Moppersmurfquote:
Ik kan ze helaas niet overnemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er een heleboel in de aanbieding.
Nee, Helmonderquote:
Oh, danquote:
Janksmoelquote:
Oh, waar kan ik de foto's vinden, ik heb even niet opgelet!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er een heleboel in de aanbieding.
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan ze helaas niet overnemen
Vorige topic, laatste pagina. Maar drie foto's hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, waar kan ik de foto's vinden, ik heb even niet opgelet!
Hij heeft een hele grote zee waar ze best allemaal inkunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergen.
Best een goed plan. Maar dan wel de verwilderde katten, niet mijn snoesjes uit 't asielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij heeft een hele grote zee waar ze best allemaal inkunnen
Hmmmm....het past misschien wel, maar comfortabel, neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergen.
Wat zal dat stinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm....het past misschien wel, maar comfortabel, nee
Dat zei de moeder van Nathalee Holloway ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best een goed plan. Maar dan wel de verwilderde katten, niet mijn snoesjes uit 't asiel.
Nikon D40, nice.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorige topic, laatste pagina. Maar drie foto's hoor.
Ja, is echt een fijne camera.quote:
Voor hoe lang mag je 'm houden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is echt een fijne camera.. Ik heb nog lang niet alle knopjes gevonden (moet de handleiding nog doorlezen maar geen zin
). Tot nu toe vind ik de foto's wel leuk.
Geen tijdslimiet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor hoe lang mag je 'm houden?
van allemaal, kansen spreiden tijn...kansen spreidenquote:
Ik haat Helmondersquote:
boeiendquote:
Oh, is dat die 5D Mk II?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen tijdslimiet.. Dit is de tweede camera van m'n oom. Zijn andere is groter, duurder en heeft een achterlijk grote lens
.
homoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok - misschien zeg ik hier iets heel onmannelijks maar bij deze dingen kan het echt enorm handig en verlichtend zijn om de handleiding te lezen.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, is dat die 5D Mk II?
Ok - misschien zeg ik hier iets heel onmannelijks maar bij deze dingen kan het echt enorm handig en verlichtend zijn om de handleiding te lezen.
Als katachtige waarschijnlijk wel jaquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als katachtige waarschijnlijk wel ja
Pirate kittyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als katachtige waarschijnlijk wel ja
Daar zijn mensen op ingesprongen door dan boeken te schrijven met dezelfde inhoud als de handleiding, maar dan wat meer verhalend + wat theorie die je in 90% van de andere fotografieboeken vindt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook handig. Maar goed, ik heb daar het geduld niet voor. Morgen vroeg ga ik dat in alle rust doen. En daarbij, dit is voor de fun, niet professioneel of zo en de foto's zien er best goed uit vind ik.
Die link heb ik idd opgeslagenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zijn mensen op ingesprongen door dan boeken te schrijven met dezelfde inhoud als de handleiding, maar dan wat meer verhalend + wat theorie die je in 90% van de andere fotografieboeken vindt.
http://www.digicamshop.nl(...)d40x-fotopocket.html
Helmond.gifquote:
grrrrrrrrPanter.jpgquote:
Pantertjes!quote:
Wij maken ook vast een leuk stel!quote:
Ik ben wel kattig soms, dus dat zou best kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij maken ook vast een leuk stel!
je krast ook tijdens de seks?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel kattig soms, dus dat zou best kunnen.
Nee dan juist niet de rest van de tijd welquote:
ik niet...ik ben altijd het slachtofferquote:
jij krijgt geen tips meer van mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan juist niet de rest van de tijd wel
Ik zal maar niet vragen naar je battle wounds, hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet...ik ben altijd het slachtoffer
ik kan nog steeds niet staand plassenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen naar je battle wounds, he.
I pity youquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet staand plassen
sprakeloosquote:
Taalnaziquote:
Taaljoodquote:
Ook dat nogquote:
Ik faal met taal maar toch ben ik tijnbrein geniaal echt niet normaal zo geniaal.quote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik faal met taal maar toch ben ik tijnbrein geniaal echt niet normaal zo geniaal.
Ja dat ben ikquote:
vette lauwe shit!quote:
Check mij flow. Die is tight. En toch ben ik white.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Check mij flow. Die is tight. En toch ben ik white.
Geen idee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
ouch.. taal-falen, wiggers en katten.. hoe diep kan zo'n topic zinken?
jij las mee waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
ouch.. taal-falen, wiggers en katten.. hoe diep kan zo'n topic zinken?
ik kwam net binnen vallen en peins er over gillend weer weg te rennen.quote:
ik zeg doen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kwam net binnen vallen en peins er over gillend weer weg te rennen.
ok..quote:
Doe jij eens niet zo eng!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga sporten trouwens, lieve mensen. Het is een hele stap voor alle betrokkenen, maar ik zit serieus nu de websites van sportscholen te bekijken.
Goed bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga sporten trouwens, lieve mensen. Het is een hele stap voor alle betrokkenen, maar ik zit serieus nu de websites van sportscholen te bekijken.
Het is ook een beetje zelfbehoud hoor, ik moet echt wat spieren gaan trainen en mijn rug sterker maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo eng!
En JA!
Daar heb je wel een punt. Beetje spieren in de rug kan geen kwaad bij je denk ik..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is ook een beetje zelfbehoud hoor, ik moet echt wat spieren gaan trainen en mijn rug sterker maken.
Wat is er zo?
*voelt aan zijn voorhoofd*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Harry wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Beetje spieren in de rug kan geen kwaad bij je denk ik..omdat ik net een ijsje ben wezen halen met Harry de Mehari
Ik wil dat wel! Vanochtend heb ik nog lekker gestreken. Oh wat een genot is dat toch!quote:
quote:
's Nachts slaap ik, maak lange dagen de laatste tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil dat wel! Vanochtend heb ik nog lekker gestreken. Oh wat een genot is dat toch!
quote:
Ik vind het wel heel fijn als alles netjes op stapels ligt, helemaal glad en lekker ruikend zo de kast in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil dat wel! Vanochtend heb ik nog lekker gestreken. Oh wat een genot is dat toch!
De twee die ik heb wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik mag morgen ook weer strijken. M'n jurkjes worden helaas niet vanzelf glad.
Ik vind het ook heerlijk als het zo is, maar het duurt altijd een eeuwigheid. Twee machines kost mij al snel een uur of 3-4quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel fijn als alles netjes op stapels ligt, helemaal glad en lekker ruikend zo de kast in.
Maar eer je daar bent..
Een uur of 3-4? Wat gebeurt er allemaal in die tijd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk als het zo is, maar het duurt altijd een eeuwigheid. Twee machines kost mij al snel een uur of 3-4
Sowieso kijk ik altijd een film en/of ben ik aan t bellen, en verder strijk ik vrijwel alles (behalve ondergoed). Truien, broeken, t-shirts, etc. Zo 4 broeken (dan sla ik er nog twee over), 6 blousen, 4 shirts.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Een uur of 3-4? Wat gebeurt er allemaal in die tijd?
Dan is hij gewoon heel erg snel, als hij dat in 4 uur voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
waarschijnlijk zijn het Ikea machines die je ook nog in elkaar moet zetten
Jij bent ook iemand die er alleen maar van kan genieten als de stapels ook écht ordentelijk gesorteerd zijn? Dus als er een paar op een andere breedte zijn opgevouwen dat die dan over moeten en alles?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel fijn als alles netjes op stapels ligt, helemaal glad en lekker ruikend zo de kast in.
Maar eer je daar bent..
Machines behoeven geen strijkbeurt, PeuRacquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk als het zo is, maar het duurt altijd een eeuwigheid. Twee machines kost mij al snel een uur of 3-4
Maar wel leuk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
's Nachts slaap ik, maak lange dagen de laatste tijd
Gekkie, ik denk dat je wat minder kritisch mag zijn als je beoordeelt of iets gestreken moet worden. Ik strijk zo min mogelijk, anders hou ik geen tijd over om te Fokken sporten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik altijd een film en/of ben ik aan t bellen, en verder strijk ik vrijwel alles (behalve ondergoed). Truien, broeken, t-shirts, etc. Zo 4 broeken (dan sla ik er nog twee over), 6 blousen, 4 shirts.
Ik vind het wel mooier staan inderdaad. Maar ook daar ben ik te lui voor he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent ook iemand die er alleen maar van kan genieten als de stapels ook écht ordentelijk gesorteerd zijn? Dus als er een paar op een andere breedte zijn opgevouwen dat die dan over moeten en alles?
Ik geniet het meest als de kleuren - indien aanwezig - zoveel mogelijk het elektromagnetische spectrum de regenboog volgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooier staan inderdaad. Maar ook daar ben ik te lui voor he.
Een jurkje hoef ik niet te strijken. De rest moet toch wel even wat overheenquote:
Net zoals in de Robijnreclame.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geniet het meest als de kleuren - indien aanwezig - zoveel mogelijk het elektromagnetische spectrum de regenboog volgen.
Die staat al een jaar te koop (bij diegene waar ik em ooit aan heb verkocht)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel leuk?
Waar is je Alfa 155 gebleven?
Ik strijk het of perfect, of niet :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Gekkie, ik denk dat je wat minder kritisch mag zijn als je beoordeelt of iets gestreken moet worden. Ik strijk zo min mogelijk, anders hou ik geen tijd over om te Fokken sporten.
Ik bedoelde eigenlijk dat ding onder je naam waar dan zo onheilspellend werd ingezoomd op de linkerkoplamp.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die staat al een jaar te koop (bij diegene waar ik em ooit aan heb verkocht)
[..]
Ik strijk het of perfect, of niet :$
Ja, dat was diequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ding onder je naam waar dan zo onheilspellend werd ingezoomd op de linkerkoplamp.
Hoezo waarom wat speelt hier voor een geheim?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat was diemaar ik heb em verwijderd zoals je hebt gezien.
Geen geheim, gewoon ff opruimenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo waarom wat speelt hier voor een geheim?
Ik had het kunnen weten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De Citroen Mehari! Een geweldige auto!
Oh, dan ga ik dat ook niet testen met vega kipquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, die kip-in-cola smaakte dus niet naar cola he!
Ik had echt het recept stap voor stap gevolgd, en het was helemaal niet vies ofzo, maar het smaakte gewoon naar kip. Dan kun je er beter een glaasje cola bij drinken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik dat ook niet testen met vega kip.
Liever niet, ik houd niet van cola. Maar ik snap je punt. Het klonk wel lekker, kip met lichte colasmaak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had echt het recept stap voor stap gevolgd, en het was helemaal niet vies ofzo, maar het smaakte gewoon naar kip. Dan kun je er beter een glaasje cola bij drinken.
Ik ben gister langer dan strikt noodzakelijk in jouw stadje geweest!quote:
Je hebt zeker geen coca cola gebruikt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, die kip-in-cola smaakte dus niet naar cola he!
Die beschuldiging neem je terug!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen coca cola gebruikt?
Maar smaakte wel?
straks laat je Peuter nog ergens liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
Ik leef trouwens al vier dagen zonder telefoon. In de auto van een vriendinnetje laten liggen, krijg m vrijdag weer terug. Aangezien ik nog steeds geen ontwenningsverschijnselen heb kunnen we constateren dat ik zonder telefoon kan.
Volgende keer laat ik de laptop ergens liggen, kijken hoe dat me vergaat.
Ik heb echt te vaak dat ik op mijn werk ben en denk: Waar is Peuter, waar is dat kind, heb ik m wel weg gebracht vanmorgen, ligt hij nog in zijn bed - mijn god, WAAR IS MIJN KIND?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks laat je Peuter nog ergens liggen
hiep hiep hoera voor rooibosthee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt te vaak dat ik op mijn werk ben en denk: Waar is Peuter, waar is dat kind, heb ik m wel weg gebracht vanmorgen, ligt hij nog in zijn bed - mijn god, WAAR IS MIJN KIND?!
Maar dan drink ik rooibosthee en maak ik me niet meer druk.
We doen dat niet echt hier. Is niet persoonlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Geloof dat ik onzichtbaar ben vandaag, vanmorgen zei ook al niemand iets terug
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel die hallo en doei postsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Oh, ben jij er zoeentje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Hoi!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Running_free het volgende:
Toch niet onzichtbaar dusGeen idee ook waarom eigelijk niet misschien was het wel gewoon te druk.
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Running_free het volgende:
Ik zei niet alleen hallo vanmorgen, maar is toch wel leuk iets van respons te krijgen toch?
Respons komt vanzelf als je mee ouwehoert over de lopende onderwerpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Running_free het volgende:
Ik zei niet alleen hallo vanmorgen, maar is toch wel leuk iets van respons te krijgen toch?
Altijd doen wat je wil, waar dan ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef Running_free het volgende:
Ik zeg meestal eerst hallo voor ik me in een gesprek meng. Niet meer doen dan maar hier?
Let. It. Go.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Bijvoorbeeld over de verloedering van de popmuziek....hoe de neuk kan het dat Katy Perry een record van Michael Jackson evenaart?
5 no 1 hits van 1 album scoren....de kuthoer
Is dat muziek dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Bijvoorbeeld over de verloedering van de popmuziek....hoe de neuk kan het dat Katy Perry een record van Michael Jackson evenaart?
5 no 1 hits van 1 album scoren....de kuthoer
Neequote:
jij bent slechtquote:
Jammer.quote:
Die bedoel ik niet idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet op MJ doelt nu.
Lily Ella is not my loverquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
Peuter kan Billie Jean al meezingen(we moeten zijn Engels nog wat bijschaven, maar vooruit)
Natuurlijk niet. Het leek me altijd een idioot, maar echt: Billie Jean!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
O, Michael Jackson is dood en nu een heilige
Klinkt toch beter als Peuter het zingt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lily Ella is not my lover
She's just a girl who claims that I am the one
But the kid is not my son
She says I am the one, but the kid is not my son
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
O, Michael Jackson is dood en nu een heilige
ik blijf het proberen maar ik zal nooit winnen van Peuter....Peuter is nog grootser en onoverwinnelijker dan Kim Il-Sungquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt toch beter als Peuter het zingt.
Nee, dat is niet groots genoeg in het nieuws gebracht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
Johnny Hoes is ook dood, is die eigenlijk ook meer gaan verkopen?
Gisteren was Elvis 34 jaar doodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
Johnny Hoes is ook dood, is die eigenlijk ook meer gaan verkopen?
Een heilige als hij had meer verdiend.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is niet groots genoeg in het nieuws gebracht.
De Burger King?quote:
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Maargoed...bovenstaande afbeelding gaat niet op voor MJ, dat weet Watertornado ook best. Zijn faam steeg alleen maar per album tot en met Bad uitkwam (hoewel Thriller nog net iets grootser was). In de 90s werd het allemaal een stuk minder inderdaad maar hoe je het ook bekijkt, hij heeft 20 jaar de pop beïnvloed.
plet hem tussen je tieten!!quote:
Ik vind het wel een beetje jammer dat je gaat miepen over MJ terwijl we het net over de Grootste Aller Tijden hebben: Johnny Hoes. Een beetje respect ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Maargoed...bovenstaande afbeelding gaat niet op voor MJ, dat weet Watertornado ook best. Zijn faam steeg alleen maar per album tot en met Bad uitkwam (hoewel Thriller nog net iets grootser was). In de 90s werd het allemaal een stuk minder inderdaad maar hoe je het ook bekijkt, hij heeft 20 jaar de pop beïnvloed.
Die woonde in Limburg, dat telt nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer dat je gaat miepen over MJ terwijl we het net over de Grootste Aller Tijden hebben: Johnny Hoes. Een beetje respect ja!
Goed punt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die woonde in Limburg, dat telt niet
ik zit er vol meequote:
die zagen hun omzet enorm afnemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik begrijp uw post niet.
noujah ik kan lezen wat er staat maar das het dan ook wel
Elvis was gek op hamburgers!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik begrijp uw post niet.
noujah ik kan lezen wat er staat maar das het dan ook wel
zolang je spuugt op Katy Perry vergeef ik je datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Running_free het volgende:
Johnny hoes is niet helemaal mijn muziek sorry.
met zo'n hoofd ging ik andersom liggenquote:
Hahaha, ach gossieeeeeee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met zo'n hoofd ging ik andersom liggen
lekker wijf is dat/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang je spuugt op Katy Perry vergeef ik je dat
Kurt Cobainquote:
echt niet...die is al eens verkeerdom op een spijkerbed gaan liggenquote:
gewoon ff wachten tot de apen klaar zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Running_free het volgende:
Youtube dood? Ik krijg...
500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
Ielquote:
Ik vond mijn idee toch leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel. Ik heb een huisspin die muggen voor me opeet
.
hoe smaakt je bloed?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Running_free het volgende:
Ik wordt dit jaar zelfs overdag door muggen gestokenzal dat het gevolg zijn van beter in mijn vel zitten?
dan is het 2 tegen 1quote:
wie het kleine niet eert....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef Running_free het volgende:
[..]
Hij hapert nu nog af en toe hoor, maar net deed ie het helemaal niet.
nou...voor deze ene keer dan...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef Running_free het volgende:
Morgen weer gezellig samen eten met een goede vriend, nu maar eens slapen want werk....
Nee die van Palm zijn leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Wat zijn die reclames van Wieckse stom.
Nou, nee. Maar die van Wieckse was er net op.quote:
Leuke brilquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in de TT sta
Neequote:
quote:Tijdelijk Aanbod: Leer Breien voor slechts E 3,88
Omdat het een korte nacht was?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:41 schreef Cue_ het volgende:
Wordt een heeeeeeele lange dag vandaag
Yup.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het een korte nacht was?
Ik was gisteren op, ik ben om 7 uur naar bed gegaan
Ben wel een paar keer wakker geweest, maar voornamelijk doorgeslapen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:49 schreef Cue_ het volgende:
Yup.
Haha da tis wel heel extreem vroeg. Hele nacht doorgeslapen?
Nice! Dan nu beetje uitgerust?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ben wel een paar keer wakker geweest, maar voornamelijk doorgeslapen ja
Ik voel me iig beter dan gisteren. Morgen dagje thuiswerken, dus dat is ook wel relaxedquote:
Dat is zeker wel lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik voel me iig beter dan gisteren. Morgen dagje thuiswerken, dus dat is ook wel relaxed![]()
Hoezo heb jij het zo laat gemaakt dan?
Veel tieten van Caricequote:
Hmm, ik heb het niet zo op Carice, dus daarin verschillen we mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
Veel tieten van CariceEn Carice heeft de lekkerste tetten van nederland dus dat is een plus.
Voor de rest aardige film ja. Ik heb het alleen niet zo op Tygo en de Mol
Dat kloptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen schatjes.
Nog maar een week werken!
En dan nog meer werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen schatjes.
Nog maar een week werken!
Ben je niet gek op mijn poesjequote:
De Molquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel tieten van CariceEn Carice heeft de lekkerste tetten van nederland dus dat is een plus.
Voor de rest aardige film ja. Ik heb het alleen niet zo op Tygo en de Mol
Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen. O, en niet te vergeten die andere krolse buurkat die soms onder het raam zit te janken. Is de hond stil, heb je dat weer. Echt, huisdieren van anderenquote:
Helemaal met je eens hoor, ik moet vooral niet vergeten om de zandbak af te sluiten anders zit er kattenpoep in, heel fijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen. O, en niet te vergeten die andere krolse buurkat die soms onder het raam zit te janken. Is de hond stil, heb je dat weer. Echt, huisdieren van anderen
Sorry Tally, het is allemaal niks voor mij...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je niet gek op mijn poesje
En ze is zo lief!
Dat heb ik dus ook. Ik ben verzot op mijn poes maar die blijft binnen en hebben andere geen last van. Nu heb ik veel aardbeienplantjes staan in de tuin maar de helft is dus dood door de kat van de buurvrouw 2 huizen verder. Van de week kreeg hij mijn schoen tegen zijn kop, die gooide mijn man naar hem toe. En een dag later was ik net te laat (en had hij geluk) anders schopte ik hem dood. Elke keer wanneer ik zo fucked up ben en naar de buurvrouw wil gaan om te vragen of ze hem bij MIJ uit de tuin te houden (en hoe ze het doet moet zij weten) mag ik niet van mijn man of de buurvrouw is niet thuisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen.
Pissen op het aanrechtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor, ik moet vooral niet vergeten om de zandbak af te sluiten anders zit er kattenpoep in, heel fijnWat dat betreft zijn het kutbeesten. De katten van mijn zus piesen gewoon op het aanrecht, ook zoiets.
Maar het is net als met mensen: er zitten echt wel leuke tussen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry Tally, het is allemaal niks voor mij...
Ik weet niet eens van wie deze zijn, het stikt hier van de katten. Heb de aardbeienplanten al hoger gezet, maar denk dat ik ze maar op een tafel neerzet ofzo. En de voortuin... moet ik er koffie ofzo neerleggen geloof ik. Maar dat is gewoon zo krom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik ben verzot op mijn poes maar die blijft binnen en hebben andere geen last van. Nu heb ik veel aardbeienplantjes staan in de tuin maar de helft is dus dood door de kat van de buurvrouw 2 huizen verder. Van de week kreeg hij mijn schoen tegen zijn kop, die gooide mijn man naar hem toe. En een dag later was ik net te laat (en had hij geluk) anders schopte ik hem dood. Elke keer wanneer ik zo fucked up ben en naar de buurvrouw wil gaan om te vragen of ze hem bij MIJ uit de tuin te houden (en hoe ze het doet moet zij weten) mag ik niet van mijn man of de buurvrouw is niet thuis
Dan heb je toch gewoon je huisdieren niet opgevoed? Ik heb daar een tijdje gewoond, stond ik elke werkdag om 6 uur het huis te desinfecteren met Dettol.quote:
Ik word helemaal stil van je tirade. Wat mooi, wat mooi...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
En als ik toch bezig ben:
Kinderen
Stelletjes
Apple
En het zou vandaag 27 graden worden maar volgens mij gaat het zo regenen
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Gatverdammequote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon je huisdieren niet opgevoed? Ik heb daar een tijdje gewoond, stond ik elke werkdag om 6 uur het huis te desinfecteren met Dettol.
Tally, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Rukker van het to-do lijstje afschrappen
Ik weet wel wie het is. De andere buurtkatten komen niet bij mij in de tuin door mijn eigen poes. Die heeft er al heel wat een klap verkochtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens van wie deze zijn, het stikt hier van de katten. Heb de aardbeienplanten al hoger gezet, maar denk dat ik ze maar op een tafel neerzet ofzo. En de voortuin... moet ik er koffie ofzo neerleggen geloof ik. Maar dat is gewoon zo krom.
Zwarte peper! Op die tafel springen ze ook wel..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens van wie deze zijn, het stikt hier van de katten. Heb de aardbeienplanten al hoger gezet, maar denk dat ik ze maar op een tafel neerzet ofzo. En de voortuin... moet ik er koffie ofzo neerleggen geloof ik. Maar dat is gewoon zo krom.
Ik heb toch iemand "nodig" die kan opschieten met mijn poesje hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tally, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ja hoor, doe maar!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Oedemorgen![]()
Mag ik hier ook even opscheppen over de superleuke date die ik gister heb gehad?? Want hij was zoooo leuk
Dank u
Met de meneer die niet kan zoenen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Oedemorgen![]()
Mag ik hier ook even opscheppen over de superleuke date die ik gister heb gehad?? Want hij was zoooo leuk
Dank u
Water met azijn, citroenen, kat schrik, peper, koffiefiltertroep en het helpt allemaal niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tally: water met azijn al geprobeerd? (Mobiel, sorry)
Die kat moet dood.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Water met azijn, citroenen, kat schrik, peper, koffiefiltertroep en het helpt allemaal niets.
Ja maar op tafel gaan ze niet zo snel sproeien lijkt me. Ze lopen door de tuin, sproeien wat, en klaar. Heb ze nog niet op het tafeltje gezien dat daar staat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zwarte peper! Op die tafel springen ze ook wel..
Waar heb je deze opgeduikeld dan? Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
@LE: Nee, daar ga ik voorlopig ook niet mee afspreken want deze is woest aantrekkelijk, slim, heeft humor en kan wel degelijk zoenenEn vooor zover ik kan beoordelen: geen issues!!
Volgende week woensdag zien we elkaar weer
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
@LE: Nee, daar ga ik voorlopig ook niet mee afspreken want deze is woest aantrekkelijk, slim, heeft humor en kan wel degelijk zoenenEn vooor zover ik kan beoordelen: geen issues!!
Vind ik ook. Hij blijft alleen niet stil zittenquote:
Lokken met voerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij blijft alleen niet stil zittenIk schop hem echt dood als ik de kans krijg
Dat moet goed gaan, zo'n mooie datumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je al eens een buis met plakkerige meuk geprobeerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Doodtrappen gaat me dan weer iets te ver
Maar ik kan dus ook geen tuindeur open laten staan, ze lopen zo naar binnen.
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Doodtrappen gaat me dan weer iets te ver
Maar ik kan dus ook geen tuindeur open laten staan, ze lopen zo naar binnen.
Zei jij net niet dat ze je zandbak onder schijten als je 'm niet afsluit?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.
Ik wist wel dat het hebben van een kind ooit voordelen zou hebben!
Ze komen niet naar binnen, daar doelde ik op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zei jij net niet dat ze je zandbak onder schijten als je 'm niet afsluit?
Oh zo. Dat gebeurt hier ook niet, wat voor de kat een goed iets isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze komen niet naar binnen, daar doelde ik op.
Dat doet die teringlijer weer nietquote:
Ik hoop dat die van mij snel looptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.
Ik wist wel dat het hebben van een kind ooit voordelen zou hebben!
Relatieplanetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar heb je deze opgeduikeld dan? Klinkt goed!
Ja!! Nou alleen hopen dat ik hem niet na 2 keer afspreken zat benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Dat........ vind ik leuk klinken Spirit. Het is je gegund!
Dat is echt een duivel katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doet die teringlijer weer nietIs echt voor het kapot maken van mijn plantjes en het onderschijten en zeiken van mijn tuin
Ja nog een buitenlander ook!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een duivel kat.
PVC buis met kleverige meuk al geprobeerd?
Met olie ofzo zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al eens een buis met plakkerige meuk geprobeerd?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |