Ik heb echt te vaak dat ik op mijn werk ben en denk: Waar is Peuter, waar is dat kind, heb ik m wel weg gebracht vanmorgen, ligt hij nog in zijn bed - mijn god, WAAR IS MIJN KIND?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks laat je Peuter nog ergens liggen
hiep hiep hoera voor rooibosthee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt te vaak dat ik op mijn werk ben en denk: Waar is Peuter, waar is dat kind, heb ik m wel weg gebracht vanmorgen, ligt hij nog in zijn bed - mijn god, WAAR IS MIJN KIND?!
Maar dan drink ik rooibosthee en maak ik me niet meer druk.
We doen dat niet echt hier. Is niet persoonlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Geloof dat ik onzichtbaar ben vandaag, vanmorgen zei ook al niemand iets terug
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel die hallo en doei postsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Oh, ben jij er zoeentje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Hoi!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Running_free het volgende:
Toch niet onzichtbaar dusGeen idee ook waarom eigelijk niet misschien was het wel gewoon te druk.
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Running_free het volgende:
Ik zei niet alleen hallo vanmorgen, maar is toch wel leuk iets van respons te krijgen toch?
Respons komt vanzelf als je mee ouwehoert over de lopende onderwerpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Running_free het volgende:
Ik zei niet alleen hallo vanmorgen, maar is toch wel leuk iets van respons te krijgen toch?
Altijd doen wat je wil, waar dan ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef Running_free het volgende:
Ik zeg meestal eerst hallo voor ik me in een gesprek meng. Niet meer doen dan maar hier?
Let. It. Go.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Bijvoorbeeld over de verloedering van de popmuziek....hoe de neuk kan het dat Katy Perry een record van Michael Jackson evenaart?
5 no 1 hits van 1 album scoren....de kuthoer
Is dat muziek dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Bijvoorbeeld over de verloedering van de popmuziek....hoe de neuk kan het dat Katy Perry een record van Michael Jackson evenaart?
5 no 1 hits van 1 album scoren....de kuthoer
Neequote:
jij bent slechtquote:
Jammer.quote:
Die bedoel ik niet idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet op MJ doelt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |