Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen. O, en niet te vergeten die andere krolse buurkat die soms onder het raam zit te janken. Is de hond stil, heb je dat weer. Echt, huisdieren van anderenquote:
Helemaal met je eens hoor, ik moet vooral niet vergeten om de zandbak af te sluiten anders zit er kattenpoep in, heel fijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen. O, en niet te vergeten die andere krolse buurkat die soms onder het raam zit te janken. Is de hond stil, heb je dat weer. Echt, huisdieren van anderen
Sorry Tally, het is allemaal niks voor mij...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je niet gek op mijn poesje
En ze is zo lief!
Dat heb ik dus ook. Ik ben verzot op mijn poes maar die blijft binnen en hebben andere geen last van. Nu heb ik veel aardbeienplantjes staan in de tuin maar de helft is dus dood door de kat van de buurvrouw 2 huizen verder. Van de week kreeg hij mijn schoen tegen zijn kop, die gooide mijn man naar hem toe. En een dag later was ik net te laat (en had hij geluk) anders schopte ik hem dood. Elke keer wanneer ik zo fucked up ben en naar de buurvrouw wil gaan om te vragen of ze hem bij MIJ uit de tuin te houden (en hoe ze het doet moet zij weten) mag ik niet van mijn man of de buurvrouw is niet thuisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder dat in de achtertuin m'n aardbeienplantje worden ondergesproeid door een buurkat en de voortuin half wordt opgegraven en ondergescheten door een andere buurkat. Hou die krengen toch binnen.
Pissen op het aanrechtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor, ik moet vooral niet vergeten om de zandbak af te sluiten anders zit er kattenpoep in, heel fijnWat dat betreft zijn het kutbeesten. De katten van mijn zus piesen gewoon op het aanrecht, ook zoiets.
Maar het is net als met mensen: er zitten echt wel leuke tussen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sorry Tally, het is allemaal niks voor mij...
Ik weet niet eens van wie deze zijn, het stikt hier van de katten. Heb de aardbeienplanten al hoger gezet, maar denk dat ik ze maar op een tafel neerzet ofzo. En de voortuin... moet ik er koffie ofzo neerleggen geloof ik. Maar dat is gewoon zo krom.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik ben verzot op mijn poes maar die blijft binnen en hebben andere geen last van. Nu heb ik veel aardbeienplantjes staan in de tuin maar de helft is dus dood door de kat van de buurvrouw 2 huizen verder. Van de week kreeg hij mijn schoen tegen zijn kop, die gooide mijn man naar hem toe. En een dag later was ik net te laat (en had hij geluk) anders schopte ik hem dood. Elke keer wanneer ik zo fucked up ben en naar de buurvrouw wil gaan om te vragen of ze hem bij MIJ uit de tuin te houden (en hoe ze het doet moet zij weten) mag ik niet van mijn man of de buurvrouw is niet thuis
Dan heb je toch gewoon je huisdieren niet opgevoed? Ik heb daar een tijdje gewoond, stond ik elke werkdag om 6 uur het huis te desinfecteren met Dettol.quote:
Ik word helemaal stil van je tirade. Wat mooi, wat mooi...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
En als ik toch bezig ben:
Kinderen
Stelletjes
Apple
En het zou vandaag 27 graden worden maar volgens mij gaat het zo regenen
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Gatverdammequote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon je huisdieren niet opgevoed? Ik heb daar een tijdje gewoond, stond ik elke werkdag om 6 uur het huis te desinfecteren met Dettol.
Tally, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:22 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Rukker van het to-do lijstje afschrappen
Ik weet wel wie het is. De andere buurtkatten komen niet bij mij in de tuin door mijn eigen poes. Die heeft er al heel wat een klap verkochtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens van wie deze zijn, het stikt hier van de katten. Heb de aardbeienplanten al hoger gezet, maar denk dat ik ze maar op een tafel neerzet ofzo. En de voortuin... moet ik er koffie ofzo neerleggen geloof ik. Maar dat is gewoon zo krom.
Zwarte peper! Op die tafel springen ze ook wel..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens van wie deze zijn, het stikt hier van de katten. Heb de aardbeienplanten al hoger gezet, maar denk dat ik ze maar op een tafel neerzet ofzo. En de voortuin... moet ik er koffie ofzo neerleggen geloof ik. Maar dat is gewoon zo krom.
Ik heb toch iemand "nodig" die kan opschieten met mijn poesje hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tally, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ja hoor, doe maar!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Oedemorgen![]()
Mag ik hier ook even opscheppen over de superleuke date die ik gister heb gehad?? Want hij was zoooo leuk
Dank u
Met de meneer die niet kan zoenen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Oedemorgen![]()
Mag ik hier ook even opscheppen over de superleuke date die ik gister heb gehad?? Want hij was zoooo leuk
Dank u
Water met azijn, citroenen, kat schrik, peper, koffiefiltertroep en het helpt allemaal niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tally: water met azijn al geprobeerd? (Mobiel, sorry)
Die kat moet dood.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Water met azijn, citroenen, kat schrik, peper, koffiefiltertroep en het helpt allemaal niets.
Ja maar op tafel gaan ze niet zo snel sproeien lijkt me. Ze lopen door de tuin, sproeien wat, en klaar. Heb ze nog niet op het tafeltje gezien dat daar staat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zwarte peper! Op die tafel springen ze ook wel..
Waar heb je deze opgeduikeld dan? Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
@LE: Nee, daar ga ik voorlopig ook niet mee afspreken want deze is woest aantrekkelijk, slim, heeft humor en kan wel degelijk zoenenEn vooor zover ik kan beoordelen: geen issues!!
Volgende week woensdag zien we elkaar weer
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
@LE: Nee, daar ga ik voorlopig ook niet mee afspreken want deze is woest aantrekkelijk, slim, heeft humor en kan wel degelijk zoenenEn vooor zover ik kan beoordelen: geen issues!!
Vind ik ook. Hij blijft alleen niet stil zittenquote:
Lokken met voerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij blijft alleen niet stil zittenIk schop hem echt dood als ik de kans krijg
Dat moet goed gaan, zo'n mooie datumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je al eens een buis met plakkerige meuk geprobeerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Doodtrappen gaat me dan weer iets te ver
Maar ik kan dus ook geen tuindeur open laten staan, ze lopen zo naar binnen.
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Doodtrappen gaat me dan weer iets te ver
Maar ik kan dus ook geen tuindeur open laten staan, ze lopen zo naar binnen.
Zei jij net niet dat ze je zandbak onder schijten als je 'm niet afsluit?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.
Ik wist wel dat het hebben van een kind ooit voordelen zou hebben!
Ze komen niet naar binnen, daar doelde ik op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zei jij net niet dat ze je zandbak onder schijten als je 'm niet afsluit?
Oh zo. Dat gebeurt hier ook niet, wat voor de kat een goed iets isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze komen niet naar binnen, daar doelde ik op.
Dat doet die teringlijer weer nietquote:
Ik hoop dat die van mij snel looptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem een Peuter. Dan durven ze niet meer.
Ik wist wel dat het hebben van een kind ooit voordelen zou hebben!
Relatieplanetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar heb je deze opgeduikeld dan? Klinkt goed!
Ja!! Nou alleen hopen dat ik hem niet na 2 keer afspreken zat benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Dat........ vind ik leuk klinken Spirit. Het is je gegund!
Dat is echt een duivel katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doet die teringlijer weer nietIs echt voor het kapot maken van mijn plantjes en het onderschijten en zeiken van mijn tuin
Ja nog een buitenlander ook!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is echt een duivel kat.
PVC buis met kleverige meuk al geprobeerd?
Met olie ofzo zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al eens een buis met plakkerige meuk geprobeerd?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |