Flikker nou maar een eind op met je Turkse nationalisme, dat ga je maar lekker verspreiden op een Turks forum.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Gulmez het volgende:
kijk hoe bang nederlanders van turken in NL zijn, hier alemaa lhet vuur openen en op straat naar beneden kijken
het is voor een blinde zelfs te zien dat coban aan het roleplayen is, iets puur beschermen omdat je er zelf aan profiteert, lame.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus van jou moeten alle Turken belachelijk Nederlands typen om een Turk te zijn ?
royal
Schei toch uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
het is voor een blinde zelfs te zien dat coban aan het roleplayen is, iets puur beschermen omdat je er zelf aan profiteert, lame.
alleen wannabe turken als gulmez en amenthquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef yes_no_maybe het volgende:
Hoe kunnen mensen toch alle turken hatenEr zijn ook wel aardige turken
Ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:15 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
alleen wannabe turken als gulmez en amenth
We hebben het hier over de Turkse vlag, die niet de islam vertegenwoordigt, maar Turkije. Welk link heeft Turkije met de Islam? Ja, er wonen islamieten, maar: ja, er wonen ook christelijken, joden, atheisten etc. Dat iemand de Turkse vlag vertegenwoordigt/showt, betekent niet direct dat hij/zij een moslim is. Dit begrijp je hopelijk wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat halve maantje en die ster is toch het islamsymbool?
QFT!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:15 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
alleen wannabe turken als gulmez en amenth
Yeah. Echtwel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
het is voor een blinde zelfs te zien dat coban aan het roleplayen is, iets puur beschermen omdat je er zelf aan profiteert, lame.
Een foto van een model in een Turkse vlag, een foto van jou harses op met een balkje voor de ogen en een foto van een Audi A4? Dat is jou bewijs dat je Turks bent?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Check me foto dan op me fotoboek van mij, voo rde niet gelovers
Ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef amenth het volgende:
hahaha hij heef foto geplaatst en je geloof nog niet ahaha shit man en die achterlijke coban die alles bij elkaar googlei sj ullie held stelletje wanhopige rukkers vooral jij plasitc met je pijplippe je bent een schande voor de polen
De verturkisering van FOK! dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
We hebben het hier over de Turkse vlag, die niet de islam vertegenwoordigt, maar Turkije. Welk link heeft Turkije met de Islam? Ja, er wonen islamieten, maar: ja, er wonen ook christelijken, joden, atheisten etc. Dat iemand de Turkse vlag vertegenwoordigt/showt, betekent niet direct dat hij/zij een moslim is. Dit begrijp je hopelijk wel?
ik woon tussen de turken dus is gewoon turkijequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Vleermuisspin het volgende:
Verder geloof ik wel dat ze van Turkse komaf zijn hoor, ik ben de beroerdste niet, maar nu ze in Nederland wonen en gewoon naar Nederlandse scholen gaan, zijn het Nederlanders.
Zo niet, zie je jezelf als Turk, dan ga je ook maar naar Turkije
Als ik in het buitenland geboren zou zijn zou ik ook niet verkondigen dat ik Nederlander ben, want dat ben ik dan niet. En als ik dat wel zou verkondigen, ging ik maar lekker verhuizen.
das toch alleen maar positief?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De verturkisering van FOK! dan.
Nee dat is een opgehoopt hoopje Turken in een Nederlandse achterstandswijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik woon tussen de turken dus is gewoon turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |