Moppersmurfquote:
Ik kan ze helaas niet overnemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er een heleboel in de aanbieding.
Nee, Helmonderquote:
Oh, danquote:
Janksmoelquote:
Oh, waar kan ik de foto's vinden, ik heb even niet opgelet!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er een heleboel in de aanbieding.
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan ze helaas niet overnemen
Vorige topic, laatste pagina. Maar drie foto's hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, waar kan ik de foto's vinden, ik heb even niet opgelet!
Hij heeft een hele grote zee waar ze best allemaal inkunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergen.
Best een goed plan. Maar dan wel de verwilderde katten, niet mijn snoesjes uit 't asielquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij heeft een hele grote zee waar ze best allemaal inkunnen
Hmmmm....het past misschien wel, maar comfortabel, neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien maar goed ook... Ik denk niet dat jij 200 katten kan herbergen.
Wat zal dat stinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm....het past misschien wel, maar comfortabel, nee
Dat zei de moeder van Nathalee Holloway ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best een goed plan. Maar dan wel de verwilderde katten, niet mijn snoesjes uit 't asiel.
Nikon D40, nice.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorige topic, laatste pagina. Maar drie foto's hoor.
Ja, is echt een fijne camera.quote:
Voor hoe lang mag je 'm houden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is echt een fijne camera.. Ik heb nog lang niet alle knopjes gevonden (moet de handleiding nog doorlezen maar geen zin
). Tot nu toe vind ik de foto's wel leuk.
Geen tijdslimiet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor hoe lang mag je 'm houden?
van allemaal, kansen spreiden tijn...kansen spreidenquote:
Ik haat Helmondersquote:
boeiendquote:
Oh, is dat die 5D Mk II?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen tijdslimiet.. Dit is de tweede camera van m'n oom. Zijn andere is groter, duurder en heeft een achterlijk grote lens
.
homoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok - misschien zeg ik hier iets heel onmannelijks maar bij deze dingen kan het echt enorm handig en verlichtend zijn om de handleiding te lezen.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, is dat die 5D Mk II?
Ok - misschien zeg ik hier iets heel onmannelijks maar bij deze dingen kan het echt enorm handig en verlichtend zijn om de handleiding te lezen.
Als katachtige waarschijnlijk wel jaquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als katachtige waarschijnlijk wel ja
Pirate kittyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als katachtige waarschijnlijk wel ja
Daar zijn mensen op ingesprongen door dan boeken te schrijven met dezelfde inhoud als de handleiding, maar dan wat meer verhalend + wat theorie die je in 90% van de andere fotografieboeken vindt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is ook handig. Maar goed, ik heb daar het geduld niet voor. Morgen vroeg ga ik dat in alle rust doen. En daarbij, dit is voor de fun, niet professioneel of zo en de foto's zien er best goed uit vind ik.
Die link heb ik idd opgeslagenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zijn mensen op ingesprongen door dan boeken te schrijven met dezelfde inhoud als de handleiding, maar dan wat meer verhalend + wat theorie die je in 90% van de andere fotografieboeken vindt.
http://www.digicamshop.nl(...)d40x-fotopocket.html
Helmond.gifquote:
grrrrrrrrPanter.jpgquote:
Pantertjes!quote:
Wij maken ook vast een leuk stel!quote:
Ik ben wel kattig soms, dus dat zou best kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij maken ook vast een leuk stel!
je krast ook tijdens de seks?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel kattig soms, dus dat zou best kunnen.
Nee dan juist niet de rest van de tijd welquote:
ik niet...ik ben altijd het slachtofferquote:
jij krijgt geen tips meer van mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dan juist niet de rest van de tijd wel
Ik zal maar niet vragen naar je battle wounds, hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik niet...ik ben altijd het slachtoffer
ik kan nog steeds niet staand plassenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen naar je battle wounds, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |