik dan kan afsluiten![]()
Iedereen kent mij op de club wel, ik denk niet dat ze het niet erg zullen vinden.
Ik geef de sleutel wel terug, soms denk ik niet na met wat ik doe en wat de gevolgen kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor.. Je verschaft jezelf op oneigenlijke wijze toegang ofzo
Koen, wat denk jij?
Wel goed dat je uit jezelf traint op zwakke onderdelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik geef de sleutel wel terug, soms denk ik niet na met wat ik doe en wat de gevolgen kunnen zijn
Club moedigt mij ook aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel goed dat je uit jezelf traint op zwakke onderdelen.
Ajuus!quote:
Nu zeg je dat je denkt dat ze het wel erg zullen vindenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Verdorie![]()
Dan zeg ik het wel even en dan vinden ze het vast niet zo erg![]()
Altijd op dinsdag ging ik in de avond nog oefenen op bepaalde dingen en toen was ik altidj de laatste die de club af ging en toen hebben ze mij voor op dinsdagen een sleutel gegeven zodat ik dan kan afsluiten![]()
Iedereen kent mij op de club wel, ik denk niet dat ze het niet erg zullen vinden.
Ik lette niet opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu zeg je dat je denkt dat ze het wel erg zullen vinden![]()
PLASTIC_ZAK IN DE GRTD(OJW) SC?! YEAH YEAH YEFAH!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Plastic_zak het volgende:
De vakantie SC bestaat niet meer, dus ik kom jullie maar vervelen
hoiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:34 schreef Plastic_zak het volgende:
De vakantie SC bestaat niet meer, dus ik kom jullie maar vervelen
Hij heeft 3 pepers gegeten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
ik hoop niet dat jij een van de baggeraars was in de vakantie sc..
Nee, ik maakte wel veel posts daar, maar het was geen `bagger´quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
ik hoop niet dat jij een van de baggeraars was in de vakantie sc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |