dan lijk ik meer ghettoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom nou weer een balkje voor je ogen
quote:
Moet je nog wel een rijbewijs hebben! Duh!quote:
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Gulmez het volgende:
haha me broertje rijd wel is in mijn auto zwart
Jij weet niet wat zwartrijden is hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:30 schreef Gulmez het volgende:
haha me broertje rijd wel is in mijn auto zwart
haha daar zit jij wel vaak idd nep turkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als google translate.
Begrijp je hem amenth, google translate. Ha ha.
amenth zullen we BFF worden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef amenth het volgende:
[..]
haha daar zit jij wel vaak idd nep turk
Je bent er een vergeten gast.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles wat is onderstreept is fout gespeld. Om dan nog maar te zwijgen over je grammatica en interpunctie. Zo overtuig je ons echt dat je Nederlands kan, knap gedaan TS.
Haha, wat ben jij een gefrustreerd mannetje. Dat de straten er in Turkije anders uitzien dan in Nederland is toch geen reden om niet in Turkijke op vakantie te gaan, of wel dan? En ja, ik ben wel eens in Turkije geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
hoezo zouden duizenden nederlands ieder jaar turkije als hun vakantiebestemming nemen als de nederlandse straten mooier zijn? moest je ook even opkomen voor die mooie winkelstraat?en ook even aan tonen dat je nooit in turkije bent geweest en dus ook niet hebt gezien dat in de modernere gebieden die nederlandse, mooie, straat niks voorsteld?
moet ik even op nog een lager niveau discussiëren want ik vond deze uitleg echt overbodig maar dom dat je bent moest ik het toch doen.
Welke dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je bent er een vergeten gast.
Ik lach hem niet uit, ik moest lachen omdat hij echt isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:14 schreef amenth het volgende:
waarom lach jij gulmez uit plastic? met je dikke lippen
Vrouwen en humorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, wat ben jij een gefrustreerd mannetje. Dat de straten er in Turkije anders uitzien dan in Nederland is toch geen reden om niet in Turkijke op vakantie te gaan, of wel dan? En ja, ik ben wel eens in Turkije geweest.
Maar fijn dat jij je niveau even aanpast. Maandag weer lekker naar je opleiding beveiliger niveau 2 he
goede postquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:43 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
Vrouwen en humor
ik gefrustreerd, dat zegt een knul die niet eens weet hoe de psychologie van de vrouw in elkaar zit. ga eerst maar is begrijpend lezen doen
waarom assume je dat ik maandag naar school zal gaan? waarom denk je uberhaupt dat jij en ik één zijn of dezelfde weg gelopen hebben of zullen lopen. ga jij maandag maar neerkijken op je niveau 2 schoolgenoten, ik heb die fase nooit gehad en zal die nooit krijgen ook. maar alsjeblieft niet met deze mentaliteit bij ook maar een van die toekomstige beveiligers aankomen he anders maak je nog een topic over een niveau 2 beveiliger die je in elkaar heeft geslagen en krijgt fok nog een kut topic er bij.
Het worden er steeds meer op FOK! lijkt het. Allemaal even trots, allemaal dezelfde boodschap: Nederland is niks en het zal ook nooit iets worden. Dat we dat maar weten.quote:
vraag is wat ze er mee willen bereiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het worden er steeds meer op FOK! lijkt het. Allemaal even trots, allemaal dezelfde boodschap: Nederland is niks en het zal ook nooit iets worden. Dat we dat maar weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |