Nou, nee. Maar die van Wieckse was er net op.quote:
Leuke brilquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in de TT sta
Neequote:
quote:Tijdelijk Aanbod: Leer Breien voor slechts E 3,88
Omdat het een korte nacht was?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:41 schreef Cue_ het volgende:
Wordt een heeeeeeele lange dag vandaag
Yup.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het een korte nacht was?
Ik was gisteren op, ik ben om 7 uur naar bed gegaan
Ben wel een paar keer wakker geweest, maar voornamelijk doorgeslapen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:49 schreef Cue_ het volgende:
Yup.
Haha da tis wel heel extreem vroeg. Hele nacht doorgeslapen?
Nice! Dan nu beetje uitgerust?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ben wel een paar keer wakker geweest, maar voornamelijk doorgeslapen ja
Ik voel me iig beter dan gisteren. Morgen dagje thuiswerken, dus dat is ook wel relaxedquote:
Dat is zeker wel lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik voel me iig beter dan gisteren. Morgen dagje thuiswerken, dus dat is ook wel relaxed![]()
Hoezo heb jij het zo laat gemaakt dan?
Veel tieten van Caricequote:
Hmm, ik heb het niet zo op Carice, dus daarin verschillen we mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
Veel tieten van CariceEn Carice heeft de lekkerste tetten van nederland dus dat is een plus.
Voor de rest aardige film ja. Ik heb het alleen niet zo op Tygo en de Mol
Dat kloptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen schatjes.
Nog maar een week werken!
En dan nog meer werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:54 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen schatjes.
Nog maar een week werken!
Ben je niet gek op mijn poesjequote:
De Molquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel tieten van CariceEn Carice heeft de lekkerste tetten van nederland dus dat is een plus.
Voor de rest aardige film ja. Ik heb het alleen niet zo op Tygo en de Mol
Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen. O, en niet te vergeten die andere krolse buurkat die soms onder het raam zit te janken. Is de hond stil, heb je dat weer. Echt, huisdieren van anderenquote:
Helemaal met je eens hoor, ik moet vooral niet vergeten om de zandbak af te sluiten anders zit er kattenpoep in, heel fijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen. O, en niet te vergeten die andere krolse buurkat die soms onder het raam zit te janken. Is de hond stil, heb je dat weer. Echt, huisdieren van anderen
Sorry Tally, het is allemaal niks voor mij...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je niet gek op mijn poesje
En ze is zo lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |