abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100885173
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef moonmovies het volgende:
" Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma"

¿qué? :')
_O_
pi_100885213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 07:33 schreef SoraAoi het volgende:
Nederland is sowieso al niet erg gastvrij (heb het dus over de bevolking jegens allochtonen). Als je in het buitenland probeert om bijv de taal te leren zal de bevolking je enorm prijzen voor je moeite (Alsof elke Nederlander zo goed Engels spreekt bijv) maar als je een buitenlander bent die Nederlands probeert te leren zullen ze je door het slijk trekken en zeggen dat je dom bent of een tokkie allochtoon.

Je weet niet hoe lang Amenth Nederlands leert, Nederlanders weten ook niet hoe lang een allochtoon hier woont of hoe lang ze leren maar in plaats van positieve energie door te stralen zijn Nederlanders vooral erg bot tegen hun medemensen die de moeite nemen om Nederlands te leren. Mensen in het buitenland zijn erg leuk om tegen te praten en zullen je ook niet meteen afvallen. Nederlanders daarintegen :') Dat zie je op kleine schaal al terug op FOK! maar zo is een heel erg groot gedeelte van de bevolking. In plaats van te supporten en het leuk vinden dat mensen de moeite nemen gewoon keihard schelden dat die persoon geen Nederlands kan en dom is. Zo moet dat mensen !! :')

Dat doen oma's en vrouwen met pittige korte kapsels maar blijkbaar ook de gemiddelde user op FOK! :')
Weet je wat het ergste is? Als een buitenlander (en dan heb ik het niet eens over niet-Westersen) Nederlands probeert te spreken in het openbaar na wat lessen genomen te hebben gaat iedereen meteen in het Engels terugspreken.

En nog erger dat het mij ook soms gebeurt :'( ik spreek gewoon vloeiend en accentloos Nederlands, maar nadat ik me een tijdje in een Engelse omgeving bevind wordt mijn Nederlandse accent ook ietwat beinvloed blijkbaar en dan gaat men meteen Engels tegen mij spreken in supermarkten. Tief op kut, jij kan mij niet eens vertellen wat een bijwoordelijke bepaling is :'(
  donderdag 18 augustus 2011 @ 08:44:33 #78
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_100885215
ontkent :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 08:58:35 #79
351780 Piye
King of Kush
pi_100885423
Onterechte klacht, meestal lees ik jouw reacties simpelweg niet omdat het me gewoon te veel moeite kost. "Idd" typen in plaats van inderdaad kan je wel aan gemak toeschrijven ja, maar jij gooit heel vaak allerlei letters binnen een woord door elkaar. Dat vind ik toch net wat te veel moeite om te ontcijferen, vooral omdat het toch 9 van de 10 keer over je auto gaat. Ik vraag me trouwens ook weleens af of je wel echt een Turk bent, want je lijkt wel heel erg je best te doen om een stereotype Turk uit te hangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 03:22 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Vergeef het hem, het is al laat :P
Wat een kutsmoes is dit. Je beheerst een taal wel of niet. Als je opeens domme fouten gaat maken als het laat is beheers je de taal dus niet genoeg en is het slim om niet te bijdehand te doen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:00:46 #80
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_100885442
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Waarmee is Turkije nummer 1?
Economie? defensie? inwoners? oppervlak?

Ben wel benieuwd.
in vergelijking tot Nederland heeft hij op de genoemde punten wel gelijk :')
pi_100885457
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef Piye het volgende:

[..]

Wat een kutsmoes is dit. Je beheerst een taal wel of niet. Als je opeens domme fouten gaat maken als het laat is beheers je de taal dus niet genoeg en is het slim om niet te bijdehand te doen.
Veels tu zeer-i-eus mang.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:02:15 #82
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_100885468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Polen (nog ?) niet, Marokko en China weet ik niet,

Turkije heeft wel het grootste leger van Europa :P
China for sure, en dat grote leger hebben ze nodig om Koerden uit te roeien ;)
pi_100886314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:
Nu we toch bezig zijn, mag mijn klacht er ook bij?

Klacht: mensen die denken dat ik geen Turk ben.

Nou dat ben ik dus helemaal zat. Ik word op dit forum steeds gepest door onder andere TS en zijn slaafje en ze zeggen steeds hartbrekende dingen als: "jij ben geen turk, jij ben een nederlandse wannabe. Je bent ook gewoon een man".

Nou, ik moet zeggen dat ik hierdoor een trauma heb opgelopen.

TEVENS: alle turkije-bashers hier :')_!
:')
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:26:38 #84
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_100887372
Turken zus turken zo...

Als je hier in Nederland woont ben je gewoon een Nederlander. Dat je er Turkse gewoontes op nahoudt prima, maar je bent gewoon een kaaskop.
pi_100890265
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Turken zus turken zo...

Als je hier in Nederland woont ben je gewoon een Nederlander. Dat je er Turkse gewoontes op nahoudt prima, maar je bent gewoon een kaaskop.
een kaaskop houd in dat je blank bent vind ik weet niet hoe de dikke van dale het omschrijft maar dat klinkt meest logish
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100890396
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef amenth het volgende:

[..]

een kaaskop houd in dat je blank bent vind ik weet niet hoe de dikke van dale het omschrijft maar dat klinkt meest logish
Schei toch uit :')
pi_100891527
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:00 schreef Shispeed het volgende:

[..]

in vergelijking tot Nederland heeft hij op de genoemde punten wel gelijk :')

Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100895140
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 03:51 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

ik geloof dat de motief van turkse emigranten in nederland al een honderd keer is uitgelegd op dit forum, stop met je act of denial en hou je kinderlijk gedrag voor je.

[..]

wij, die hier zijn geboren en getogen zijn net zo nederlands als jullie claimen te zijn. een nederlander die de rest van zijn leven in turkije wilt doorbrengen gaat niet onvoorbereid.

[..]

al die nederlandse bekendheden die turkije als hun vakantiebestemming hebben, hoe durven ze zulke mooie, nederlandse, straten achter te laten voor het vrotte turkije?

get real man, ik kan niet discussiëren met iemand die nog geen hoek van turkije heeft gezien en een beetje foto's op internet plukt.
Ja, dit zegt inderdaad een hoop :') 8)7
pi_100895166
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef amenth het volgende:

[..]

Haha, ja ja. Jongen jij bent Nederlandser dan je zelf doorhebt, wedden?
En zijn de meeste Turken ook niet gewoon blank? En volgens jou zijn alle Polen dus kaaskoppen?

Echt waar, wat een faalhaas die gast.
pi_100895209
Leer eens fatsoenlijk Nederlands voor je begint te klagen. }:|
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_100895420
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Turken zus turken zo...

amenth is geen Nederlander en zal het ook nooit worden.
pi_100895441
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Dus ik zal het is ff uitleggen.
:')
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:47:03 #94
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_100895487
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef DrDentz het volgende:

[..]

amenth is geen Nederlander en zal het ook nooit worden.
wat doet tie hier dan nog¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_100895515
quote:
11s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:47 schreef wise het volgende:

[..]

wat doet tie hier dan nog¿
Hij wil wel terug naar Turkije, maar alleen met behoud van uitkering. ;(
pi_100895593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 03:20 schreef amenth het volgende:

[..]

5 min zou nl verslage zijn
Jullie lopen nog naar mekka als wij je nuken
pi_100895604
'is' in plaats van 'eens' :')
TS kan geen Nederlands :')
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:51:02 #98
345945 ounsciz
Morgen weer een nieuwe dag
pi_100895667
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Ben al dat commentaar helemaal zat aan het worden. Dus ik zal het maar eens uitleggen.

Ik vind het makkelijker om te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller, en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen. Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma

Dus voor de detectives hier, ik kan idd nederlands en dat heb ik nooit ontkent. Dus denk niet dat je orgineel bent als je daarmee kom aanzetten.
Fixed!
pi_100895701
Amenth bra laat ze maar zeiken
Ga weg
pi_100895721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef ounsciz het volgende:

[..]

Fixed!
Niet helemaal, 'niveau' is nog steeds afgekort net zoals 'inderdaad'. En qua interpunctie klopt het ook nog niet helemaal.

Edit: Nederlands moet met een hoofdletter. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')