Gekkie, ik denk dat je wat minder kritisch mag zijn als je beoordeelt of iets gestreken moet worden. Ik strijk zo min mogelijk, anders hou ik geen tijd over om te Fokken sporten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik altijd een film en/of ben ik aan t bellen, en verder strijk ik vrijwel alles (behalve ondergoed). Truien, broeken, t-shirts, etc. Zo 4 broeken (dan sla ik er nog twee over), 6 blousen, 4 shirts.
Ik vind het wel mooier staan inderdaad. Maar ook daar ben ik te lui voor he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent ook iemand die er alleen maar van kan genieten als de stapels ook écht ordentelijk gesorteerd zijn? Dus als er een paar op een andere breedte zijn opgevouwen dat die dan over moeten en alles?
Ik geniet het meest als de kleuren - indien aanwezig - zoveel mogelijk het elektromagnetische spectrum de regenboog volgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooier staan inderdaad. Maar ook daar ben ik te lui voor he.
Een jurkje hoef ik niet te strijken. De rest moet toch wel even wat overheenquote:
Net zoals in de Robijnreclame.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geniet het meest als de kleuren - indien aanwezig - zoveel mogelijk het elektromagnetische spectrum de regenboog volgen.
Die staat al een jaar te koop (bij diegene waar ik em ooit aan heb verkocht)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel leuk?
Waar is je Alfa 155 gebleven?
Ik strijk het of perfect, of niet :$quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Gekkie, ik denk dat je wat minder kritisch mag zijn als je beoordeelt of iets gestreken moet worden. Ik strijk zo min mogelijk, anders hou ik geen tijd over om te Fokken sporten.
Ik bedoelde eigenlijk dat ding onder je naam waar dan zo onheilspellend werd ingezoomd op de linkerkoplamp.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die staat al een jaar te koop (bij diegene waar ik em ooit aan heb verkocht)
[..]
Ik strijk het of perfect, of niet :$
Ja, dat was diequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ding onder je naam waar dan zo onheilspellend werd ingezoomd op de linkerkoplamp.
Hoezo waarom wat speelt hier voor een geheim?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat was diemaar ik heb em verwijderd zoals je hebt gezien.
Geen geheim, gewoon ff opruimenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo waarom wat speelt hier voor een geheim?
Ik had het kunnen weten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De Citroen Mehari! Een geweldige auto!
Oh, dan ga ik dat ook niet testen met vega kipquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, die kip-in-cola smaakte dus niet naar cola he!
Ik had echt het recept stap voor stap gevolgd, en het was helemaal niet vies ofzo, maar het smaakte gewoon naar kip. Dan kun je er beter een glaasje cola bij drinken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik dat ook niet testen met vega kip.
Liever niet, ik houd niet van cola. Maar ik snap je punt. Het klonk wel lekker, kip met lichte colasmaak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had echt het recept stap voor stap gevolgd, en het was helemaal niet vies ofzo, maar het smaakte gewoon naar kip. Dan kun je er beter een glaasje cola bij drinken.
Ik ben gister langer dan strikt noodzakelijk in jouw stadje geweest!quote:
Je hebt zeker geen coca cola gebruikt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, die kip-in-cola smaakte dus niet naar cola he!
Die beschuldiging neem je terug!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen coca cola gebruikt?
Maar smaakte wel?
straks laat je Peuter nog ergens liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef L-E het volgende:
Ik leef trouwens al vier dagen zonder telefoon. In de auto van een vriendinnetje laten liggen, krijg m vrijdag weer terug. Aangezien ik nog steeds geen ontwenningsverschijnselen heb kunnen we constateren dat ik zonder telefoon kan.
Volgende keer laat ik de laptop ergens liggen, kijken hoe dat me vergaat.
Ik heb echt te vaak dat ik op mijn werk ben en denk: Waar is Peuter, waar is dat kind, heb ik m wel weg gebracht vanmorgen, ligt hij nog in zijn bed - mijn god, WAAR IS MIJN KIND?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks laat je Peuter nog ergens liggen
hiep hiep hoera voor rooibosthee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt te vaak dat ik op mijn werk ben en denk: Waar is Peuter, waar is dat kind, heb ik m wel weg gebracht vanmorgen, ligt hij nog in zijn bed - mijn god, WAAR IS MIJN KIND?!
Maar dan drink ik rooibosthee en maak ik me niet meer druk.
We doen dat niet echt hier. Is niet persoonlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Geloof dat ik onzichtbaar ben vandaag, vanmorgen zei ook al niemand iets terug
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wel die hallo en doei postsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Oh, ben jij er zoeentje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef Running_free het volgende:
Hoi!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Running_free het volgende:
Toch niet onzichtbaar dusGeen idee ook waarom eigelijk niet misschien was het wel gewoon te druk.
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Running_free het volgende:
Ik zei niet alleen hallo vanmorgen, maar is toch wel leuk iets van respons te krijgen toch?
Respons komt vanzelf als je mee ouwehoert over de lopende onderwerpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Running_free het volgende:
Ik zei niet alleen hallo vanmorgen, maar is toch wel leuk iets van respons te krijgen toch?
Altijd doen wat je wil, waar dan ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef Running_free het volgende:
Ik zeg meestal eerst hallo voor ik me in een gesprek meng. Niet meer doen dan maar hier?
Let. It. Go.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Bijvoorbeeld over de verloedering van de popmuziek....hoe de neuk kan het dat Katy Perry een record van Michael Jackson evenaart?
5 no 1 hits van 1 album scoren....de kuthoer
Is dat muziek dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
Bijvoorbeeld over de verloedering van de popmuziek....hoe de neuk kan het dat Katy Perry een record van Michael Jackson evenaart?
5 no 1 hits van 1 album scoren....de kuthoer
Neequote:
jij bent slechtquote:
Jammer.quote:
Die bedoel ik niet idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet op MJ doelt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |