hehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wou ik net aan jou gaan melden.
Ja jij stelt het voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha hoe kansloos![]()
Jongens... Nederland is altijd nummer 1.... e jongens... we zijn de beste hoor... eeee ik wil aandacht!
Jongens ff luistereneeeeeee...... we zijn de beste...
Niemand luistert![]()
Vergeet de sik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:12 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hahah ja vrouwen hebben daar natuurlijk snorren
Inderdaad, ik heb niks tegen Turken en Turkije maar wel iets tegen Turken die Turkije helemaal geweldig vinden en Nederland afzeiken, terwijl ze in Nederland wonen.quote:
precies.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb niks tegen Turken en Turkije maar wel iets tegen Turken die Turkije helemaal geweldig vinden en Nederland afzeiken, terwijl ze in Nederland wonen.
Trouwens geld dit niet alleen voor Turken, het geld voor iedere allochtoon die zijn thuisland helemaal geweldig vindt en Nederland afzeikt, terwijl hij in Nederland woont.quote:
En vervolgens met een uitkering de gehele dag op Fok zitten. Of in een thee huisje hun bezit in Turkije bespreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb niks tegen Turken en Turkije maar wel iets tegen Turken die Turkije helemaal geweldig vinden en Nederland afzeiken, terwijl ze in Nederland wonen.
Niet alle Turken hebben een uitkering hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef GJonline het volgende:
![]()
[..]
En vervolgens met een uitkering de gehele dag op Fok zitten. Of in een thee huisje hun bezit in Turkije bespreken.
Klopt!! Mijn tante is er ook ingestonken, die vent van haar vliegt wel 2 keer per jaar op en neer om de huur op te halen van zijn "winkeltje" Overigens werkt hij wel in Nederland.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet alle Turken hebben een uitkering hoorEn het is FOK!
quote:mensen die denken dat ik geen nederlands kan
hier stopte ik al met lezenquote:Dus ik zal het is ff uitleggen.
Goh, komt er ééntje achter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:34 schreef computerprobleem het volgende:
Fout in de TT, want 'nederlands', terwijl het Nederlands is.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik stel voor dat vanaf nu iedere nieuwe FOK!ker een taaltest moet doen voordat hij/zij mag posten
Of een iris-scan. Bruine ogen komen er niet meer in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik stel voor dat vanaf nu iedere nieuwe FOK!ker een taaltest moet doen voordat hij/zij mag posten
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Of een iris-scan. Bruine ogen komen er niet meer in.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ok nouja doei hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoezo zouden mensen met bruinen ogen er niet meer in mogen komen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat ze dat hebben afgedwongen. Als je je vestigt in een ander land zou het toch juist handig zijn om de taal te spreken en van de plaatselijke gebruiken op de hoogte te zijn? Ik snap die hele anti-Nederland houding niet zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Rezania het volgende:
Het is toch ook zo dat Turken niet meer hoeven in te burgeren? Zag ik laatst op het nieuws. Ze moeten gewoon inburgeren en de taal leren, verdomme!Iedere allochtoon moet dat gewoon doen, ook al komt hij uit België!
De statistieken wijzen uit dat de meeste criminaliteit in Nederland gepleegd wordt door mensen met bruine ogen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zouden mensen met bruinen ogen er niet meer in mogen komen?
Juistja...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden. Dus ik zal het is ff uitleggen.
Ik vind het makkelijker te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Dus voor de detectives hier ik kan idd nederlands dat heb ik nooit ontkent dus denk niet dat je orgineel ben als je daarmee kom aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |