abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100884189
Zijn die posts vertaald met google translate ofzo? Wat betekent 'als iets raged dan raged het. geen overeenkomst die dat tegen kan gaan' ?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 04:04:28 #52
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100884194
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 04:01 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Ezelbraker :) ; ) : )
En dat is 28 :')
AFC AJAX
pi_100884207
Het wordt de hoogste tijd dat jullie naar bed gaan!
Anders ontstaat er alleen nog maar meer verwarring.
:Z
pi_100884212
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 04:04 schreef msnk het volgende:

[..]

En dat is 28 :')
Ik typte dat expres zo opdat ik zijn aandacht kan vangen

Want de kern van mijn boodschap zat in de eerste helft van mijn post

Dus

Dat je het even weet
pi_100884232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 04:04 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die posts vertaald met google translate ofzo? Wat betekent 'als iets raged dan raged het. geen overeenkomst die dat tegen kan gaan' ?
je mede trots genood had het volgende geschreven

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 03:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gaat toch niet gebeuren, NAVO-verdrag.
neem jou gedrag tegenover mij, in eerste instantie ondervraag je me probeer je me in een hoekje te douwen en vervolgens schuil je onder je verdragen en de hogeren op dit forum i.e. mods/admins.

denk je echt dat een land als turkije dergelijk mentaliteit zou waarderen? uberhaupt zou denken aan navo verdrag of welk ander overeenkomst dan ook in zo een situatie?

ze zouden je niet meer serieus nemen of ze zouden je verwoesten. ik neem nog aan dat je een kind bent zonder voldoende kennis en heb daarom op je zitten reageren, maar ik hou er ook mee op, het verwoesten ben je niet waard.

daar gaat je trots.
pi_100884245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 04:10 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

je mede trots genood had het volgende geschreven

[..]

neem jou gedrag tegenover mij, in eerste instantie ondervraag je me probeer je me in een hoekje te douwen en vervolgens schuil je onder je verdragen en de hogeren op dit forum i.e. mods/admins.

denk je echt dat een land als turkije dergelijk mentaliteit zou waarderen? uberhaupt zou denken aan navo verdrag of welk ander overeenkomst dan ook in zo een situatie?

ze zouden je niet meer serieus nemen of ze zouden je verwoesten. ik neem nog aan dat je een kind bent zonder voldoende kennis en heb daarom op je zitten reageren, maar ik hou er ook mee op, het verwoesten ben je niet waard.

daar gaat je trots.
Dat is ook wel waar op zich
pi_100884257
'Trots', daar doe ik niet aan, dat is iets voor allochtonen die denken Tony Montana te zijn nadat ze een oude BMW op de kop hebben weten te tikken.
pi_100884292
Nu we toch bezig zijn, mag mijn klacht er ook bij?

Klacht: mensen die denken dat ik geen Turk ben.

Nou dat ben ik dus helemaal zat. Ik word op dit forum steeds gepest door onder andere TS en zijn slaafje en ze zeggen steeds hartbrekende dingen als: "jij ben geen turk, jij ben een nederlandse wannabe. Je bent ook gewoon een man".

Nou, ik moet zeggen dat ik hierdoor een trauma heb opgelopen.

TEVENS: alle turkije-bashers hier :')_!
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_100884360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 04:22 schreef coban het volgende:
Nu we toch bezig zijn, mag mijn klacht er ook bij?

Klacht: mensen die denken dat ik geen Turk ben.

Nou dat ben ik dus helemaal zat. Ik word op dit forum steeds gepest door onder andere TS en zijn slaafje en ze zeggen steeds hartbrekende dingen als: "jij ben geen turk, jij ben een nederlandse wannabe. Je bent ook gewoon een man".

Nou, ik moet zeggen dat ik hierdoor een trauma heb opgelopen.

TEVENS: alle turkije-bashers hier :')_!
Onterechte klacht(en)
pi_100884444
Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100884548
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 06:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb gewoon niv 4 diploma en dat haal je niet zonder diploma
Terechte klacht
pi_100884563
Is al goed tog
  Moderator donderdag 18 augustus 2011 @ 07:12:30 #63
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100884568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef amenth het volgende:
Dus ik zal het is ff uitleggen.
'is'? ;(
Serieus: 'is'?? :'(

quote:
Ik vind het makkelijker te typen op de manier zoals mijn meeste posts geschreven zijn. Het is sneller en als je beetje leven hebt kan je het gewoon begrijpen.
Dat heeft niets met makkelijk te maken, je bent gewoon lui. That's it. En nee, het is vaak niet te begrijpen.

Als je te lui bent om een beetje fatsoenlijk te typen, moet je niet komen miepen dat er users zijn die iets aan te merken hebben op je spelling.
F.K.A. SuperwormJim
pi_100884573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 03:27 schreef ezelbayraktar het volgende:
mensen die denken dat nederland iets voorstelt vergeleken met turkije :')

Vandaar al die Nederlanders die naar Turkije emigreren en geen enkele Turk die emigreert naar NL.

Of nee wacht.... :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100884628
Volgens mij wou Amenth een excuus vinden om wel gewoon Nederlands te gaan typen. Vanaf dit topic gaat hij dat steeds meer doen denk ik.
Ik denk dat hij bang was voor reacties als hij van de hak op de tak ineens zijn schrijfstijl ging veranderen.
Daarom deze officiële (maar verkapte) aankondiging.
pi_100884640
Nederland is sowieso al niet erg gastvrij (heb het dus over de bevolking jegens allochtonen). Als je in het buitenland probeert om bijv de taal te leren zal de bevolking je enorm prijzen voor je moeite (Alsof elke Nederlander zo goed Engels spreekt bijv) maar als je een buitenlander bent die Nederlands probeert te leren zullen ze je door het slijk trekken en zeggen dat je dom bent of een tokkie allochtoon.

Je weet niet hoe lang Amenth Nederlands leert, Nederlanders weten ook niet hoe lang een allochtoon hier woont of hoe lang ze leren maar in plaats van positieve energie door te stralen zijn Nederlanders vooral erg bot tegen hun medemensen die de moeite nemen om Nederlands te leren. Mensen in het buitenland zijn erg leuk om tegen te praten en zullen je ook niet meteen afvallen. Nederlanders daarintegen :') Dat zie je op kleine schaal al terug op FOK! maar zo is een heel erg groot gedeelte van de bevolking. In plaats van te supporten en het leuk vinden dat mensen de moeite nemen gewoon keihard schelden dat die persoon geen Nederlands kan en dom is. Zo moet dat mensen !! :')

Dat doen oma's en vrouwen met pittige korte kapsels maar blijkbaar ook de gemiddelde user op FOK! :')
pi_100884645
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 07:33 schreef SoraAoi het volgende:
Nederland is sowieso al niet erg gastvrij (heb het dus over de bevolking jegens allochtonen). Als je in het buitenland probeert om bijv de taal te leren zal de bevolking je enorm prijzen voor je moeite (Alsof elke Nederlander zo goed Engels spreekt bijv) maar als je een buitenlander bent die Nederlands probeert te leren zullen ze je door het slijk trekken en zeggen dat je dom bent of een tokkie allochtoon.

Je weet niet hoe lang Amenth Nederlands leert, Nederlanders weten ook niet hoe lang een allochtoon hier woont of hoe lang ze leren maar in plaats van positieve energie door te stralen zijn Nederlanders vooral erg bot tegen hun medemensen die de moeite nemen om Nederlands te leren. Mensen in het buitenland zijn erg leuk om tegen te praten en zullen je ook niet meteen afvallen. Nederlanders daarintegen :') Dat zie je op kleine schaal al terug op FOK! maar zo is een heel erg groot gedeelte van de bevolking. In plaats van te supporten en het leuk vinden dat mensen de moeite nemen gewoon keihard schelden dat die persoon geen Nederlands kan en dom is. Zo moet dat mensen !! :')

Dat doen oma's en vrouwen met pittige korte kapsels maar blijkbaar ook de gemiddelde user op FOK! :')
Post was beter zonder ninja edit vind ik!

Want "pittig kort kapsel" is niet meer zo een geinige même hehe (vind ik)
pi_100884665
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 07:34 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Post was beter zonder ninja edit vind ik!

Want "pittig kort kapsel" is niet meer zo een geinige même hehe (vind ik)
Sorry :) Maar ik vind dat echt een rare mentaliteit hoor. Als ik in China chinees probeer te spreken met mensen vinden ze het super!! Wat cool dat hij het probeert! Waaw! Ok het klinkt niet zoals een native speaker maar weten die veel hoe lang ik bezig ben. In Nederland is het meteen een tokkie allochtoon die zich niet wilt aanpassen en staan de bergen vooroordelen al weer klaar. Mensen doen hun best. Dat het niet 100% klinkt zoals je vader of je moeder boeit niemand wat. Dat komt nog wel. Je vader en moeder hebben het ook niet in een week, jaar of 5 jaar geleerd.

Mensen doen hun best. Als ze lang genoeg hun best blijven doen komt het wel goed. Een andere taal is niet makkelijk om perfect te kunnen spreken, daar gaat tijd in zitten. Geef ze dan positieve energie ipv ze meteen te laten afhaken door ondankbare josties :r
pi_100884674
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 07:33 schreef SoraAoi het volgende:

Nou ik wil de Turken wel eens zien hoe gastvrij ze zijn als miljoenen Europeanen hun steden gaan bevolken, hun eigen taal blijven spreken, eigen winkels openen, moskeen om gaan bouwen naar kerken etc :')

Verder claimt TS hier geboren en opgegroeid te zijn dus mag je er wel wat commentaar op hebben hoor :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100884683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 07:39 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Sorry :) Maar ik vind dat echt een rare mentaliteit hoor. Als ik in China chinees probeer te spreken met mensen vinden ze het super!! Wat cool dat hij het probeert! Waaw! Ok het klinkt niet zoals een native speaker maar weten die veel hoe lang ik bezig ben. In Nederland is het meteen een tokkie allochtoon die zich niet wilt aanpassen en staan de bergen vooroordelen al weer klaar. Mensen doen hun best. Dat het niet 100% klinkt zoals je vader of je moeder boeit niemand wat. Dat komt nog wel. Je vader en moeder hebben het ook niet in een week, jaar of 5 jaar geleerd.

Mensen doen hun best. Als ze lang genoeg hun best blijven doen komt het wel goed. Een andere taal is niet makkelijk om perfect te kunnen spreken, daar gaat tijd in zitten. Geef ze dan positieve energie ipv ze meteen te laten afhaken door ondankbare josties :r
Ja jeetje ik ben het ook nog wel verder met je eens hoor :)

Ik moedig het ook altijd aan als een buitenlander Nederlands probeert. Als hij/zij dan niet op een woord kan komen dan probeer ik altijd mezelf in te houden om het niet voor hem/haar te zeggen (net als bij een persoon die stottert) :D.
  Forum Admin donderdag 18 augustus 2011 @ 07:44:18 #71
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_100884689
Ik denk dat je een slechte troll bent
grgr
henkie
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_100884807
Amenth-topics _O_
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_100884809
Zie ook mijn sig _O_
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_100885020
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Waarmee is Turkije nummer 1?
Economie? defensie? inwoners? oppervlak?

Ben wel benieuwd.
Ik denk dat hij dat vind dit heeft;

pi_100885134
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:56 schreef DeRakker. het volgende:
Waarmee is Turkije nummer 1?
Economie? defensie? inwoners? oppervlak?

Ben wel benieuwd.
Turkije altijd nummer een.

Het weer vandaag.
Turkije, altijd zon.
Nederland, altijd regen.

Turkije, altijd nummer een! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')