jij snapt volgens mij echt niet wat hij scheef, en maar huilen de hele dag..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het worden er steeds meer op FOK! lijkt het. Allemaal even trots, allemaal dezelfde boodschap: Nederland is niks en het zal ook nooit iets worden. Dat we dat maar weten.
ja en nu?quote:
zelfde als jij je loser lichaam weer is post boeid ook niemandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja en nu?
Denk je dat het ons boeit?
Al worden en atoombommen op Turkije gegooid... ik zal er niet wakker van liggen.
hey man welkom terugquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:52 schreef Michielos het volgende:
Amenth, brotha!
Ik ben terug! Free again!! kutbans!
veel Turken hebben compulsieve neigingen tot verheerlijking van Turkije/Turks elftal en Turkse producten, komt waarschijnlijk voort uit compensatiegedrag voor de mogelijkheden die ze niet hebben/kunnen benutten of voor de identiteitscrisis die ze ervarenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vraag is wat ze er mee willen bereiken.
Dat we massaal ons huis verlaten en direct naar turkije rijden?
Mensen die haten op Turkije, het enigste waardoor nederland egzellig is dat er meer mensen van verschillende nationaliteiten wonen, wat wil jij, een heel rijk met allemaa blonde hharen en blauwe ogen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja en nu?
Denk je dat het ons boeit?
Al worden en atoombommen op Turkije gegooid... ik zal er niet wakker van liggen.
Ik haat niet op turkije... ik haat op mensen die op een NEDERLANDS forum gaan huilen dat turkije de beste is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mensen die haten op Turkije, het enigste waardoor nederland egzellig is dat er meer mensen van verschillende nationaliteiten wonen, wat wil jij, een heel rijk met allemaa blonde hharen en blauwe ogen?
awhhh krijg haast medelijden met turkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Capi het volgende:
[..]
veel Turken hebben compulsieve neigingen tot verheerlijking van Turkije/Turks elftal en Turkse producten, komt waarschijnlijk voort uit compensatiegedrag voor de mogelijkheden die ze niet hebben/kunnen benutten of voor de identiteitscrisis die ze ervaren
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef Paxcon het volgende:
Amenth en Gulmez is toch één persoon?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ouqz het volgende:
[..]
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.
Hahaha symbool van bevolking uitbuitingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.turkishplace.n(...)4038_turkije.jpg.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LAATSTE rotterdam
krijg maar medelijden met je zelf, hoe je bent op fok zul je nooit kunnen zijn in real. daar ben je slechts een kneus die zijn dagelijkse ritme doorstaat om uiteindelijk in alterego modus op fok over te gaan waar het weer feest word.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
awhhh krijg haast medelijden met turken
PROTIP: Als je verschillende browsers gebruikt, hoef je niet steeds in en uit te loggen. Dan lijkt het wat geloofwaardiger. Ook zijn er vast wel Chrome/Firefox extensies waarmee je snel kunt wisselen tussen verschillende sessies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |