wie het kleine niet eert....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef Running_free het volgende:
[..]
Hij hapert nu nog af en toe hoor, maar net deed ie het helemaal niet.
nou...voor deze ene keer dan...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef Running_free het volgende:
Morgen weer gezellig samen eten met een goede vriend, nu maar eens slapen want werk....
Nee die van Palm zijn leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Wat zijn die reclames van Wieckse stom.
Nou, nee. Maar die van Wieckse was er net op.quote:
Leuke brilquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas dat ik in de TT sta
Neequote:
quote:Tijdelijk Aanbod: Leer Breien voor slechts E 3,88
Omdat het een korte nacht was?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:41 schreef Cue_ het volgende:
Wordt een heeeeeeele lange dag vandaag
Yup.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:48 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat het een korte nacht was?
Ik was gisteren op, ik ben om 7 uur naar bed gegaan
Ben wel een paar keer wakker geweest, maar voornamelijk doorgeslapen jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:49 schreef Cue_ het volgende:
Yup.
Haha da tis wel heel extreem vroeg. Hele nacht doorgeslapen?
Nice! Dan nu beetje uitgerust?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:59 schreef Nouk84 het volgende:
Ben wel een paar keer wakker geweest, maar voornamelijk doorgeslapen ja
Ik voel me iig beter dan gisteren. Morgen dagje thuiswerken, dus dat is ook wel relaxedquote:
Dat is zeker wel lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik voel me iig beter dan gisteren. Morgen dagje thuiswerken, dus dat is ook wel relaxed![]()
Hoezo heb jij het zo laat gemaakt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |