Water met azijn, citroenen, kat schrik, peper, koffiefiltertroep en het helpt allemaal niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tally: water met azijn al geprobeerd? (Mobiel, sorry)
Die kat moet dood.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Water met azijn, citroenen, kat schrik, peper, koffiefiltertroep en het helpt allemaal niets.
Ja maar op tafel gaan ze niet zo snel sproeien lijkt me. Ze lopen door de tuin, sproeien wat, en klaar. Heb ze nog niet op het tafeltje gezien dat daar staat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zwarte peper! Op die tafel springen ze ook wel..
Waar heb je deze opgeduikeld dan? Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
@LE: Nee, daar ga ik voorlopig ook niet mee afspreken want deze is woest aantrekkelijk, slim, heeft humor en kan wel degelijk zoenenEn vooor zover ik kan beoordelen: geen issues!!
Volgende week woensdag zien we elkaar weer
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
@LE: Nee, daar ga ik voorlopig ook niet mee afspreken want deze is woest aantrekkelijk, slim, heeft humor en kan wel degelijk zoenenEn vooor zover ik kan beoordelen: geen issues!!
Vind ik ook. Hij blijft alleen niet stil zittenquote:
Lokken met voerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij blijft alleen niet stil zittenIk schop hem echt dood als ik de kans krijg
Dat moet goed gaan, zo'n mooie datumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je al eens een buis met plakkerige meuk geprobeerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Doodtrappen gaat me dan weer iets te ver
Maar ik kan dus ook geen tuindeur open laten staan, ze lopen zo naar binnen.
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Doodtrappen gaat me dan weer iets te ver
Maar ik kan dus ook geen tuindeur open laten staan, ze lopen zo naar binnen.
Zei jij net niet dat ze je zandbak onder schijten als je 'm niet afsluit?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.
Ik wist wel dat het hebben van een kind ooit voordelen zou hebben!
Ze komen niet naar binnen, daar doelde ik op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zei jij net niet dat ze je zandbak onder schijten als je 'm niet afsluit?
Oh zo. Dat gebeurt hier ook niet, wat voor de kat een goed iets isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze komen niet naar binnen, daar doelde ik op.
Dat doet die teringlijer weer nietquote:
Ik hoop dat die van mij snel looptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.
Ik wist wel dat het hebben van een kind ooit voordelen zou hebben!
Relatieplanetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar heb je deze opgeduikeld dan? Klinkt goed!
Ja!! Nou alleen hopen dat ik hem niet na 2 keer afspreken zat benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Dat........ vind ik leuk klinken Spirit. Het is je gegund!
Dat is echt een duivel katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doet die teringlijer weer nietIs echt voor het kapot maken van mijn plantjes en het onderschijten en zeiken van mijn tuin
Ja nog een buitenlander ook!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een duivel kat.
PVC buis met kleverige meuk al geprobeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |