Ik ook! Licht eens even toe TS.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Waarmee is Turkije nummer 1?
Economie? defensie? inwoners? oppervlak?
Ben wel benieuwd.
Aantal emigrantenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Waarmee is Turkije nummer 1?
Economie? defensie? inwoners? oppervlak?
Ben wel benieuwd.
Of je daar nou zo trots op moet zijn om het onder je naam te zettenquote:
Polen (nog ?) niet, Marokko en China weet ik niet,quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Of je daar nou zo trots op moet zijn om het onder je naam te zetten![]()
Toch betwijfel ik het... of het wel de top 1 van de wereld is...
Marokko? Polen? China?
grootte zegt weinig tegenwoordigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Polen (nog ?) niet, Marokko en China weet ik niet,
Turkije heeft wel het grootste leger van Europa
5 min zou nl verslage zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:16 schreef Convict het volgende:
[..]
grootte zegt weinig tegenwoordig
Vergeef het hem, het is al laatquote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Taalkundig falen bij een spelling-bash-post
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vergeef het hem, het is al laat
Jij niet nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
--cut--
Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
--cut---
Alles wat is onderstreept is fout gespeld. Om dan nog maar te zwijgen over je grammatica en interpunctie. Zo overtuig je ons echt dat je Nederlands kan, knap gedaan TS.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden. Dus ik zal het is ff uitleggen.
Ik vind het makkelijker te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Dus voor de detectives hier ik kan idd nederlands dat heb ik nooit ontkent dus denk niet dat je orgineel ben als je daarmee kom aanzetten
Alweer een nieuwe Turkentroll?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
mensen die denken dat nederland iets voorstelt vergeleken met turkije
een turk die nog steeds niet door heeft uit wat voor soort volk fok's community bestaat en er moeite voor doet om tot ze door te dringen
Het is FOK!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
een turk die nog steeds niet door heeft uit wat voor soort volk fok's community bestaat en er moeite voor doet om tot ze door te dringen
Vandaar al die Turkse emigranten in Nederland, ze proberen ons te vertellen hoe slecht Nederland is en dat wij allemaal naar Turkije zouden moeten gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |