Dat kan kloppen omdat de meeste mensen bruine ogen en haar hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De statistieken wijzen uit dat de meeste criminaliteit in Nederland gepleegd wordt door mensen met bruine ogen.
Wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat kan kloppen omdat de meeste mensen bruine ogen en haar hebben.
Jah wat een fucking onzin zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dat kan kloppen omdat de meeste mensen bruine ogen en haar hebben.
En zij zijn wat, 1% meer geneigd om over te gaan tot criminaliteit dat mensen die geen bruine ogen hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef DrDentz het volgende:
De statistieken wijzen ook uit dat mensen met bruine ogen in Nederland relatief meer geneigd zijn om over te gaan tot criminaliteit.
Stotter je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef DrDentz het volgende:
De statistieken wijzen ook uit dat mensen met bruine ogen in Nederland relatief meer geneigd zijn om over te gaan tot criminaliteit.
bedoel je niet lichaamskleur¿quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:59 schreef DrDentz het volgende:
hoezo zouden duizenden nederlands ieder jaar turkije als hun vakantiebestemming nemen als de nederlandse straten mooier zijn? moest je ook even opkomen voor die mooie winkelstraat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dit zegt inderdaad een hoop![]()
En wat nou als ik Nederland afzeik en mijn "thuisland" ook niet helemaal geweldig vind? Is het dan niet erg?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trouwens geld dit niet alleen voor Turken, het geld voor iedere allochtoon die zijn thuisland helemaal geweldig vindt en Nederland afzeikt, terwijl hij in Nederland woont.
Goed puntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
En wat nou als ik Nederland afzeik en mijn "thuisland" ook niet helemaal geweldig vind? Is het dan niet erg?
Dus je bent gewoon een lui varken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden. Dus ik zal het is ff uitleggen.
Ik vind het makkelijker te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Dus voor de detectives hier ik kan idd nederlands dat heb ik nooit ontkent dus denk niet dat je orgineel ben als je daarmee kom aanzetten
Dat is heel erg, want iedereen die zich in Nederland bevind moet extreem nationalistisch zijn voor Nederland. Nederland!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
En wat nou als ik Nederland afzeik en mijn "thuisland" ook niet helemaal geweldig vind? Is het dan niet erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Alsof ik dat nog niet wistquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
Mensen die niet weten van deze troll.
Domme treinreizigers
Boete van 60 euro binnen gehad
Iedereen weet dat Amenth trollt. Hij weet alleen niet dat we het weten. Shhh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
Domme treinreizigers
Zijn eerste topics waren wel normaal.
Klinkt een beetje als google translate.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef gamezz het volgende:
Domme treinreizigers
Zijn eerste topics waren wel normaal.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als google translate.
Begrijp je hem amenth, google translate. Ha ha.
Ja, amenth is echt een nep Turk. Eigenlijk is hij gewoon Klaasje uit Frieslandquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als google translate.
Begrijp je hem amenth, google translate. Ha ha.
okidokiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Gulmez het volgende:
Plastic Zak ik heb hem gezien in Hollyjij denkt echt dat je wat bent he, met onwaarheden te verkondigen?
Ik upload ff een foto van mezelf in fobo, voor ontwetende gehandicapten zoals jij
kijken wat voor kop we te zien krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:24 schreef Gulmez het volgende:
Plastic Zak ik heb hem gezien in Hollyjij denkt echt dat je wat bent he, met onwaarheden te verkondigen?
Ik upload ff een foto van mezelf in fobo, voor ontwetende gehandicapten zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |