Ik haat niet op turkije... ik haat op mensen die op een NEDERLANDS forum gaan huilen dat turkije de beste is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mensen die haten op Turkije, het enigste waardoor nederland egzellig is dat er meer mensen van verschillende nationaliteiten wonen, wat wil jij, een heel rijk met allemaa blonde hharen en blauwe ogen?
awhhh krijg haast medelijden met turkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Capi het volgende:
[..]
veel Turken hebben compulsieve neigingen tot verheerlijking van Turkije/Turks elftal en Turkse producten, komt waarschijnlijk voort uit compensatiegedrag voor de mogelijkheden die ze niet hebben/kunnen benutten of voor de identiteitscrisis die ze ervaren
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef Paxcon het volgende:
Amenth en Gulmez is toch één persoon?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ouqz het volgende:
[..]
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.
Hahaha symbool van bevolking uitbuitingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.turkishplace.n(...)4038_turkije.jpg.jpg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LAATSTE rotterdam
krijg maar medelijden met je zelf, hoe je bent op fok zul je nooit kunnen zijn in real. daar ben je slechts een kneus die zijn dagelijkse ritme doorstaat om uiteindelijk in alterego modus op fok over te gaan waar het weer feest word.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
awhhh krijg haast medelijden met turken
PROTIP: Als je verschillende browsers gebruikt, hoef je niet steeds in en uit te loggen. Dan lijkt het wat geloofwaardiger. Ook zijn er vast wel Chrome/Firefox extensies waarmee je snel kunt wisselen tussen verschillende sessies.quote:
ja klopt helemaal, wow ik zou er je werk van maken... zo slim ben jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
krijg maar medelijden met je zelf, hoe je bent op fok zul je nooit kunnen zijn in real. daar ben je slechts een kneus die zijn dagelijkse ritme doorstaat om uiteindelijk in alterego modus op fok over te gaan waar het weer feest word.
en zo zijn velen van jullie.
Denk je echt dat ik zoveel moeite doe nerd. echt man, ga wat beters doen dan je slappe theorien die niet kloppenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
PROTIP: Als je verschillende browsers gebruikt, hoef je niet steeds in en uit te loggen. Dan lijkt het wat geloofwaardiger. Ook zijn er vast wel Chrome/Firefox extensies waarmee je snel kunt wisselen tussen verschillende sessies.
Ik zeg alleen dat als je iets meer moeite zou doen, het iets geloofwaardiger zou zijn allemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Gulmez het volgende:
Denk je echt dat ik zoveel moeite doe nerd. echt man, ga wat beters doen dan je slappe theorien die niet kloppen
hoeveel niet-nederlanders i.e. turken hebben een bijdrage gehad aan die gebouwen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE! Je vergelijkt me toch niet met hun of wel?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ouqz het volgende:
[..]
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.
ik ben alleen gulmez klaar, vraag een mod om een ip check als je het niet vertrouwd en dat is alles wat ik erover kan zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat als je iets meer moeite zou doen, het iets geloofwaardiger zou zijn allemaal.
jongen ik ben niet gelovigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
hoeveel niet-nederlanders i.e. turken hebben een bijdrage gehad aan die gebouwen?
vraag nu maar het zelfde aan mij over de gebouwen in turkije, mijn antwoord zal niet gênant zijn ten opzichte van jou antwoord
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef coban het volgende:
NEE! Je vergelijkt me toch niet met hun of wel?
Goedzo, nu zit er aardig wat minder tijd tussen de posts. Welke extensie/browser gebruik je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:04 schreef Gulmez het volgende:
ik ben alleen gulmez klaar, vraag een mod om een ip check als je het niet vertrouwd en dat is alles wat ik erover kan zeggen.
hoe weet je dat nu weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
PROTIP: Als je verschillende browsers gebruikt, hoef je niet steeds in en uit te loggen. Dan lijkt het wat geloofwaardiger. Ook zijn er vast wel Chrome/Firefox extensies waarmee je snel kunt wisselen tussen verschillende sessies.
Hoe kun je me zoiets aandoen? Is mijn spelling niet goed?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
[..]
Goedzo, nu zit er aardig wat minder tijd tussen de posts. Welke extensie/browser gebruik je?
Amenth, kun jij me niet wat mooie plaatsen in Turkye aanbevelen? Ik ben in Istanbul (mooie stad!) geweest, Antalya, Alanya e.d. Maar misschien weet jij nog plaatsen !quote:
jij bent een mongoolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe kun je me zoiets aandoen? Is mijn spelling niet goed?Typ ik als een man? Ben ik een mongool? Please, tell me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |