Ja, want vrouwen denken liever na over het leven. En zijn ze dan halverwege, dan bellen ze een man, want dan zijn ze het kwijt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:30 schreef Ireyon het volgende:
Tja gewoon.. humor is iets voor mannen.. Net als borsthaar en een piemel.
sinds ts een mongool is geworden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:36 schreef Sofia90 het volgende:
Sinds wanneer wordt er van vrouwen verlangt om mannen aan het lachen te maken
Al 19 jaar lang dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sinds ts een mongool is geworden.
Omdat mannen meestal om zichzelf lachen en ook weleens willen lachen om een ander.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:36 schreef Sofia90 het volgende:
Sinds wanneer wordt er van vrouwen verlangt om mannen aan het lachen te maken
Des te beter dat vrouwen mij eens aan het lachen maken en niet omgekeerd. Met mijn geweldige opmerkingen en anekdotesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
des te beter dat je er eens verandering in brengt.
zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Des te beter dat vrouwen mij eens aan het lachen maken en niet omgekeerd. Met mijn geweldige opmerkingen en anekdotes
Dat ze om je lachen wil niet zeggen dat dat komt door de dingen die je zegt. Misschien moeten ze gewoon lachen als ze je zien...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Des te beter dat vrouwen mij eens aan het lachen maken en niet omgekeerd. Met mijn geweldige opmerkingen en anekdotes
Ik wil niet opscheppen maar ik ben zeker grappig genoeg, maar de klacht is dat ik ook wel eens om grappen van vrouwen wil lachen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zo werkt het niet.
Vrouwen moeten om je lachen, niet andersom.
Als je niet grappig genoeg bent is het je eigen probleem
Ja ja trolletjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze om je lachen wil niet zeggen dat dat komt door de dingen die je zegt. Misschien moeten ze gewoon lachen als ze je zien...
Haha dat is zo'n grap die zo dom is dat je erom moet lachenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat mannen meestal om zichzelf lachen en ook weleens willen lachen om een ander.
Mijn vriendin kan grappig uit de hoek komen. Al dan niet kwetsend.
Zo gingen we een keer naar een winkel die nog niet open was. Hoop mensen voor de deur, waarop zij zei; waarom ga je er niet voor staan, doe je net alsof het je fans zijn.
Ik deed toen:Kon er naderhand erg om lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |