I pity youquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet staand plassen
sprakeloosquote:
Taalnaziquote:
Taaljoodquote:
Ook dat nogquote:
Ik faal met taal maar toch ben ik tijnbrein geniaal echt niet normaal zo geniaal.quote:
Ben jij dit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik faal met taal maar toch ben ik tijnbrein geniaal echt niet normaal zo geniaal.
Ja dat ben ikquote:
vette lauwe shit!quote:
Check mij flow. Die is tight. En toch ben ik white.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Check mij flow. Die is tight. En toch ben ik white.
Geen idee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
ouch.. taal-falen, wiggers en katten.. hoe diep kan zo'n topic zinken?
jij las mee waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
ouch.. taal-falen, wiggers en katten.. hoe diep kan zo'n topic zinken?
ik kwam net binnen vallen en peins er over gillend weer weg te rennen.quote:
ik zeg doen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef clevy het volgende:
[..]
ik kwam net binnen vallen en peins er over gillend weer weg te rennen.
ok..quote:
Doe jij eens niet zo eng!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga sporten trouwens, lieve mensen. Het is een hele stap voor alle betrokkenen, maar ik zit serieus nu de websites van sportscholen te bekijken.
Goed bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga sporten trouwens, lieve mensen. Het is een hele stap voor alle betrokkenen, maar ik zit serieus nu de websites van sportscholen te bekijken.
Het is ook een beetje zelfbehoud hoor, ik moet echt wat spieren gaan trainen en mijn rug sterker maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo eng!
En JA!
Daar heb je wel een punt. Beetje spieren in de rug kan geen kwaad bij je denk ik..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is ook een beetje zelfbehoud hoor, ik moet echt wat spieren gaan trainen en mijn rug sterker maken.
Wat is er zo?
*voelt aan zijn voorhoofd*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef L-E het volgende:
Harry wie?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Beetje spieren in de rug kan geen kwaad bij je denk ik..omdat ik net een ijsje ben wezen halen met Harry de Mehari
Ik wil dat wel! Vanochtend heb ik nog lekker gestreken. Oh wat een genot is dat toch!quote:
quote:
's Nachts slaap ik, maak lange dagen de laatste tijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil dat wel! Vanochtend heb ik nog lekker gestreken. Oh wat een genot is dat toch!
quote:
Ik vind het wel heel fijn als alles netjes op stapels ligt, helemaal glad en lekker ruikend zo de kast in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil dat wel! Vanochtend heb ik nog lekker gestreken. Oh wat een genot is dat toch!
De twee die ik heb wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik mag morgen ook weer strijken. M'n jurkjes worden helaas niet vanzelf glad.
Ik vind het ook heerlijk als het zo is, maar het duurt altijd een eeuwigheid. Twee machines kost mij al snel een uur of 3-4quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel fijn als alles netjes op stapels ligt, helemaal glad en lekker ruikend zo de kast in.
Maar eer je daar bent..
Een uur of 3-4? Wat gebeurt er allemaal in die tijd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk als het zo is, maar het duurt altijd een eeuwigheid. Twee machines kost mij al snel een uur of 3-4
Sowieso kijk ik altijd een film en/of ben ik aan t bellen, en verder strijk ik vrijwel alles (behalve ondergoed). Truien, broeken, t-shirts, etc. Zo 4 broeken (dan sla ik er nog twee over), 6 blousen, 4 shirts.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Een uur of 3-4? Wat gebeurt er allemaal in die tijd?
Dan is hij gewoon heel erg snel, als hij dat in 4 uur voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:15 schreef ArTiC het volgende:
waarschijnlijk zijn het Ikea machines die je ook nog in elkaar moet zetten
Jij bent ook iemand die er alleen maar van kan genieten als de stapels ook écht ordentelijk gesorteerd zijn? Dus als er een paar op een andere breedte zijn opgevouwen dat die dan over moeten en alles?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel fijn als alles netjes op stapels ligt, helemaal glad en lekker ruikend zo de kast in.
Maar eer je daar bent..
Machines behoeven geen strijkbeurt, PeuRacquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk als het zo is, maar het duurt altijd een eeuwigheid. Twee machines kost mij al snel een uur of 3-4
Maar wel leuk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
's Nachts slaap ik, maak lange dagen de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |