Ik ook! Licht eens even toe TS.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Waarmee is Turkije nummer 1?
Economie? defensie? inwoners? oppervlak?
Ben wel benieuwd.
Aantal emigrantenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Ben wel benieuwd.
Of je daar nou zo trots op moet zijn om het onder je naam te zettenquote:
Polen (nog ?) niet, Marokko en China weet ik niet,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Of je daar nou zo trots op moet zijn om het onder je naam te zetten![]()
Toch betwijfel ik het... of het wel de top 1 van de wereld is...
Marokko? Polen? China?
grootte zegt weinig tegenwoordigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Polen (nog ?) niet, Marokko en China weet ik niet,
Turkije heeft wel het grootste leger van Europa
5 min zou nl verslage zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:16 schreef Convict het volgende:
[..]
grootte zegt weinig tegenwoordig
Vergeef het hem, het is al laatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Taalkundig falen bij een spelling-bash-post
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vergeef het hem, het is al laat
Jij niet nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
--cut--
Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
--cut---
Alles wat is onderstreept is fout gespeld. Om dan nog maar te zwijgen over je grammatica en interpunctie. Zo overtuig je ons echt dat je Nederlands kan, knap gedaan TS.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden. Dus ik zal het is ff uitleggen.
Ik vind het makkelijker te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Dus voor de detectives hier ik kan idd nederlands dat heb ik nooit ontkent dus denk niet dat je orgineel ben als je daarmee kom aanzetten
Alweer een nieuwe Turkentroll?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
mensen die denken dat nederland iets voorstelt vergeleken met turkije
een turk die nog steeds niet door heeft uit wat voor soort volk fok's community bestaat en er moeite voor doet om tot ze door te dringen
Het is FOK!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
een turk die nog steeds niet door heeft uit wat voor soort volk fok's community bestaat en er moeite voor doet om tot ze door te dringen
Vandaar al die Turkse emigranten in Nederland, ze proberen ons te vertellen hoe slecht Nederland is en dat wij allemaal naar Turkije zouden moeten gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
en wat voor reactie verwacht je precies? dan schrijf ik precies dat geen op zodat mensen je nog cooler vinden.quote:
Joh, als je het zo'n geweldig land vindt, ga je er maar lekker wonen. Wij zullen je niet missen, doei!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
Economie is beter dan in Turkije.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
Gewoon, een eerlijke reactie op de vraag waarom er de laatste tijd zoveel Turkentrolls opduiken op FOK!.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:29 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
en wat voor reactie verwacht je precies? dan schrijf ik precies dat geen op zodat mensen je nog cooler vinden.
Omdat meer blauw op straat, dit dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon, een eerlijke reactie op de vraag waarom er de laatste tijd zoveel Turkentrolls opduiken op FOK!.
Tot voor kort werden slechts de straten geterroriseerd door de allochtoon.. nu is het internet aan de beurt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:49 schreef VBlom het volgende:
[..]
Omdat meer blauw op straat, dit dat.
ik geloof dat de motief van turkse emigranten in nederland al een honderd keer is uitgelegd op dit forum, stop met je act of denial en hou je kinderlijk gedrag voor je.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Vandaar al die Turkse emigranten in Nederland, ze proberen ons te vertellen hoe slecht Nederland is en dat wij allemaal naar Turkije zouden moeten gaan.
wij, die hier zijn geboren en getogen zijn net zo nederlands als jullie claimen te zijn. een nederlander die de rest van zijn leven in turkije wilt doorbrengen gaat niet onvoorbereid.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joh, als je het zo'n geweldig land vindt, ga je er maar lekker wonen. Wij zullen je niet missen, doei!
al die nederlandse bekendheden die turkije als hun vakantiebestemming hebben, hoe durven ze zulke mooie, nederlandse, straten achter te laten voor het vrotte turkije?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Economie is beter dan in Turkije.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens... wat vind je ervan dat elk moment een zware aardbeving kan ontstaan en grote ravage kan veroorzaken door slechte bouwconstructies?
Ben ik ook wel benieuwd naar, zelfs in het heilige Turkentopiquequote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon, een eerlijke reactie op de vraag waarom er de laatste tijd zoveel Turkentrolls opduiken op FOK!.
Lekker eerlijk om een van de rijkste straten van Nederland te vergelijken met een pauper straat uit Turkije.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Economie is beter dan in Turkije.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens... wat vind je ervan dat elk moment een zware aardbeving kan ontstaan en grote ravage kan veroorzaken door slechte bouwconstructies?
Groei van de economie is ook niet alles. Er zijn meer aspecten die je moet gaan bekijken als je de economieën van Nederland en Turkije gaat vergelijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:54 schreef Plastic_zak het volgende:
De economie van Turkije groeit wel 10%, die van ons niet
dat ik me tot heden niet heb toegevoegd aan de community betekend niet dat ik hier nieuw ben en/of niks van fok af weet. ik ken fok al jaren, ik heb ook al die tijd topics doorgenomen/gevolgd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wees de verandering die je op fok wil zien, Ezelbrakerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:57 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
dat ik me tot heden niet heb toegevoegd aan de community betekend niet dat ik hier nieuw ben en/of niks van fok af weet. ik ken fok al jaren, ik heb ook al die tijd topics doorgenomen/gevolgd.
het lijkt slechts alsof, vergeleken met wat fok vroeger was, de gemiddelde leeftijd van 24 naar 14 is gedaald. natuurlijk zijn er nog een paar serie topics waar je wel de volwassen mensen vind, no offence.
voel je je nu bedreigd? grappig, je representeert de gemiddelde nederlander in een turken topic maar al te goed. bang en laf maar toch zo ingaand in eerste instantie. of het nou een turk is of turkije zelf, of het nu een marokkaan is of marokko in zijn geheel. als iets raged dan raged het. geen overeenkomst die dat tegen kan gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 04:00 schreef DrDentz het volgende:
Misschien dat een mod even een IP-check kan doen. Mijn pinkje zegt dat 'de ezel' een kloon is van een gebande Turkentroll.
Ik typte dat expres zo opdat ik zijn aandacht kan vangenquote:
je mede trots genood had het volgende geschrevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 04:04 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die posts vertaald met google translate ofzo? Wat betekent 'als iets raged dan raged het. geen overeenkomst die dat tegen kan gaan' ?
neem jou gedrag tegenover mij, in eerste instantie ondervraag je me probeer je me in een hoekje te douwen en vervolgens schuil je onder je verdragen en de hogeren op dit forum i.e. mods/admins.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren, NAVO-verdrag.
Dat is ook wel waar op zichquote:Op donderdag 18 augustus 2011 04:10 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
je mede trots genood had het volgende geschreven
[..]
neem jou gedrag tegenover mij, in eerste instantie ondervraag je me probeer je me in een hoekje te douwen en vervolgens schuil je onder je verdragen en de hogeren op dit forum i.e. mods/admins.
denk je echt dat een land als turkije dergelijk mentaliteit zou waarderen? uberhaupt zou denken aan navo verdrag of welk ander overeenkomst dan ook in zo een situatie?
ze zouden je niet meer serieus nemen of ze zouden je verwoesten. ik neem nog aan dat je een kind bent zonder voldoende kennis en heb daarom op je zitten reageren, maar ik hou er ook mee op, het verwoesten ben je niet waard.
daar gaat je trots.
Onterechte klacht(en)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:
Nu we toch bezig zijn, mag mijn klacht er ook bij?
Klacht: mensen die denken dat ik geen Turk ben.
Nou dat ben ik dus helemaal zat. Ik word op dit forum steeds gepest door onder andere TS en zijn slaafje en ze zeggen steeds hartbrekende dingen als: "jij ben geen turk, jij ben een nederlandse wannabe. Je bent ook gewoon een man".
Nou, ik moet zeggen dat ik hierdoor een trauma heb opgelopen.
TEVENS: alle turkije-bashers hier_!
Terechte klachtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
'is'?quote:
Dat heeft niets met makkelijk te maken, je bent gewoon lui. That's it. En nee, het is vaak niet te begrijpen.quote:Ik vind het makkelijker te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen.
Vandaar al die Nederlanders die naar Turkije emigreren en geen enkele Turk die emigreert naar NL.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
Post was beter zonder ninja edit vind ik!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:33 schreef SoraAoi het volgende:
Nederland is sowieso al niet erg gastvrij (heb het dus over de bevolking jegens allochtonen). Als je in het buitenland probeert om bijv de taal te leren zal de bevolking je enorm prijzen voor je moeite (Alsof elke Nederlander zo goed Engels spreekt bijv) maar als je een buitenlander bent die Nederlands probeert te leren zullen ze je door het slijk trekken en zeggen dat je dom bent of een tokkie allochtoon.
Je weet niet hoe lang Amenth Nederlands leert, Nederlanders weten ook niet hoe lang een allochtoon hier woont of hoe lang ze leren maar in plaats van positieve energie door te stralen zijn Nederlanders vooral erg bot tegen hun medemensen die de moeite nemen om Nederlands te leren. Mensen in het buitenland zijn erg leuk om tegen te praten en zullen je ook niet meteen afvallen. Nederlanders daarintegenDat zie je op kleine schaal al terug op FOK! maar zo is een heel erg groot gedeelte van de bevolking. In plaats van te supporten en het leuk vinden dat mensen de moeite nemen gewoon keihard schelden dat die persoon geen Nederlands kan en dom is. Zo moet dat mensen !!
Dat doen oma's en vrouwen met pittige korte kapsels maar blijkbaar ook de gemiddelde user op FOK!![]()
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:34 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Post was beter zonder ninja edit vind ik!
Want "pittig kort kapsel" is niet meer zo een geinige même hehe (vind ik)
Nou ik wil de Turken wel eens zien hoe gastvrij ze zijn als miljoenen Europeanen hun steden gaan bevolken, hun eigen taal blijven spreken, eigen winkels openen, moskeen om gaan bouwen naar kerken etcquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:33 schreef SoraAoi het volgende:
Nederland is sowieso al niet erg gastvrij (heb het dus over de bevolking jegens allochtonen). Als je in het buitenland probeert om bijv de taal te leren zal de bevolking je enorm prijzen voor je moeite (Alsof elke Nederlander zo goed Engels spreekt bijv) maar als je een buitenlander bent die Nederlands probeert te leren zullen ze je door het slijk trekken en zeggen dat je dom bent of een tokkie allochtoon.
Je weet niet hoe lang Amenth Nederlands leert, Nederlanders weten ook niet hoe lang een allochtoon hier woont of hoe lang ze leren maar in plaats van positieve energie door te stralen zijn Nederlanders vooral erg bot tegen hun medemensen die de moeite nemen om Nederlands te leren. Mensen in het buitenland zijn erg leuk om tegen te praten en zullen je ook niet meteen afvallen. Nederlanders daarintegenDat zie je op kleine schaal al terug op FOK! maar zo is een heel erg groot gedeelte van de bevolking. In plaats van te supporten en het leuk vinden dat mensen de moeite nemen gewoon keihard schelden dat die persoon geen Nederlands kan en dom is. Zo moet dat mensen !!
Dat doen oma's en vrouwen met pittige korte kapsels maar blijkbaar ook de gemiddelde user op FOK!![]()
Ja jeetje ik ben het ook nog wel verder met je eens hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:39 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
SorryMaar ik vind dat echt een rare mentaliteit hoor. Als ik in China chinees probeer te spreken met mensen vinden ze het super!! Wat cool dat hij het probeert! Waaw! Ok het klinkt niet zoals een native speaker maar weten die veel hoe lang ik bezig ben. In Nederland is het meteen een tokkie allochtoon die zich niet wilt aanpassen en staan de bergen vooroordelen al weer klaar. Mensen doen hun best. Dat het niet 100% klinkt zoals je vader of je moeder boeit niemand wat. Dat komt nog wel. Je vader en moeder hebben het ook niet in een week, jaar of 5 jaar geleerd.
Mensen doen hun best. Als ze lang genoeg hun best blijven doen komt het wel goed. Een andere taal is niet makkelijk om perfect te kunnen spreken, daar gaat tijd in zitten. Geef ze dan positieve energie ipv ze meteen te laten afhaken door ondankbare josties
Ik denk dat hij dat vind dit heeft;quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Ben wel benieuwd.
Turkije altijd nummer een.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef moonmovies het volgende:
" Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma"
¿qué?
Weet je wat het ergste is? Als een buitenlander (en dan heb ik het niet eens over niet-Westersen) Nederlands probeert te spreken in het openbaar na wat lessen genomen te hebben gaat iedereen meteen in het Engels terugspreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:33 schreef SoraAoi het volgende:
Wat een kutsmoes is dit. Je beheerst een taal wel of niet. Als je opeens domme fouten gaat maken als het laat is beheers je de taal dus niet genoeg en is het slim om niet te bijdehand te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vergeef het hem, het is al laat
in vergelijking tot Nederland heeft hij op de genoemde punten wel gelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Ben wel benieuwd.
Veels tu zeer-i-eus mang.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes is dit. Je beheerst een taal wel of niet. Als je opeens domme fouten gaat maken als het laat is beheers je de taal dus niet genoeg en is het slim om niet te bijdehand te doen.
China for sure, en dat grote leger hebben ze nodig om Koerden uit te roeienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Polen (nog ?) niet, Marokko en China weet ik niet,
Turkije heeft wel het grootste leger van Europa
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:
Nu we toch bezig zijn, mag mijn klacht er ook bij?
Klacht: mensen die denken dat ik geen Turk ben.
Nou dat ben ik dus helemaal zat. Ik word op dit forum steeds gepest door onder andere TS en zijn slaafje en ze zeggen steeds hartbrekende dingen als: "jij ben geen turk, jij ben een nederlandse wannabe. Je bent ook gewoon een man".
Nou, ik moet zeggen dat ik hierdoor een trauma heb opgelopen.
TEVENS: alle turkije-bashers hier_!
een kaaskop houd in dat je blank bent vind ik weet niet hoe de dikke van dale het omschrijft maar dat klinkt meest logishquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Turken zus turken zo...
Als je hier in Nederland woont ben je gewoon een Nederlander. Dat je er Turkse gewoontes op nahoudt prima, maar je bent gewoon een kaaskop.
Schei toch uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef amenth het volgende:
[..]
een kaaskop houd in dat je blank bent vind ik weet niet hoe de dikke van dale het omschrijft maar dat klinkt meest logish
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:00 schreef Shispeed het volgende:
[..]
in vergelijking tot Nederland heeft hij op de genoemde punten wel gelijk
Ja, dit zegt inderdaad een hoopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:51 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik geloof dat de motief van turkse emigranten in nederland al een honderd keer is uitgelegd op dit forum, stop met je act of denial en hou je kinderlijk gedrag voor je.
[..]
wij, die hier zijn geboren en getogen zijn net zo nederlands als jullie claimen te zijn. een nederlander die de rest van zijn leven in turkije wilt doorbrengen gaat niet onvoorbereid.
[..]
al die nederlandse bekendheden die turkije als hun vakantiebestemming hebben, hoe durven ze zulke mooie, nederlandse, straten achter te laten voor het vrotte turkije?
get real man, ik kan niet discussiëren met iemand die nog geen hoek van turkije heeft gezien en een beetje foto's op internet plukt.
Haha, ja ja. Jongen jij bent Nederlandser dan je zelf doorhebt, wedden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef amenth het volgende:
[..]
een kaaskop houd in dat je blank bent vind ik weet niet hoe de dikke van dale het omschrijft maar dat klinkt meest logish
amenth is geen Nederlander en zal het ook nooit worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Turken zus turken zo...
Als je hier in Nederland woont ben je gewoon een Nederlander. Dat je er Turkse gewoontes op nahoudt prima, maar je bent gewoon een kaaskop.
wat doet tie hier dan nog¿quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
amenth is geen Nederlander en zal het ook nooit worden.
Fixed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden. Dus ik zal het maar eens uitleggen.
Ik vind het makkelijker om te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller, en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Dus voor de detectives hier, ik kan idd nederlands en dat heb ik nooit ontkent. Dus denk niet dat je orgineel bent als je daarmee kom aanzetten.
Niet helemaal, 'niveau' is nog steeds afgekort net zoals 'inderdaad'. En qua interpunctie klopt het ook nog niet helemaal.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden. Dus ik zal het is ff uitleggen.
Ik vind het makkelijker te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Dus voor de detectives hier ik kan idd nederlands dat heb ik nooit ontkent dus denk niet dat je orgineel ben als je daarmee kom aanzetten
Je bent er 1 vergetenquote:
Probeer jij het maar eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje zieligMaar leuk geprobeerd.
woo gij kunt echt goed engels. Gij het zeker d'n havo gedaan verrekte willie wortel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef trancethrust het volgende:
I'm typing this in English since by your opening post I deduced you don't speak or write Dutch too well. May I recommend getting a diploma at a Dutch school if you're intent on continuing learning the language?
quote:Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Nu is het in orde.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ik ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden, dus ik zal het maar eens uitleggen.
Ik vind het gemakkelijker om te typen op de manier zoals mijn meeste posts zijn geschreven. Het is sneller en als je een beetje een leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon een niveau vier diploma en dat haal je niet zonder ... (geen idee wat hier moet staan).
Dus voor de detectives hier; ik kan inderdaad Nederlands, dat heb ik nooit ontkend. Dus denk niet dat je origineel ben als je daarmee komt aanzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik kom uit de UK maar heb in Nederland mijn niveau vier diploma gehaald.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
woo gij kunt echt goed engels. Gij het zeker d'n havo gedaan verrekte willie wortel?
Zo zie ik als allochtoon dat jij als autochtoon eigenlijk ook geen Nederlands kan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Word ook doodziek van die taalnazi's hier, inhoudelijk weten ze niks, alleen maar zeiken over spelling, het is hetzelfde volk wat stadswacht word.
Ik moedig het aan, ik zeg doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef DeRakker. het volgende:
Kom laten we als Nederlander op turkse fora gaan huilen
haha hoe kansloosquote:
Nederlands moet idd met een hoofdletter daar heb je gelijk in. Maar 'niv en idd' is eerder een moderne afkorting, hoewel het taalkundig niet correct Nederlands is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet helemaal, 'niveau' is nog steeds afgekort net zoals 'inderdaad'. En qua interpunctie klopt het ook nog niet helemaal.
Edit: Nederlands moet met een hoofdletter.
kentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zo zie ik als allochtoon dat jij als autochtoon eigenlijk ook geen Nederlands kan.
Genoeg personen die hier geboren zijn maar wel met een (misschien aangedikt) accent van hier tot Ankara spreken. Moet ik zulke mensen gaan prijzen dan? Waarom sowieso iemand prijzen als ze hier komen wonen en moeite doen om de taal te leren, lijkt mij niet meer dan normaal namelijk als je een normaal leven wilt gaan leiden en verder wilt komen dan het flatje vol met je oude (en nu nieuwe) landgenoten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:33 schreef SoraAoi het volgende:
Snel, Google Translate het! Straks is het een bedreiging!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
is dit turks ofzo? turks op mn fotoboek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel, Google Translate het! Straks is het een bedreiging!betekent: vrouwachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou gaan melden.
Ja jij stelt het voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha hoe kansloos![]()
Jongens... Nederland is altijd nummer 1.... e jongens... we zijn de beste hoor... eeee ik wil aandacht!
Jongens ff luistereneeeeeee...... we zijn de beste...
Niemand luistert![]()
Vergeet de sik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hahah ja vrouwen hebben daar natuurlijk snorren
Inderdaad, ik heb niks tegen Turken en Turkije maar wel iets tegen Turken die Turkije helemaal geweldig vinden en Nederland afzeiken, terwijl ze in Nederland wonen.quote:
precies.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb niks tegen Turken en Turkije maar wel iets tegen Turken die Turkije helemaal geweldig vinden en Nederland afzeiken, terwijl ze in Nederland wonen.
Trouwens geld dit niet alleen voor Turken, het geld voor iedere allochtoon die zijn thuisland helemaal geweldig vindt en Nederland afzeikt, terwijl hij in Nederland woont.quote:
En vervolgens met een uitkering de gehele dag op Fok zitten. Of in een thee huisje hun bezit in Turkije bespreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb niks tegen Turken en Turkije maar wel iets tegen Turken die Turkije helemaal geweldig vinden en Nederland afzeiken, terwijl ze in Nederland wonen.
Niet alle Turken hebben een uitkering hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef GJonline het volgende:
![]()
[..]
En vervolgens met een uitkering de gehele dag op Fok zitten. Of in een thee huisje hun bezit in Turkije bespreken.
Klopt!! Mijn tante is er ook ingestonken, die vent van haar vliegt wel 2 keer per jaar op en neer om de huur op te halen van zijn "winkeltje" Overigens werkt hij wel in Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet alle Turken hebben een uitkering hoorEn het is FOK!
quote:mensen die denken dat ik geen nederlands kan
hier stopte ik al met lezenquote:Dus ik zal het is ff uitleggen.
Goh, komt er ééntje achter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef computerprobleem het volgende:
Fout in de TT, want 'nederlands', terwijl het Nederlands is.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik stel voor dat vanaf nu iedere nieuwe FOK!ker een taaltest moet doen voordat hij/zij mag posten
Of een iris-scan. Bruine ogen komen er niet meer in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik stel voor dat vanaf nu iedere nieuwe FOK!ker een taaltest moet doen voordat hij/zij mag posten
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Of een iris-scan. Bruine ogen komen er niet meer in.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ok nouja doei hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoezo zouden mensen met bruinen ogen er niet meer in mogen komen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat ze dat hebben afgedwongen. Als je je vestigt in een ander land zou het toch juist handig zijn om de taal te spreken en van de plaatselijke gebruiken op de hoogte te zijn? Ik snap die hele anti-Nederland houding niet zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Rezania het volgende:
Het is toch ook zo dat Turken niet meer hoeven in te burgeren? Zag ik laatst op het nieuws. Ze moeten gewoon inburgeren en de taal leren, verdomme!Iedere allochtoon moet dat gewoon doen, ook al komt hij uit België!
De statistieken wijzen uit dat de meeste criminaliteit in Nederland gepleegd wordt door mensen met bruine ogen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zouden mensen met bruinen ogen er niet meer in mogen komen?
Juistja...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Dat kan kloppen omdat de meeste mensen bruine ogen en haar hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De statistieken wijzen uit dat de meeste criminaliteit in Nederland gepleegd wordt door mensen met bruine ogen.
Wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat kan kloppen omdat de meeste mensen bruine ogen en haar hebben.
Jah wat een fucking onzin zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat kan kloppen omdat de meeste mensen bruine ogen en haar hebben.
En zij zijn wat, 1% meer geneigd om over te gaan tot criminaliteit dat mensen die geen bruine ogen hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef DrDentz het volgende:
De statistieken wijzen ook uit dat mensen met bruine ogen in Nederland relatief meer geneigd zijn om over te gaan tot criminaliteit.
Stotter je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef DrDentz het volgende:
De statistieken wijzen ook uit dat mensen met bruine ogen in Nederland relatief meer geneigd zijn om over te gaan tot criminaliteit.
bedoel je niet lichaamskleur¿quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef DrDentz het volgende:
hoezo zouden duizenden nederlands ieder jaar turkije als hun vakantiebestemming nemen als de nederlandse straten mooier zijn? moest je ook even opkomen voor die mooie winkelstraat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dit zegt inderdaad een hoop![]()
En wat nou als ik Nederland afzeik en mijn "thuisland" ook niet helemaal geweldig vind? Is het dan niet erg?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trouwens geld dit niet alleen voor Turken, het geld voor iedere allochtoon die zijn thuisland helemaal geweldig vindt en Nederland afzeikt, terwijl hij in Nederland woont.
Goed puntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
En wat nou als ik Nederland afzeik en mijn "thuisland" ook niet helemaal geweldig vind? Is het dan niet erg?
Dus je bent gewoon een lui varken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Dat is heel erg, want iedereen die zich in Nederland bevind moet extreem nationalistisch zijn voor Nederland. Nederland!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
En wat nou als ik Nederland afzeik en mijn "thuisland" ook niet helemaal geweldig vind? Is het dan niet erg?
Alsof ik dat nog niet wistquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
Mensen die niet weten van deze troll.
Domme treinreizigers
Boete van 60 euro binnen gehad
Iedereen weet dat Amenth trollt. Hij weet alleen niet dat we het weten. Shhh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
Domme treinreizigers
Zijn eerste topics waren wel normaal.
Klinkt een beetje als google translate.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
Domme treinreizigers
Zijn eerste topics waren wel normaal.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als google translate.
Begrijp je hem amenth, google translate. Ha ha.
Ja, amenth is echt een nep Turk. Eigenlijk is hij gewoon Klaasje uit Frieslandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
okidokiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Gulmez het volgende:
Plastic Zak ik heb hem gezien in Hollyjij denkt echt dat je wat bent he, met onwaarheden te verkondigen?
Ik upload ff een foto van mezelf in fobo, voor ontwetende gehandicapten zoals jij
kijken wat voor kop we te zien krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Gulmez het volgende:
Plastic Zak ik heb hem gezien in Hollyjij denkt echt dat je wat bent he, met onwaarheden te verkondigen?
Ik upload ff een foto van mezelf in fobo, voor ontwetende gehandicapten zoals jij
dan lijk ik meer ghettoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom nou weer een balkje voor je ogen
quote:
Moet je nog wel een rijbewijs hebben! Duh!quote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Gulmez het volgende:
haha me broertje rijd wel is in mijn auto zwart
Jij weet niet wat zwartrijden is hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Gulmez het volgende:
haha me broertje rijd wel is in mijn auto zwart
haha daar zit jij wel vaak idd nep turkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
amenth zullen we BFF worden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef amenth het volgende:
[..]
haha daar zit jij wel vaak idd nep turk
Je bent er een vergeten gast.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles wat is onderstreept is fout gespeld. Om dan nog maar te zwijgen over je grammatica en interpunctie. Zo overtuig je ons echt dat je Nederlands kan, knap gedaan TS.
Haha, wat ben jij een gefrustreerd mannetje. Dat de straten er in Turkije anders uitzien dan in Nederland is toch geen reden om niet in Turkijke op vakantie te gaan, of wel dan? En ja, ik ben wel eens in Turkije geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
hoezo zouden duizenden nederlands ieder jaar turkije als hun vakantiebestemming nemen als de nederlandse straten mooier zijn? moest je ook even opkomen voor die mooie winkelstraat?en ook even aan tonen dat je nooit in turkije bent geweest en dus ook niet hebt gezien dat in de modernere gebieden die nederlandse, mooie, straat niks voorsteld?
moet ik even op nog een lager niveau discussiëren want ik vond deze uitleg echt overbodig maar dom dat je bent moest ik het toch doen.
Welke dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je bent er een vergeten gast.
Ik lach hem niet uit, ik moest lachen omdat hij echt isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:14 schreef amenth het volgende:
waarom lach jij gulmez uit plastic? met je dikke lippen
Vrouwen en humorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wat ben jij een gefrustreerd mannetje. Dat de straten er in Turkije anders uitzien dan in Nederland is toch geen reden om niet in Turkijke op vakantie te gaan, of wel dan? En ja, ik ben wel eens in Turkije geweest.
Maar fijn dat jij je niveau even aanpast. Maandag weer lekker naar je opleiding beveiliger niveau 2 he
goede postquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:43 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
Vrouwen en humor
ik gefrustreerd, dat zegt een knul die niet eens weet hoe de psychologie van de vrouw in elkaar zit. ga eerst maar is begrijpend lezen doen
waarom assume je dat ik maandag naar school zal gaan? waarom denk je uberhaupt dat jij en ik één zijn of dezelfde weg gelopen hebben of zullen lopen. ga jij maandag maar neerkijken op je niveau 2 schoolgenoten, ik heb die fase nooit gehad en zal die nooit krijgen ook. maar alsjeblieft niet met deze mentaliteit bij ook maar een van die toekomstige beveiligers aankomen he anders maak je nog een topic over een niveau 2 beveiliger die je in elkaar heeft geslagen en krijgt fok nog een kut topic er bij.
Het worden er steeds meer op FOK! lijkt het. Allemaal even trots, allemaal dezelfde boodschap: Nederland is niks en het zal ook nooit iets worden. Dat we dat maar weten.quote:
vraag is wat ze er mee willen bereiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het worden er steeds meer op FOK! lijkt het. Allemaal even trots, allemaal dezelfde boodschap: Nederland is niks en het zal ook nooit iets worden. Dat we dat maar weten.
jij snapt volgens mij echt niet wat hij scheef, en maar huilen de hele dag..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het worden er steeds meer op FOK! lijkt het. Allemaal even trots, allemaal dezelfde boodschap: Nederland is niks en het zal ook nooit iets worden. Dat we dat maar weten.
ja en nu?quote:
zelfde als jij je loser lichaam weer is post boeid ook niemandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja en nu?
Denk je dat het ons boeit?
Al worden en atoombommen op Turkije gegooid... ik zal er niet wakker van liggen.
hey man welkom terugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef Michielos het volgende:
Amenth, brotha!
Ik ben terug! Free again!! kutbans!
veel Turken hebben compulsieve neigingen tot verheerlijking van Turkije/Turks elftal en Turkse producten, komt waarschijnlijk voort uit compensatiegedrag voor de mogelijkheden die ze niet hebben/kunnen benutten of voor de identiteitscrisis die ze ervarenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vraag is wat ze er mee willen bereiken.
Dat we massaal ons huis verlaten en direct naar turkije rijden?
Mensen die haten op Turkije, het enigste waardoor nederland egzellig is dat er meer mensen van verschillende nationaliteiten wonen, wat wil jij, een heel rijk met allemaa blonde hharen en blauwe ogen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja en nu?
Denk je dat het ons boeit?
Al worden en atoombommen op Turkije gegooid... ik zal er niet wakker van liggen.
Ik haat niet op turkije... ik haat op mensen die op een NEDERLANDS forum gaan huilen dat turkije de beste is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mensen die haten op Turkije, het enigste waardoor nederland egzellig is dat er meer mensen van verschillende nationaliteiten wonen, wat wil jij, een heel rijk met allemaa blonde hharen en blauwe ogen?
awhhh krijg haast medelijden met turkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Capi het volgende:
[..]
veel Turken hebben compulsieve neigingen tot verheerlijking van Turkije/Turks elftal en Turkse producten, komt waarschijnlijk voort uit compensatiegedrag voor de mogelijkheden die ze niet hebben/kunnen benutten of voor de identiteitscrisis die ze ervaren
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef Paxcon het volgende:
Amenth en Gulmez is toch één persoon?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ouqz het volgende:
[..]
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.
Hahaha symbool van bevolking uitbuitingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.turkishplace.n(...)4038_turkije.jpg.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LAATSTE rotterdam
krijg maar medelijden met je zelf, hoe je bent op fok zul je nooit kunnen zijn in real. daar ben je slechts een kneus die zijn dagelijkse ritme doorstaat om uiteindelijk in alterego modus op fok over te gaan waar het weer feest word.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
awhhh krijg haast medelijden met turken
PROTIP: Als je verschillende browsers gebruikt, hoef je niet steeds in en uit te loggen. Dan lijkt het wat geloofwaardiger. Ook zijn er vast wel Chrome/Firefox extensies waarmee je snel kunt wisselen tussen verschillende sessies.quote:
ja klopt helemaal, wow ik zou er je werk van maken... zo slim ben jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
krijg maar medelijden met je zelf, hoe je bent op fok zul je nooit kunnen zijn in real. daar ben je slechts een kneus die zijn dagelijkse ritme doorstaat om uiteindelijk in alterego modus op fok over te gaan waar het weer feest word.
en zo zijn velen van jullie.
Denk je echt dat ik zoveel moeite doe nerd. echt man, ga wat beters doen dan je slappe theorien die niet kloppenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
PROTIP: Als je verschillende browsers gebruikt, hoef je niet steeds in en uit te loggen. Dan lijkt het wat geloofwaardiger. Ook zijn er vast wel Chrome/Firefox extensies waarmee je snel kunt wisselen tussen verschillende sessies.
Ik zeg alleen dat als je iets meer moeite zou doen, het iets geloofwaardiger zou zijn allemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Gulmez het volgende:
Denk je echt dat ik zoveel moeite doe nerd. echt man, ga wat beters doen dan je slappe theorien die niet kloppen
hoeveel niet-nederlanders i.e. turken hebben een bijdrage gehad aan die gebouwen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE! Je vergelijkt me toch niet met hun of wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ouqz het volgende:
[..]
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.
ik ben alleen gulmez klaar, vraag een mod om een ip check als je het niet vertrouwd en dat is alles wat ik erover kan zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat als je iets meer moeite zou doen, het iets geloofwaardiger zou zijn allemaal.
jongen ik ben niet gelovigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
hoeveel niet-nederlanders i.e. turken hebben een bijdrage gehad aan die gebouwen?
vraag nu maar het zelfde aan mij over de gebouwen in turkije, mijn antwoord zal niet gênant zijn ten opzichte van jou antwoord
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef coban het volgende:
NEE! Je vergelijkt me toch niet met hun of wel?
Goedzo, nu zit er aardig wat minder tijd tussen de posts. Welke extensie/browser gebruik je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef Gulmez het volgende:
ik ben alleen gulmez klaar, vraag een mod om een ip check als je het niet vertrouwd en dat is alles wat ik erover kan zeggen.
hoe weet je dat nu weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
PROTIP: Als je verschillende browsers gebruikt, hoef je niet steeds in en uit te loggen. Dan lijkt het wat geloofwaardiger. Ook zijn er vast wel Chrome/Firefox extensies waarmee je snel kunt wisselen tussen verschillende sessies.
Hoe kun je me zoiets aandoen? Is mijn spelling niet goed?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
[..]
Goedzo, nu zit er aardig wat minder tijd tussen de posts. Welke extensie/browser gebruik je?
Amenth, kun jij me niet wat mooie plaatsen in Turkye aanbevelen? Ik ben in Istanbul (mooie stad!) geweest, Antalya, Alanya e.d. Maar misschien weet jij nog plaatsen !quote:
jij bent een mongoolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe kun je me zoiets aandoen? Is mijn spelling niet goed?Typ ik als een man? Ben ik een mongool? Please, tell me.
ja burdur prachtige stad wanneer ga je even uitleggen hoe het met ramazan is afgelopen maat ben erg benieuwd!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Amenth, kun jij me niet wat mooie plaatsen in Turkye aanbevelen? Ik ben in Istanbul (mooie stad!) geweest, Antalya, Alanya e.d. Maar misschien weet jij nog plaatsen !
Jij bent gewoon chill, niks mis met jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
NEE! Je vergelijkt me toch niet met hun of wel?
dat zou dan komen omdat zij geen echte turk isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gewoon chill, niks mis met jou.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gewoon chill, niks mis met jou.
Ik begrijp niet zo goed wat Turkse vlaggen met de "islamisering" te maken heeft?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Neeee al die Turkse vlaggen.. de islamisering van FOK! is een feit.
Dus van jou moeten alle Turken belabberd Nederlands typen om een Turk te zijn ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef amenth het volgende:
[..]
dat zou dan komen omdat zij geen echte turk is
Dat halve maantje en die ster is toch het islamsymbool?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat Turkse vlaggen met de "islamisering" te maken heeft?
Flikker nou maar een eind op met je Turkse nationalisme, dat ga je maar lekker verspreiden op een Turks forum.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Gulmez het volgende:
kijk hoe bang nederlanders van turken in NL zijn, hier alemaa lhet vuur openen en op straat naar beneden kijken
het is voor een blinde zelfs te zien dat coban aan het roleplayen is, iets puur beschermen omdat je er zelf aan profiteert, lame.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus van jou moeten alle Turken belachelijk Nederlands typen om een Turk te zijn ?
royal
Schei toch uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
het is voor een blinde zelfs te zien dat coban aan het roleplayen is, iets puur beschermen omdat je er zelf aan profiteert, lame.
alleen wannabe turken als gulmez en amenthquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef yes_no_maybe het volgende:
Hoe kunnen mensen toch alle turken hatenEr zijn ook wel aardige turken
Ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:15 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
alleen wannabe turken als gulmez en amenth
We hebben het hier over de Turkse vlag, die niet de islam vertegenwoordigt, maar Turkije. Welk link heeft Turkije met de Islam? Ja, er wonen islamieten, maar: ja, er wonen ook christelijken, joden, atheisten etc. Dat iemand de Turkse vlag vertegenwoordigt/showt, betekent niet direct dat hij/zij een moslim is. Dit begrijp je hopelijk wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat halve maantje en die ster is toch het islamsymbool?
QFT!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:15 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
alleen wannabe turken als gulmez en amenth
Yeah. Echtwel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
het is voor een blinde zelfs te zien dat coban aan het roleplayen is, iets puur beschermen omdat je er zelf aan profiteert, lame.
Een foto van een model in een Turkse vlag, een foto van jou harses op met een balkje voor de ogen en een foto van een Audi A4? Dat is jou bewijs dat je Turks bent?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Check me foto dan op me fotoboek van mij, voo rde niet gelovers
Ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef amenth het volgende:
hahaha hij heef foto geplaatst en je geloof nog niet ahaha shit man en die achterlijke coban die alles bij elkaar googlei sj ullie held stelletje wanhopige rukkers vooral jij plasitc met je pijplippe je bent een schande voor de polen
De verturkisering van FOK! dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
We hebben het hier over de Turkse vlag, die niet de islam vertegenwoordigt, maar Turkije. Welk link heeft Turkije met de Islam? Ja, er wonen islamieten, maar: ja, er wonen ook christelijken, joden, atheisten etc. Dat iemand de Turkse vlag vertegenwoordigt/showt, betekent niet direct dat hij/zij een moslim is. Dit begrijp je hopelijk wel?
ik woon tussen de turken dus is gewoon turkijequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Vleermuisspin het volgende:
Verder geloof ik wel dat ze van Turkse komaf zijn hoor, ik ben de beroerdste niet, maar nu ze in Nederland wonen en gewoon naar Nederlandse scholen gaan, zijn het Nederlanders.
Zo niet, zie je jezelf als Turk, dan ga je ook maar naar Turkije
Als ik in het buitenland geboren zou zijn zou ik ook niet verkondigen dat ik Nederlander ben, want dat ben ik dan niet. En als ik dat wel zou verkondigen, ging ik maar lekker verhuizen.
das toch alleen maar positief?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De verturkisering van FOK! dan.
Nee dat is een opgehoopt hoopje Turken in een Nederlandse achterstandswijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik woon tussen de turken dus is gewoon turkije
Polenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef amenth het volgende:
hahaha hij heef foto geplaatst en je geloof nog niet ahaha shit man en die achterlijke coban die alles bij elkaar googlei sj ullie held stelletje wanhopige rukkers vooral jij plasitc met je pijplippe je bent een schande voor de polen
Ik begrijp niet wat hier staat, maar dat daar een foto van zijn hoofd staat betekent niet dat hij Turks is. Hij kan ook uit o.a. Azarbeidjan, Griekenland, Bulgarije of Armenie komen. Hij kan ook Koerd zijn. So?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef amenth het volgende:
En jij bent een schande voor alle allochtonen die wel gewoon de moeite nemen om te integreren in de Nederlandse maatschappij en dus gewoon een inburgeringscursus volgen en Nederlands leren schrijven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef amenth het volgende:
amenth en Gulmez zijn Griekenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat hier staat, maar dat daar een foto van zijn hoofd staat betekent niet dat hij Turks is. Hij kan ook uit o.a. Azarbeidjan, Griekenland, Bulgarije of Armenie komen. Hij kan ook Koerd zijn. So?
Ja leuk waarom moet hij het bewijzen uberhaupt doe jij het eerst maar eens zonder van die vage shit hahahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat hier staat, maar dat daar een foto van zijn hoofd staat betekent niet dat hij Turks is. Hij kan ook uit o.a. Azarbeidjan, Griekenland, Bulgarije of Armenie komen. Hij kan ook Koerd zijn. So?
DIT! Gewoon dit!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij bent een schande voor alle allochtonen die wel gewoon de moeite nemen om te integreren in de Nederlandse maatschappij en dus gewoon een inburgeringscursus volgen en Nederlands leren schrijven.
FOK! heeft als slogan: 'Grootste Forum van Nederland!', niet 'Grootste Forum van Turkije!'quote:
ja je heb me ontdekt ik ben een griek nou goed hahahaaha eigelijk moest ik stoned zijn, dan kon ik nog meer lache om dit topicquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, nou, het is wat. Er zijn een paar Turken op FOK! en de wereld gaat eraan. Je leeft in een multicultureel Nederland, jongen. Face it. Of wilde je soms toegang weigeren voor alle Turken op FOK!? Heb je door hoe belachelijk je klinkt?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De verturkisering van FOK! dan.
Er valt sowieso niets te bewijzenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef amenth het volgende:
[..]
Ja leuk waarom moet hij het bewijzen uberhaupt doe jij het eerst maar eens zonder van die vage shit hahah
Nederland is Nederland niet meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK! heeft als slogan: 'Grootste Forum van Nederland!', niet 'Grootste Forum van Turkije!'
PVVquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef amenth het volgende:
[..]
jij bent ook zon billelikker jonge 100 procent dat jij pvv stemt
Ik zou zeggen haal wat Wiet en je hebt toch een lol met al je vriendenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja je heb me ontdekt ik ben een griek nou goed hahahaaha eigelijk moest ik stoned zijn, dan kon ik nog meer lache om dit topic
Hehe ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij bent een schande voor alle allochtonen die wel gewoon de moeite nemen om te integreren in de Nederlandse maatschappij en dus gewoon een inburgeringscursus volgen en Nederlands leren schrijven.
Bam. En nu doe ik mee aan generalisatie? Straks word ik nog een racist die Turken haat genoemd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:24 schreef amenth het volgende:
aleen die vleurmuis en plastic die vooral omdat ze billellikkers van jou zijn ga nou niet gelijk generaliseren
'Paar turken'.. maar ze maken wel lawaai voor 100. Heel FOK! zit onder de Turkse vlaggen en plaatjes van Ata de Opperturk ofzo. Ik denk ook niet dat we er iets aan kunnen of moeten doen, ik constateer alleen dat de lol van FOK! er wel een beetje af is zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, nou, het is wat. Er zijn een paar Turken op FOK! en de wereld gaat eraan. Je leeft in een multicultureel Nederland, jongen. Face it. Of wilde je soms toegang weigeren voor alle Turken op FOK!? Heb je door hoe belachelijk je klinkt?
punt nl of tr?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
Deze discussie gaat echt helemaal nergens meer over. Amenth en Gulmez zijn gewoon Turkse trollen, punt.
Ata de Opperturk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Paar turken'.. maar ze maken wel lawaai voor 100. Heel FOK! zit onder de Turkse vlaggen en plaatjes van Ata de Opperturk ofzo. Ik denk ook niet dat we er iets aan kunnen of moeten doen, ik constateer alleen dat de lol van FOK! er wel een beetje af is zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |