Lily Ella is not my loverquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:47 schreef L-E het volgende:
Peuter kan Billie Jean al meezingen(we moeten zijn Engels nog wat bijschaven, maar vooruit)
Natuurlijk niet. Het leek me altijd een idioot, maar echt: Billie Jean!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
O, Michael Jackson is dood en nu een heilige
Klinkt toch beter als Peuter het zingt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lily Ella is not my lover
She's just a girl who claims that I am the one
But the kid is not my son
She says I am the one, but the kid is not my son
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
O, Michael Jackson is dood en nu een heilige
ik blijf het proberen maar ik zal nooit winnen van Peuter....Peuter is nog grootser en onoverwinnelijker dan Kim Il-Sungquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt toch beter als Peuter het zingt.
Nee, dat is niet groots genoeg in het nieuws gebracht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
Johnny Hoes is ook dood, is die eigenlijk ook meer gaan verkopen?
Gisteren was Elvis 34 jaar doodquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
Johnny Hoes is ook dood, is die eigenlijk ook meer gaan verkopen?
Een heilige als hij had meer verdiend.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is niet groots genoeg in het nieuws gebracht.
De Burger King?quote:
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Maargoed...bovenstaande afbeelding gaat niet op voor MJ, dat weet Watertornado ook best. Zijn faam steeg alleen maar per album tot en met Bad uitkwam (hoewel Thriller nog net iets grootser was). In de 90s werd het allemaal een stuk minder inderdaad maar hoe je het ook bekijkt, hij heeft 20 jaar de pop beïnvloed.
plet hem tussen je tieten!!quote:
Ik vind het wel een beetje jammer dat je gaat miepen over MJ terwijl we het net over de Grootste Aller Tijden hebben: Johnny Hoes. Een beetje respect ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef ArTiC het volgende:
Maargoed...bovenstaande afbeelding gaat niet op voor MJ, dat weet Watertornado ook best. Zijn faam steeg alleen maar per album tot en met Bad uitkwam (hoewel Thriller nog net iets grootser was). In de 90s werd het allemaal een stuk minder inderdaad maar hoe je het ook bekijkt, hij heeft 20 jaar de pop beïnvloed.
Die woonde in Limburg, dat telt nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje jammer dat je gaat miepen over MJ terwijl we het net over de Grootste Aller Tijden hebben: Johnny Hoes. Een beetje respect ja!
Goed punt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die woonde in Limburg, dat telt niet
ik zit er vol meequote:
die zagen hun omzet enorm afnemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik begrijp uw post niet.
noujah ik kan lezen wat er staat maar das het dan ook wel
Elvis was gek op hamburgers!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik begrijp uw post niet.
noujah ik kan lezen wat er staat maar das het dan ook wel
zolang je spuugt op Katy Perry vergeef ik je datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Running_free het volgende:
Johnny hoes is niet helemaal mijn muziek sorry.
met zo'n hoofd ging ik andersom liggenquote:
Hahaha, ach gossieeeeeee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met zo'n hoofd ging ik andersom liggen
lekker wijf is dat/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang je spuugt op Katy Perry vergeef ik je dat
Kurt Cobainquote:
echt niet...die is al eens verkeerdom op een spijkerbed gaan liggenquote:
gewoon ff wachten tot de apen klaar zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Running_free het volgende:
Youtube dood? Ik krijg...
500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
Ielquote:
Ik vond mijn idee toch leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel. Ik heb een huisspin die muggen voor me opeet
.
hoe smaakt je bloed?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Running_free het volgende:
Ik wordt dit jaar zelfs overdag door muggen gestokenzal dat het gevolg zijn van beter in mijn vel zitten?
dan is het 2 tegen 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |